Tunnustan, olen hidas kirjoittaja. Minulta meni yli 5 minuuttia tuon äskeisen purskahduksen tuottamiseen. Valvoja varmaan korjaa. Minä en osaa.Blomberg sanoi:http://www.koripallo.com/forum/index.php?topic=29717.0
Ihan tältä ekalta sivulta löytyy.
gage sanoi:Tunnustan, olen hidas kirjoittaja. Minulta meni yli 5 minuuttia tuon äskeisen purskahduksen tuottamiseen. Valvoja varmaan korjaa. Minä en osaa.
Muresan sanoi:Miksi ToPo ei saa Live-seurantaa kuntoon. Häpeällistä ja erittäin epäammattimaista toimintaa. Pelin alkamisesta on kulunut jo kaksi tuntia eikä edes teksti-tv:llä ole mitään tietoa ottelusta.
JOEN SUU sanoi:Non ensi kaudellahan tuostakaan ei tarvinne valittaa, kun Topo ei saa liigalisenssiin oikeuttavia taloudellisia asioitaan kuntoon ja suljetaan pois sarjasta.
Ei voi olla kyse rahasta. Mummoni mökissä Pihtiputaalla on kahdeksan megan laajakaista jota mummo maksaa kansaneläkkeellä. Viitsimistä puuttuu.Pahero sanoi:Jos ei oo varaa edes pistää tekniikkaa kuntoon, ni eipä noi rästissä olevat maksutkaan hirveä yllätys ole!! Miksei liitto rapsauta vaikka 1000 - 2000 egee sakkoo per peli, jos ei yhteydet toimi? Kyllä vituttaa pleijareissa lukea seuraavan päivän lehdestä kuinka oma joukkue on helsingissä edellisenä päivänä pelannu...
Sasha sanoi:Ei kisahallin yhteyksissä tänään ollut mitään vikaa, ainakin itse omalla koneellani pääsin hyvin nettiin ja kaikki toimi. En oikein ymmärrä missä sitten on vika... Siinä lähituntumassa kuulostelin ennen pelin alkua toimitsijoiden puheita ja ymmärsin että itse netti toimi, mutta yhteys liiton palvelimelle ei onnistunut! Ja siinä pelin alkaessa ei keretty kokeilemaan yhteyttä uudestaan.