Koripallo.com

ToPo 2007-2008

Vs: ToPo 2007-2008

JayKay sanoi:

Aika Valavuorimaista kommentointia. Ailuksesta:

"- Hän oli vihatuin ja epämiellyttävin pelaaja koskaan. Sen lisäksi hän on nyt vielä kaikkien aikojen huonokäytöksisin valmentaja. Ei ihme, ettei hän ole koskaan valmentanut lähelläkään synnyinseutuaan".

Kysymys herää, milläköhän asiantuntemuksella Aleksi näitä viljelee. Ei tainnut itse juuri liigassa Ailuksen kanssa yhdessä parkettia kuluttaa. Hieman eri sarjoissa pelaajina pyörineet. Ihan vaan "hieman" hakuammuntaa mielestäni. Jopa niin, että vähän vaikuttaisi, että lieköhän tuota nyt ihan oikea taho tituleerattu vastatuuleen kuseskelijaksi. No. Se koira älähtää jne jne.. Noinkohan sitä on kuitenkaan AV Toposta ihan puhtain paperein kuitenkaan lähtenyt kävelemään, jos noin on nahka arkana. Luulisi, että jos mies voisi antaa tekojen puhua puolestaan niin ei tarvisi moisiin kommentteihin puuttua. Ei ainakaan paranna AV:n imagon kysyntää liike-elämässä. Jollei nyt sitten johonkin JYRKIn uuteen tulemiseen tai Subtv:lle henkseleitään rähisemään (esim BB juontajaksi). Allu on hyvä jätkä, mutta joskus voisi uskaltaa päästää irti pienuudestaan (lue: pätemisen tarve). Resursseja siihen on tarjottu.

MuteMind sanoi:
Kysymys herää, milläköhän asiantuntemuksella Aleksi näitä viljelee. Ei tainnut itse juuri liigassa Ailuksen kanssa yhdessä parkettia kuluttaa. Hieman eri sarjoissa pelaajina pyörineet.
kieltämättä hieman eri sarjoissa ovat pyörineet..nelisen vuotta sitten pelasin itse valavuorta vastaan 5:eek:s divarissa..valavuoren porukka hävisi yllättäen meille, lähinnä sen vuoksi, kun herra valavuori ei antanut palloa muille..pelin päätteeksi valavuori heitti teatraalisesti kännykkänsä suoraan salin seinään.. :)..hieman huvitti tilanne..5:eek:s divarin matsit ovatkin aika merkittäviä..

Maanantaivalmentaja sanoi:
Veikkaan että allu vaihtaa firmaan joka tuo maahan käytettyjä jenkki-letukoita. Näytöt on kovat.

Ja vieläpä vain yhden tai ehkä kaksi automatkaa kattavilla sopimuksilla.

"Ailus taas ei myönnä kertoneensa Valavuorelle, että piikki oli osoitettu hänelle.
- Valavuori tuli luokseni ja kysyi, olenko nyt tyytyväinen. Sanoin kyllä, Ailus kertoo kaksikon keskiviikkoisesta kohtaamisesta.
- Jokainen saa itse päätellä, mitä tarkoitin. Jos hän haluaa kokea, että tarkoitin häntä, niin se on hänen asiansa.
Ailus ei halua puuttua Valavuoren hyökkäykseen.
- Onneksi olkoon vaan hänelle, jos hän haluaa näin tehdä. Jos hän haluaa saada tämän takia naamansa lehteen, niin voi siihen laittaa minunkin kuvani viereen."

Go Ailus :)

Eikös tuo Valavuoren toiminta voitaisi jo han rehellisesti tunnustaa? Napoleon-kompleksihan se siellä jälleen pilkottaa.

JOEN SUU sanoi:
Eikös tuo Valavuoren toiminta voitaisi jo han rehellisesti tunnustaa? Napoleon-kompleksihan se siellä jälleen pilkottaa.
JOEn omaa kivaa? Neljä viimesint kommenttii tänne JOElt ja missää ei asiaa. ;D

Niinpä. Ja mitäs ne Valavuorenkaan asiat enää tänne Topon palstalle kuuluvat?

Niin ja ei sekään ole mitään asiaa, jos moittii toista, jolla ei ole mukamas mitään asiaa.

Valavuori vaan poltti pelimerkkinsä ja samalla päreensä. Topolla tällä hetkellä monia "loukkaantumisia" ja keskenkuntoisuuksia. Kaikki johtunee rahanpuutteesta. Seura ei pystynyt antamaan Valavuorelle tarpeeksi rahaa luoda unelmien joukkuetta, eikä Valavuori pystynyt antamaan seuralle näitä resursseja...

Huono häviäjä, niinkuin nämä sinikravattiset poliitikot yleensäkin.

Hai

Kyllähän Valavuori on tuonnut koripallolle ihan hyvin näkyvyyttä suomessa näillä Rodman&Pippen tempauksilla. Ja muutenkin on vaikuttanut että kaveri olis SUURELLA SYDÄMELLÄ mukana koripallossa. Toivottavasti tulis viel tulevaisuudessa jollain tavalla mukaan Korisliigaan! :)

Olihan tuo Valavuoren kommentointi melkoinen ylilyönti, mutta vähän täytyy miestä puolustella. Ei kai kenenkään tarvitse olla entinen SM-sarjajyrä tietääkseen, ettei Ailus ollut järin pidetty henkilö pelivuosinaan. Veikkaajan perinteisessä pelaajakyselyssähän Ailus saavutti kyseenalaista kunniaa 90-luvun puolivälin aikoihin tullessaan äänestetyksi ärsyttävimmäksi pelaajaksi (Sydänmaanlakka samana vuonna herrasmiespelaaja). Myöskään miehen uusi tuleminen Olli Kekkosen aisaparina Korihaissa ei jättänyt ketään kylmäksi. Salossa yleisön kanssa taidettiin olla ihan fyysisessä kanssakäymisessä. Kun päälle lisätään miehen kiukuttelu kauden alla mediassa suomalaisten pelaajien liian suurista palkkapyynnöistä, kun itsellä jäi tyhjä arpa käteen pelaajaneuvotteluissa ja "noi vei meiän parhaan jenkin eikä maksa sille palkkaa", kääntyvät sympatiani Valavuoren puolelle.

Minä ostan Keltaisen "Beach Boys" paidan ! onko niitä vielä ?

Beach Boys paidoista puheen ollen. Mihin on kadonnut ToPon kannatusjoukko kisikseltä?
Ville Tuomisen mukana Kartanon Herroihin?

Niin, ja paidan saat ostettua täältä
http://topo.fi/beachboys.php

Kiitos linkistä ostan vaikka olen korihaiden fani .Topo voittaas matsin :D

Siis suomen mestaruuden

Kuukauden pelaaja: Timo Heinonen. Onnea!

Sophistifunk sanoi:
Kuukauden pelaaja: Timo Heinonen. Onnea!
Täältä myös ja ihan vilpittömästi. Kiva nähdä Timin pärjäävän, vaikka paita hieman väärän värinen makuuni onkin. Osa ansiosta taitaa kuulua Torpan valmennukselle, joka todennäköisesti on potkinut miekkosta persuksille tätä meidän edelliskausien luotsia enemmän. Hyvinhän Timi Hukissakin pärjäsi, mutta tuossa valinnassa näkyy se potentiaali, mikä Vantaalla jäi parina viime kautena täysimääräisesti hyödyntämättä.

Kisahallista tulee liveseurantaa. :eek: :eek:

Hynde sanoi:
Beach Boys paidoista puheen ollen. Mihin on kadonnut ToPon kannatusjoukko kisikseltä?
Ville Tuomisen mukana Kartanon Herroihin?

Itse ihmettelen samaa. Pari matsia olen käynyt Kisiksellä tsiigaamassa syksyllä ja "kannustus" on ollut muutenkin kohtuu ankeaa. Eilen sentään oli vähän enemmän menoa, kun paikalla oli aika hyvin junnuja ja Tampereelta oli hyvä edustus, mutta kausikörttiläisten puolella oltiin kuin hautajaisissa...

Ja kyllähän niitä tanssityttöjäkin katsoisi tauoilla ja aikalisillä :p

Mutta peli on ollut parempaa kuin viime vuonna; jos ei muuten niin tahtoa ja yritystä on kentällä selvästi enemmän (ja leveämpi penkillinen hyviä pelimiehiä). Eilen peli oli tosin yllättävän tahdotonta, Torpalla mm. 3 kolmen sekunnin rikettä putkeen.

Ihan kaipaa "Hyvä Torppa!"-meininkiä vuosien takaa...

ps. Hiljaista on muuten täälläkin, kun vertaa suurimpaan osaan muita seuroja..........

kokokenttä sanoi:
Itse ihmettelen samaa. Pari matsia olen käynyt Kisiksellä tsiigaamassa syksyllä ja "kannustus" on ollut muutenkin kohtuu ankeaa. Eilen sentään oli vähän enemmän menoa, kun paikalla oli aika hyvin junnuja ja Tampereelta oli hyvä edustus, mutta kausikörttiläisten puolella oltiin kuin hautajaisissa...

Korreloisiko kannustus jotenkin ToPo-taustaisten pelaajien määrään?

Aiemmat liigakaudet pelattiin joukkueilla, joissa oli mukana iso määrä omia junioreja. Nyt nämä kaikki ovat siirtyneet muihin joukkueisiin, kun "oma" seura rakensi isommalla rahalla joukkuetta...

Miksi ihmeessä noi Topon livet tulee noin helevetin hitaasti? Mikä ongelma siel pääkaupunkiseudulla on ton nettiyhteyden kanssa?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.