Tonnikeiju sanoi:Ja vuoden parin sisällä ollaan taas palkkaturvan pakeilla Töölössä.
Tuota mä en usko, mutta jos sulla on ennustajan lahjat niin kerrotko ensi viikon loton oikeat numerotkin!!!!
Tonnikeiju sanoi:Ja vuoden parin sisällä ollaan taas palkkaturvan pakeilla Töölössä.
Lautapallo sanoi:Zittarin palkka ajaa Topon konkkaan? Voihan siinä niinkin käydä.
Mutta teillä kouvolassa homma tuntuu onneksi olevan kivasti tasapainossa.
Lautapallo sanoi:Zittarin palkka ajaa Topon konkkaan? Voihan siinä niinkin käydä.
Mutta teillä kouvolassa homma tuntuu onneksi olevan kivasti tasapainossa.
Tonnikeiju sanoi:Laudalla on tainnut se pallo hukkua aikoja sitten.
Kouvolassa,jossa en siis itse edes asu,on hommat ollut aina hanskassa.Toisin kuin siellä Töölönlahden rannalla.Esimerkki löytyy ihan lähimenneisyydestä.
Ei varmaan katajakaan! Mites Virtanen,Lehtonen! ;D ;DJoKaFan sanoi:Jos mennään henkimaailman puolelle, niin ToPo ei voita Korisliiga-mestaruutta tulevalla kaudella. Alexander Wesby on jo 3-kertainen hopeamitalisti (Steiner Swans Gmunden (AUT), Sundsvall Dragons (SWE) ja Kataja)... :
hook sanoi:Ei varmaan katajakaan! Mites Virtanen,Lehtonen! ;D ;D
PikkuMikko sanoi:"Pratesin mahdollinen jatko?" Jostain aikaisemmista viesteistä olin ymmärtänyt että asia oli selvä ja Topon sivuilla Pratesi on myös merkitty ensi kauden nimilistaan. Olenko missannut jotain?
Sugarfree sanoi:Itse en pidä Maukkaa kovana pelimiehenä enää. Taitaa olla liikaa niitä loukkaantumisia niin se pilaa miehen uran.
Kko sanoi:"...parhaassa kunnossa vuosiin..."
Luulisi olevan maajoukkueessa siinä tapauksessa?
Oli ainakin vuosi sitten.
Herbert sanoi:Vai olisiko niin, että maajoukkueeseen on löytynyt vielä parempia pelaajia, jotka eivät vuosi sitten vielä olleet tällä tasolla?
Tai että maajoukkueen suunnitelmat on oikeasti rakennettu pidemmällä tähtäimellä, jolloin keski-ikää on haluttu painaa alemmas, jotta vielä mahdollisissa jatkokarsinnoissa on kasassa iskukykyinen joukkue, joka on tottunut pelaamaan yhdessä.