Koripallo.com

ToPo vs LrNMKY 14.02 klo 17:00 Töölön kisahalli

Kumpi vie voiton?

• Äänestäjiä
    11
Vs: ToPo vs LrNMKY 14.02 klo 17:00 Töölön kisahalli

JOEN SUU sanoi:
Onneksi joku viisas jo tiesikin, että Riihelän loppukauden palkat maksaa joku muu taho. Niillä säästyneillä rahoilla hoidetaan taas paljon muita vastuita.

Ovelaa toimintaa. Otettu oppia savolaiskieroudesta?

Heh heh, hauskasti sanottu, mutta taisi vaan osua omaan nilkkaan. Tässähän Lappeenranta noudattaa samaa toimintamallia kuin Kataja Lehtosen loukkaantumisessa. Sieltä se taisi se esimerkki tulla...

En kyllä ihan tiedä meneekö nuo loukkaantumisen takia poisolevat pelaajat kelan tai jonkin muun sosiaaliturvan piikkiin mutta uskottava se on kun niin väitetään.

Tuula Tunnelma sanoi:
Aika mitäänsanomaton matsi, parasta antia oli Colemanin hiukset.
Pics?

Ei minulla muuta enää, mutta ilahduttavaa on se, että ystävämme, valvoja Jykke on löytänyt jostain roppakaupalla ADHD-droppeja?

Tai miten muuten on selitettävissä se, että kaveri viettää vuosia hiljaiseloa ja ilmestyy sitten tänne yllättäen ja lähettelee onnellisena viestejä ihan peräperää?

Ps. olen vieläkin katkera, kun poistit vuonna -03 sen viestin, joka koski jotain. En muista tarkemmin enää, mtä.

JOEN SUU sanoi:
Ei minulla muuta enää, mutta ilahduttavaa on se, että ystävämme, valvoja Jykke on löytänyt jostain roppakaupalla ADHD-droppeja?

Tai miten muuten on selitettävissä se, että kaveri viettää vuosia hiljaiseloa ja ilmestyy sitten tänne yllättäen ja lähettelee onnellisena viestejä ihan peräperää?

Yksinkertaista, rakas Watson, käyttämällä useampaa identiteettiä. Siihen maailmanaikaan kun ryhdyin moderaattoriksi oli tapana perustaa uusi identiteetti tätä moderointia varten ettei keskustelussa käytetä "olet moderaattori ja sensuroit vastakkaisia mielipiteitä" -korttia. Tällä moderaattoritunnuksella on sitten yritetty kirjoittaa puolueettoman objektiivisia viestejä. Nykyinen hiljaiselo selittyy myös sillä, että moderaattori on siirretty toisiin tehtäviin ja Ylläpidon huoltotiimiin rasvaamaan koripallo.comin rattaita.

Ps. olen vieläkin katkera, kun poistit vuonna -03 sen viestin, joka koski jotain. En muista tarkemmin enää, mtä.
Ei se mitään, minäkin olen jo unohtanut. Eiköhän sitten sovita tämä vuosia kestänyt riita?

Mihi voi enää luotaa, kun Wimikin voi ola toiselta hahmoltaan vaika .Jykke

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.