Koripallo.com

ToPon Live-seuranta

Vs: ToPon Live-seuranta

Rocky sanoi:
Hirveesti en ylimääräistä valittamista enkä vihaamista harrasta, mutta onhan toi nyt käsittämättömän ihmeellinen juttu, ettei seurantaa saada koko kauden aikana toimimaan, eikä liitto puutu asiaan mitenkään. Teknisiin ongelmiin vetoaminen menee läpi ehkä pari kertaa, mutta kun nyt on ollut jo vähän pidemmän aikaa noita ongelmia. Ei ole kovin ammattimaista toimintaa.

Liitto?!?!

aijaa... ne taitavat vielä jännätä noita pölypilvimiehiä ja muita valituksia. taitaa olla vähän lusikat sekaisin ;D

Joensuun Honka sanoi:
Topon touhut nyt on mitä sattuu, niinkuin aiemmin todettiin seuranta on mättänyt koko talven, mikäli näin olis tapahtunu Karkkilassa tai Kauhajoella niin liiton herrat huutais naama punasena ja varmaan uhkaisivat sarjasta sulkemisella.
Tää nyt on taas tätä... Voisitko laittaa muutaman esimerkin, missä Karkkilaa tai Kauhajokea on uhattu sarjasta sulkemisella. Kauhajokikin sai ihan erikoisluvan pelata sääntöjenvastaisessa hallissaan, eli juuri päin vastoin kirjoittamaasi. Tai laajennetaan hiukan, mainitse muutama, tai edes yksi esimerkki alkuun, missä jotain muuta kuin pääkaupunkiseudun joukkuetta, on rankaistu, tai "huudettu pää punaisena" ja uhattu sarjasta sulkemisella, kun ei ole asioita hoidettu pilkulleen. Vai onko nämä kaikki sun pään sisällä, eli tapahtunut "oikeasti", mutta kukaan muu kuin sinä ei niistä tiedä. Ei edes Kauhajoki, Karkkila tai liitto, mutta sinä tiedät näitä pääkaupunkiseudun suosimisia olevan kilometrikaupalla.

Tämä täysin perusteeton maalainen paranoia ei kai voi johtua kuin suurkaupunkikateudesta ja se tuntuu olevan lähtemättömästi istutettu tiettyjen tahojen kytkentäkaavioon. Mutta eipä siinä mitään. Onhan siitä edes vähän hupia meille muille.

Rocky

Rollins* sanoi:
Tämä täysin perusteeton maalainen paranoia ei kai voi johtua kuin suurkaupunkikateudesta ja se tuntuu olevan lähtemättömästi istutettu tiettyjen tahojen kytkentäkaavioon. Mutta eipä siinä mitään. Onhan siitä edes vähän hupia meille muille.

Sinun mielestäsi siis on täysin hyväksyttävää, että topo ei saa mitenkään asiaa hoidettua kuntoon?

Tätä maalaista onneks topon pelit kiinnostaa melko harvoin. Mutta toivottavasti pudotuspeleihin saisivat homman kuntoon, jos oma joukkue joskus topon kohtaan. Mutta kuvittelisi asian häiritsevän eniten nimenomaan paikallisia, näitä suuren ja palvotun 'Tsadin' asukkaita ja kuvittelisi heidän myös asialle tekevän jotain...

Rollins* sanoi:
Paranoian tueksi on kuitenkin esittää konkreettista todistusaineistoa liven toimimattomuudesta. Taitaa tuo "suurkaupunkikateus" olla lähinnä helsinkiläisten state of mind, jolla uskotellaan itselleen, että tänne haluavat kaikki. Samalla rahalla millä asun suht mukavasti nykyään, saisin Helsingistä korkeintaan 20 neliön vessattoman yksiön ilman sähköä. Ainoa asia mitä kaipaan on liigatason koripallojoukkue, jonka tekemisiä seurata - tosin niitä löytyy muualtakin kuin Helsingistä.

raappa sanoi:
Tätä maalaista onneks topon pelit kiinnostaa melko harvoin. Mutta toivottavasti pudotuspeleihin saisivat homman kuntoon, jos oma joukkue joskus topon kohtaan. Mutta kuvittelisi asian häiritsevän eniten nimenomaan paikallisia, näitä suuren ja palvotun 'Tsadin' asukkaita ja kuvittelisi heidän myös asialle tekevän jotain...

No kyllähän se v*tuttaa kuin oravaa jonka käpy on jäässä jos ei itse ole matsiin ehtinyt / päässyt. Fakta vain on, että netti toimii "aina välillä" ja se on luvattu hoitaa kuntoon. Olen sitä mieltä että Topon tulisi hommata varajärjestelmä Kisahallin remonttia odotellessa, mutta en kuitenkaan ole asioista päättämässä.

50 Cent sanoi:
Taitaa tuo "suurkaupunkikateus" olla lähinnä helsinkiläisten state of mind, jolla uskotellaan itselleen, että tänne haluavat kaikki. Samalla rahalla millä asun suht mukavasti nykyään, saisin Helsingistä korkeintaan 20 neliön vessattoman yksiön ilman sähköä. Ainoa asia mitä kaipaan on liigatason koripallojoukkue, jonka tekemisiä seurata - tosin niitä löytyy muualtakin kuin Helsingistä.

Lähinnähän täällä saa lukea siitä, miten ylimielisiä ja onnettomia 'helsinkiläiset' ovat. Ihan hirveästi perusteita tälle 'helsinkiläiselle' (helsinkiin kuuluu tietysti vantaat espoot sun muut, nurmijärvestä en ole varma) ylimielisyydelle ei tältäkään foorumilta ole kyllä minun silmiini tarttunut.

Mutta nyt kun asia nyt tuli puheeksi, niin todettakoon että itse olen maalta kotoisin, mutta Helsingin seudussa minua miellyttää se että tällä ihmiset tuntuvat olevan keskimäärin avoimempia ja avarakatseisempia kuin maalla. Koripalloon siirrettynä tämä tarkoittaa, että asioita osataan katsoa muualtakin kuin siitä oman joukkueen vinkkelistä (jota liitto ihan varmana sortaa). Tämä ei tietenkään juurikaan liity tähän topikkiin, ja on tietysti anteeksiantamatonta että väitetään että pääkaupunkiseudulla olisi yhtään mitään hyvää. Mutta täytyi nyt vaan todeta.

tää oli alusta alkaen tuhoon tuomittu topic ja alusta lähtien hyvin selvää, että se menee taas tähän maalaiset vs. tsadilaiset vääntöön... mutta jos nyt unohdetaan miten kauhajokea rankaistaisiin tai miten pitäisi ketäkin rankaista, niin kaikki lienee samaa mieltä, että Topon pitäisi se live-seuranta saada kuntoon, rankaisun uhalla tai ilman...

Lautapallo sanoi:
Lähinnähän täällä saa lukea siitä, miten ylimielisiä ja onnettomia 'helsinkiläiset' ovat. Ihan hirveästi perusteita tälle 'helsinkiläiselle' (helsinkiin kuuluu tietysti vantaat espoot sun muut, nurmijärvestä en ole varma) ylimielisyydelle ei tältäkään foorumilta ole kyllä minun silmiini tarttunut.

Mutta nyt kun asia nyt tuli puheeksi, niin todettakoon että itse olen maalta kotoisin, mutta Helsingin seudussa minua miellyttää se että tällä ihmiset tuntuvat olevan keskimäärin avoimempia ja avarakatseisempia kuin maalla. Koripalloon siirrettynä tämä tarkoittaa, että asioita osataan katsoa muualtakin kuin siitä oman joukkueen vinkkelistä (jota liitto ihan varmana sortaa). Tämä ei tietenkään juurikaan liity tähän topikkiin, ja on tietysti anteeksiantamatonta että väitetään että pääkaupunkiseudulla olisi yhtään mitään hyvää. Mutta täytyi nyt vaan todeta.
Näinhän se on oman joukon avarakatseisuuden kehuminen on avoimuutta. Ei kai kukaan juntti erehdy pitämään sitä ylimielisyytenä. :)

Kerätään kolehti ja ostetaan ToPo:lle lahjaksi se USB:hen plugattava mobiililaajakaista. 19,90/kk... ;D

Aasi sanoi:
Näinhän se on oman joukon avarakatseisuuden kehuminen on avoimuutta. Ei kai kukaan juntti erehdy pitämään sitä ylimielisyytenä. :)

Oleellisen tärkeää on huomata, että kirjoitin 'tuntuvat olevan avarakatseisempia'. Eli tämä on minun oma kokemukseni, jota kyllä tämänkin palstan mielipideilmasto näyttää tukevan. En suinkaan väitä että minun mielipiteeni on perimmäinen totuus. Mutta ehdottomia (ja negatiivisia) mielipiteitä täällä esittävät enemmän 'maalaiset' 'helsinkiläisistä' kuin toisin päin. Ja minun mielestäni pääasiassa kevein tai olemattomin perustein.

Minun käsitykseni mukaan 'maalaisuudesta' ja 'helsinkiläisyydestä' ei olisi juuri tarvetta keskustella, ainakaan Koripallocomissa. Koripallon peluustahan tässä on kysymys. Mutta 'maalaisille' tämä erottelu tuntuu olevan kovin tärkeä asia

Joka tapauksessa hyvää pääsiäisen aikaa koripalloväelle asuinpaikasta riippumatta! Palataan ensi viikolla asiaan kun tosipelit alkavat...

Lautapallo sanoi:
Oleellisen tärkeää on huomata, että kirjoitin 'tuntuvat olevan avarakatseisempia'. Eli tämä on minun oma kokemukseni, jota kyllä tämänkin palstan mielipideilmasto näyttää tukevan. En suinkaan väitä että minun mielipiteeni on perimmäinen totuus. Mutta ehdottomia (ja negatiivisia) mielipiteitä täällä esittävät enemmän 'maalaiset' 'helsinkiläisistä' kuin toisin päin. Ja minun mielestäni pääasiassa kevein tai olemattomin perustein.

Minun käsitykseni mukaan 'maalaisuudesta' ja 'helsinkiläisyydestä' ei olisi juuri tarvetta keskustella, ainakaan Koripallocomissa. Koripallon peluustahan tässä on kysymys. Mutta 'maalaisille' tämä erottelu tuntuu olevan kovin tärkeä asia

Joka tapauksessa hyvää pääsiäisen aikaa koripalloväelle asuinpaikasta riippumatta! Palataan ensi viikolla asiaan kun tosipelit alkavat...
Tämän palstan tarkoitusko muka koripallo? ;D Suurhelsinkiläisten kohtaamasta julmasta nälvimisestä ei onneksi meidän joensuulaisten tai lappeenlantaraisten tarvitse palstalla ollenkaan kärsiä. Eihän?

No se on jo nähty, ettei nää tunarit ToPossa saa mitään aikaan, joten kuinka kukaan voisi odottaa, että live toimisi?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.