Koripallo.com

ToPon Live-seuranta

Miksi ToPo ei saa Live-seurantaa kuntoon. Häpeällistä ja erittäin epäammattimaista toimintaa. Pelin alkamisesta on kulunut jo kaksi tuntia eikä edes teksti-tv:llä ole mitään tietoa ottelusta.

Liveseuranta

Tästä olisi varmaan ollut vanhakin aihe mutta en jaksanut kaivaa muutamaa sivua syvemmälle.

Nykyinen liveseurantajärjestelmä korisliigassa ja 1-divarissa on hyvin seurattava. Osallistuvilla seuroilla on osaavat tilastoijat ja kömmähdykset ovat harvassa ja ne sallittakoon. Verrattaessa esim. A-junnujen tilastointiin (jota saattaisi olla tuskallista seurata livenä) voi todeta että junnupuolella ohjelmaa käyttävät amatöörit, miesten puolella ammattilaiset. Ehkä näin on hyvä.

Sitten on tämä tapaus ToPo. Täydellisen käsittämättömän tunarillisen merkillistä on ettei tietotekniikan ihmemaan Suomen pääkaupungin koripallon lippulaivan taustajoukot saa näinkin triviaalia asiaa toimimaan. Kyseessähän on suorastaan suuren yleisön halveksiminen. YLE:kin, joka sentään monessa asiassa on konservatiivinen, on ryhtynyt ottamaan teksti-TV:hen tietonsa suoraan livestä mikä sekin on loistavaa koska teksti-TV:n tulospalvelu on näin lähes reaaliajassa. Samaan aikaan kun 1-divariseurat lähettävät jo otteluitaan netissä myös livekuvana ja selostuksen kera, pimentää Torpan Pojat myös teksti-TV:n joten me täällä maaseudulla saamme odotella otteluiden tulosta ja tilastoja siihen kun seuraava postiauto joskus ensi viikolla tulee. Hyi.

Vs: ToPon Live-seuranta

Joo eikä liitto huomioi asiaa niin Topo saa tehdä ihan mitä vaan.

Epäilemättä liiton moninaiset salajuonet paljastuvat todeksi nimenomaan tästä. Toki kysymyksessä on vain jäävuoren huippu. Tämä selvä.

Luulisi että Topo haluaisi itse pitää jollain vähimmäistasolla yllä kuvaa organisaatiosta, joka hoitaa asiansa.

Mutta koska näin ei ole, niin josko liitto tosiaan vaatisi Topoa laittamaan asian kuntoon. Tommi, eihän se ole kuin puhelinsoitto?

Vs: Liveseuranta

http://www.koripallo.com/forum/index.php?topic=29717.0

Ihan tältä ekalta sivulta löytyy. ;)

Blomberg sanoi:
http://www.koripallo.com/forum/index.php?topic=29717.0

Ihan tältä ekalta sivulta löytyy. ;)
Tunnustan, olen hidas kirjoittaja. Minulta meni yli 5 minuuttia tuon äskeisen purskahduksen tuottamiseen. Valvoja varmaan korjaa. Minä en osaa.

gage sanoi:
Tunnustan, olen hidas kirjoittaja. Minulta meni yli 5 minuuttia tuon äskeisen purskahduksen tuottamiseen. Valvoja varmaan korjaa. Minä en osaa.

Näin varmasti on. Olen kuitenkin kirjoituksesi kanssa samaa mieltä.

Muresan sanoi:
Miksi ToPo ei saa Live-seurantaa kuntoon. Häpeällistä ja erittäin epäammattimaista toimintaa. Pelin alkamisesta on kulunut jo kaksi tuntia eikä edes teksti-tv:llä ole mitään tietoa ottelusta.

Onko se ToPon vika vai kaapeli tai puhelin vika .Kun pelataan kotihallissa 8)

Vois laittaa 1000 ekee Karkkilaan joka pelistä. Jos joka pelistä tulee yhtä hyvä live-lähetys.

Non ensi kaudellahan tuostakaan ei tarvinne valittaa, kun Topo ei saa liigalisenssiin oikeuttavia taloudellisia asioitaan kuntoon ja suljetaan pois sarjasta.

JOEN SUU sanoi:
Non ensi kaudellahan tuostakaan ei tarvinne valittaa, kun Topo ei saa liigalisenssiin oikeuttavia taloudellisia asioitaan kuntoon ja suljetaan pois sarjasta.

Jos ei oo varaa edes pistää tekniikkaa kuntoon, ni eipä noi rästissä olevat maksutkaan hirveä yllätys ole!! Miksei liitto rapsauta vaikka 1000 - 2000 egee sakkoo per peli, jos ei yhteydet toimi? Kyllä vituttaa pleijareissa lukea seuraavan päivän lehdestä kuinka oma joukkue on helsingissä edellisenä päivänä pelannu...

Pahero sanoi:
Jos ei oo varaa edes pistää tekniikkaa kuntoon, ni eipä noi rästissä olevat maksutkaan hirveä yllätys ole!! Miksei liitto rapsauta vaikka 1000 - 2000 egee sakkoo per peli, jos ei yhteydet toimi? Kyllä vituttaa pleijareissa lukea seuraavan päivän lehdestä kuinka oma joukkue on helsingissä edellisenä päivänä pelannu...
Ei voi olla kyse rahasta. Mummoni mökissä Pihtiputaalla on kahdeksan megan laajakaista jota mummo maksaa kansaneläkkeellä. Viitsimistä puuttuu.

Ei kisahallin yhteyksissä tänään ollut mitään vikaa, ainakin itse omalla koneellani pääsin hyvin nettiin ja kaikki toimi. En oikein ymmärrä missä sitten on vika... Siinä lähituntumassa kuulostelin ennen pelin alkua toimitsijoiden puheita ja ymmärsin että itse netti toimi, mutta yhteys liiton palvelimelle ei onnistunut! Ja siinä pelin alkaessa ei keretty kokeilemaan yhteyttä uudestaan.

On varmaan museovirasto taas "mukamas" kieltäny yhteydet...

Ei voi muuta sanoa kun, että NAURETTAVA PELLEILY JATKUKOON ILMAN MITÄÄN HUOMAUTTAMISIA...

Sasha sanoi:
Ei kisahallin yhteyksissä tänään ollut mitään vikaa, ainakin itse omalla koneellani pääsin hyvin nettiin ja kaikki toimi. En oikein ymmärrä missä sitten on vika... Siinä lähituntumassa kuulostelin ennen pelin alkua toimitsijoiden puheita ja ymmärsin että itse netti toimi, mutta yhteys liiton palvelimelle ei onnistunut! Ja siinä pelin alkaessa ei keretty kokeilemaan yhteyttä uudestaan.

Niillä tietty palomuuri plokkaa yhteyden liiton palvelimelle, mut eivät tajua asiaa korjata ;)

Topon touhut nyt on mitä sattuu, niinkuin aiemmin todettiin seuranta on mättänyt koko talven, mikäli näin olis tapahtunu Karkkilassa tai Kauhajoella niin liiton herrat huutais naama punasena ja varmaan uhkaisivat sarjasta sulkemisella. Mutta kun kyseessä on ToPo, kaikkien pölyisten sankari, ei muuta kun selitellään, ei Kisahallissa netti toimi. Olen jo aiemmin todennut, että jo on kumma, jos ei saa hommaa toimimaan, kun on oma mies puikoissa kaupunngin johdossa, vai keskittyykö hänkin tekstiviestipuolelle kaverinsa kanssa ?

Joo ei tästä ainakaan ikee voi syyttää kun tieto kulkee tekstarin vauduillla

Rocky

Hirveesti en ylimääräistä valittamista enkä vihaamista harrasta, mutta onhan toi nyt käsittämättömän ihmeellinen juttu, ettei seurantaa saada koko kauden aikana toimimaan, eikä liitto puutu asiaan mitenkään. Teknisiin ongelmiin vetoaminen menee läpi ehkä pari kertaa, mutta kun nyt on ollut jo vähän pidemmän aikaa noita ongelmia. Ei ole kovin ammattimaista toimintaa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.