Koripallo.com

Topikki kaikelle turhalle 2

Vs: Topikki kaikelle turhalle 2

el_Duplo sanoi:
mn-pac73h30.gif

tämähän nimenomaan on se retroversio. kuten myös tuo aiemmin nähty bullets-pelipaita.
:-[ :-[ Kiitos huomautuksesta :-[ :-[ mun moka :p

Edestähän nuo Lakersin paidat muuttuivat eniten. Ja Lakers kun oli niitä harvoja joilla oli ollut se sama paita jo yli 30 vuotta.
Wa$hington Po$t sanoi:
Lakersien paidoissa ei ole paljoa muuttunut, mutta onhan vanhassa vara parempi myös la-laisilla.

Cavsien nykyiset paidat ovat siistit. Niistä pidän.

Wa$hington Po$t sanoi:
Kyllä mä tykkäsin tosta dinosta <3!!
Voi olla että oon väärässä, mutta eikös dinosta jouduttu luopumaan kun nimenomaan Barney (se ahne paskiainen) veti herneen nenään ja koitti saada jotain rahaa... Voi olla että oon kuvitellu koko jutun.

The Leprechaun sanoi:
Edestähän nuo Lakersin paidat muuttuivat eniten. Ja Lakers kun oli niitä harvoja joilla oli ollut se sama paita jo yli 30 vuotta.
Cavsien nykyiset paidat ovat siistit. Niistä pidän.
Juu, niin. Edestä on muuttuneet.
Jääkenttien Gaselli sanoi:
Voi olla että oon väärässä, mutta eikös dinosta jouduttu luopumaan kun nimenomaan Barney (se ahne paskiainen) veti herneen nenään ja koitti saada jotain rahaa... Voi olla että oon kuvitellu koko jutun.
jos tuo on totta, niin kyllä meikäläinen tilaa kohta lennon amerikkaan ja käy nitistämässä sen mokoman!! :mad: enää kuuluu vain kysymys: millä lihaksilla ;D

Omat lempipaidat:

mn-net93r03.gif
Nets <3

B0002QC3MU.01-AT26F6GZJEB06._SCMZZZZZZZ_.jpg
Bulls a'la pinstripe

Eikös Carlos Boozer ole jenkki? Jos on, niin ihmetyttää, ettei häntä ole valittu USA:n maajoukkueeseen. Viime kauden ehkäpä paras PF-C. Ja sitten listoilla on Nick Collison (!?@1++). Ei hohhoijjaa. No, täytyyhän niitä valkoisiakin saada joukkueseen, ettei itku tule.

jos on usa:n kansalainen niin riittääkö se maajoukkueessa pelaamiseen vai pitääkö olla born in the usa.
koska

"Carlos Austin Boozer, Jr. (born November 20, 1981, in Aschaffenburg, West Germany (present Germany))"

näin sanoo wikipedia.

Pooser

bass sanoi:
jos on usa:n kansalainen niin riittääkö se maajoukkueessa pelaamiseen vai pitääkö olla born in the usa.
koska

"Carlos Austin Boozer, Jr. (born November 20, 1981, in Aschaffenburg, West Germany (present Germany))"

näin sanoo wikipedia.
Eikös Boozer pelannut USA:n maajoukkueessa vuonna 2004? Ateenan olympialaisissa.. Muistan nähneeni jonkun pelin kisoista ja minusta Boozer oli mukana.

Hai

bass sanoi:
koska

näin sanoo wikipedia.
Mieti herraa nimeltä T.Duncan niin tiedät vastauksen...

N.I.

Veikkaan että Boozeria ei voisi vähempää kiinnostaa maajoukkuetouhu, raskaan kauden jälkeen kovalla työllä ja hiellä hakemaan paikkaa maajoukkueeseen, luvassa kuitenkin skrubuminuutteja garbage-timenä. Ollaanhan me kaikki nähty, kuinka iso vastuu Jenkkien isoilla miehillä on kansainvälisessä pelissä, ja Boozehoundin minuutit ja rooli viime olympialaisissa muistuttavat miestä minkä takia ei kannata liittyä maajoukkueeseen.

N.I. sanoi:
Veikkaan että Boozeria ei voisi vähempää kiinnostaa maajoukkuetouhu, raskaan kauden jälkeen kovalla työllä ja hiellä hakemaan paikkaa maajoukkueeseen, luvassa kuitenkin skrubuminuutteja garbage-timenä. Ollaanhan me kaikki nähty, kuinka iso vastuu Jenkkien isoilla miehillä on kansainvälisessä pelissä, ja Boozehoundin minuutit ja rooli viime olympialaisissa muistuttavat miestä minkä takia ei kannata liittyä maajoukkueeseen.
Ymmärrän kyllä jos mahtavalle koripallo.comin käyttäjälle USA:n maajoukkueessa pelaaminen ei meinaisi mitään mutta ehkä Boozerille meinaa.

toivottavasti

Eddie Griffin kuoli... vähän haiskahtaa itsarilta?

DickJones sanoi:
Eddie Griffin kuoli... vähän haiskahtaa itsarilta?
Tällaisia ei ole koskaan mukava lukea. Miehellä oli potentiaalia mutta ei valitettavasti saanut koskaan jalostettua sitä peliin.

RIP Eddie.

Seattlen co-owner Aubrey McClendon sai $250,000 sakot liigalta. Syy: viime viikolla esitetyt kommentit joukkueen siirtämisestä Oklahoma Cityyn.

http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=2987741

Olisivat nyt edes sakottaneet kunnolla!

GSW

Kuka NBA-pelaaja sinä olet?

http://rumandmonkey.com/widgets/toys/testgen/4249/

Minä olenkin Ray Allen!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.