Vs: Topo-Honka 5.1.2008
"Siinä sitten Koponen näyttää, että pelataan joku systeemi" Apua en kestä kuunnella.
"Siinä sitten Koponen näyttää, että pelataan joku systeemi" Apua en kestä kuunnella.
JoKaFan sanoi:Hoh hoijaa... Pippenhän säväyttää vähemmän kuin Rodman. Se heitti sentään kolkit sisään. MJ ToPoon ja vähän äkkiä!!!
Katjaja sanoi:Oliko muuten muita urheilupersoonia haastateltavina kuin Väykkä. Olin tekemässä ruokaa...
Joo loistavaa peliä Pippeniltä!!! Varsinkin kun miettii sitä että mies ei oo pelanu moneen vuoteen, kun noi muut pelurit treenaa kuitenkin täysillä kokoajan!! On sil kyl makeet kädetKatjaja sanoi:Pippenistä on kyllä sen verran sanottava, että vaikka kyseessä olikin vain kaksi ottelua, ei tästä sarjasta taida löytyä pelaajaa, joka pelaa sekä yli kahdeksan levypallon että neljän syötön keskiarvolla. Mieshän olikin maineensa mukaisesti nimenomaan yleispelaaja, ei mikään valtava pistetykki.
l.k. sanoi:Pelihän oli ihan mukava ja Topon peli toisella puoliajalla erinomaista. Ainoastaan tämän palstan murkut jaksaa nurista kaikesta mahdollisesta. Koskivaara tuntee lajin hyvin, Klinga aivan erinomainen. Se on tietysti kivaa, että pystyy nimettömänä arvostelemaan kaikenlaista. Minä nautin telkkarin välityksellä Pippenistä, hyvästä pelistä ja siitä että Koskivaara ja Klinga kommentoivat sekä värikkäästi että asiantuntevasti.
Hyvä tilaisuus, hatunnosto Aleksille, Kamiselle ja muille Topon sankareille (Tenngren ja Heinonen etunenässä)
Teen sen heti, kun olen napannut seuraavat asiat:JOEN SUU sanoi:Menkää itse tarjolle sinne selostamoon, perskuta sentään.