Koripallo.com

TuNMKY 2006-07

Vesseli

Kuinka monta peliä on viimeisten vuosien aikana voitettu pelipaidoilla? Turussa satsataan taitoon eikä "tekstiiliurheiluun". Mielummin näytetään huonolta ja voitetaan kuin että näytetään hyvältä ja hävitään. Hmmm.....toi tuli ihan selkäytimestä...!! ;D

Go Turku
 

Murales

Murales Luis kuulostaa joltain Ozin elinkautisvangilta ;D no ei.. mutta kova apu Turulle!
 

JKDay

JKDay sanoi:
Ei, niistäkin säästetään. Myös pelipaidoissa säästetään, ne ovat koottu jostain vanhoista erilaisista auran paidoista joita ei ilmeisesti ollut tarpeeksi ja jouduttiin tilaamaan muutama ilman mainoksia.

Säälittävä esitys kertakaikkiaan. Maksetaan jenkille mutta ei ole edes kunnon peliasuja, eikä sivuja internetissä.

Taitavat lukea kp.comia...

www.tunmky.fi ja ->edustus on ilmestynyt erinäisiä perustietoja.
 
Viestejä
221
Tätä ketjua katsomalla taas on asiat ihan päin peetä mutta Namika sen kun voittaa. Miksiköhän tämä palsta on tyhjillään nyt kun aihetta juhlaan on? BC Jyväskylä tänään nurin 80-94 ja matka jatkuu ilman tappioita. Namika pelaa hyvää korista juuri nyt, toivottavasti paja on täynnä sunnuntaina Runosmäkitukan syntysijoilla Nunnavuoressa.
 

Monnarin piippuhyllyltä

TuNMKY:lle voi povata hyvää kautta. Vyyryläinen on saanut luotua joukkueeseen hyvän hengen. Ainakin Jyväskylän kaltaisia, ei niin isoja joukkueita vastaan Turun pojat lienevät vahvoilla. Talvitie muljautti nilkkansa päivän pelin loppupuolella, toivon mukaan ei mennyt pahasti.
 

GSW

Viestejä
807
Pressiboxi sanoi:
Tätä ketjua katsomalla taas on asiat ihan päin peetä mutta Namika sen kun voittaa. Miksiköhän tämä palsta on tyhjillään nyt kun aihetta juhlaan on? BC Jyväskylä tänään nurin 80-94 ja matka jatkuu ilman tappioita. Namika pelaa hyvää korista juuri nyt, toivottavasti paja on täynnä sunnuntaina Runosmäkitukan syntysijoilla Nunnavuoressa.

Urheilullinen puoli näyttää tosiaan olevan turussa hienossa kunnossa. Vyyryläiselle propsit hyvännäköisen puolustuksen rakentamisesta. Tai no meikäläisen analyysi perustuu kuulopuheiden lisäksi siihen yhteen puoliakaan espoossa minkä näin, silloin kuitenkin pojat pelasivat oikein agressiivista ja vauhdikasta korista. En meinannut edes tunnistaa muutamaa pelaajaa vanhoiksi joukkuekavereiksi, kun ne uhrautuen puolustivat ja tsemppasivat joukkueen eteen ihan niinkuin Stouni tepsin nelosessa (?).

Voittoja on ropissut, ja erityisen tärkeää nuorella joukkueella on kääntää noita tiukkoja pelejä edukseen. Kuitenkin todellinen testi tulee Kauhajoki-FoKoPo-Vilpas peleissä. Vauhtia kyllä riittää, ja sillä aiheutetaan taatusti jokaiselle divarijengille vaikeuksia, mutta ison osaston kapeus ja virheherkkyys ei toivottavasti aiheuta EDUSTUSJOUKKUEELLE ylitsepääsemättömän isoja vaikeuksia.

Tsemppiä jatkoon jätkät, varsinkin Gusse (voit kertoa reeneissä että olit ainoa kenet mainittiin kp.comissa TAAS nimeltä)!
 

whois

GSW sanoi:
Tsemppiä jatkoon jätkät, varsinkin Gusse (voit kertoa reeneissä että olit ainoa kenet mainittiin kp.comissa TAAS nimeltä)!

Kuka on Gusse?
 

mORKKIS

JKDay sanoi:
Gusse on mun käsittäkseni se pitkätukkainen jätkä joukkueessa, Luomala..?
Ei ei..Gusse on se Raumalainen Nissanisti. Pitäis siis sanoa Nisse?
 

kamalala

Namikan peliä on kamala kattoa ku yks pelaaja pelaa viittä vastaan ja sitä vaan ylistetään kerta toisensa jälkeen. Itse olen aina luullut että koripallo on joukkuepeli ja joukkueena voitetaan. Luulen, että kaikki tietävät kenestä puhun..hän voisi joskus myös syöttää eikä puskea aina yksin läpi tai heittää..
 

Nunniss

kamalala sanoi:
Namikan peliä on kamala kattoa ku yks pelaaja pelaa viittä vastaan ja sitä vaan ylistetään kerta toisensa jälkeen. Itse olen aina luullut että koripallo on joukkuepeli ja joukkueena voitetaan. Luulen, että kaikki tietävät kenestä puhun..hän voisi joskus myös syöttää eikä puskea aina yksin läpi tai heittää..

Ei kannata alkaa heti syyttelemään Gussea, se on mukava kaveri, vaikka puhuukin liikaa ranskaa.
 

jea

kamalala sanoi:
Namikan peliä on kamala kattoa ku yks pelaaja pelaa viittä vastaan ja sitä vaan ylistetään kerta toisensa jälkeen. Itse olen aina luullut että koripallo on joukkuepeli ja joukkueena voitetaan. Luulen, että kaikki tietävät kenestä puhun..hän voisi joskus myös syöttää eikä puskea aina yksin läpi tai heittää..

Hyvin on ainakin toistaiseksi puskenut ja heittänyt kun joukkue on edelleen tappioitta...
 

ffeelixxx

kamalala sanoi:
Namikan peliä on kamala kattoa ku yks pelaaja pelaa viittä vastaan ja sitä vaan ylistetään kerta toisensa jälkeen. Itse olen aina luullut että koripallo on joukkuepeli ja joukkueena voitetaan. Luulen, että kaikki tietävät kenestä puhun..hän voisi joskus myös syöttää eikä puskea aina yksin läpi tai heittää..

Totta toinen puoli. Sillon kun Gussella kulkee, kaikki menee mahtavasti. Mutta silloin kun Gussella ei kulje, pitäisi saada sitä palloa muillekin...
 

jyki

Tääl ei tunnu melkein kukaan oikeesti tietävän kuka Gusse on! Jos ette tiedä ni älkää nyt jumalauta kirjotelko mitä sattuu
 

vicky

Heeeeeiiii.....kaikki huutaa GUSSEEE ...jeeeeiiiijeeeee....heeeeeeeeeiiiiii kaikki huutaa GUSSEEEEE GUSSEEEEEee.......

Hehheh, Gusse.
 

42

Viestejä
3 376
jyki sanoi:
Tääl ei tunnu melkein kukaan oikeesti tietävän kuka Gusse on! Jos ette tiedä ni älkää nyt jumalauta kirjotelko mitä sattuu

Niinpä, ja siksi vahvaa tietoa: kuulopuheiden mukaan Gussella vain tanssiaskeleet parketilla ovat paremmat kuin askellus Nunnavuoren lattialla.
 

kamalala

Hei..en todellakaa tarkoittanu Gussea. Kyllä mä sen hepun tiedän
 

nokka

Re: TuNMKY 2006-07/gusse

Gusse on kuitenkin mielestäni jollain ihmeen tavalla niin sopivan tasapainoittava pelaaja namikalle. Sanoisin, että noin 34% alkukauden menestyksestä on pitkälti juuri Gussen ulkoisen olemuksen ja sisäisen empaattisuuden ansiota. Joukkue kuitenkin tulvii jokseenkin vaikeita persoonia: kaaja, luomala, fimbulvägen, silvonen, pasanen vain näin muutamia mainitakseni. Haluankin toivottaa Gusselle onnea niin peleihin, kuin varsinkin opiskeluun -> sinusta tulee vielä loistava erityiskoulun opettaja.
Tsemppiä ukot. Ja gusse.

-klinsmann zwei-
 

Riedel,völler

Gustavo pressaks! miks nokka jätit meidät noin vain? ees jäähyväis pusuja? onnea sinne tuhansien tulppaanien maahan. Nokitan.
 
Viestejä
221
GSW sanoi:
Voittoja on ropissut, ja erityisen tärkeää nuorella joukkueella on kääntää noita tiukkoja pelejä edukseen. Kuitenkin todellinen testi tulee Kauhajoki-FoKoPo-Vilpas peleissä. Vauhtia kyllä riittää, ja sillä aiheutetaan taatusti jokaiselle divarijengille vaikeuksia, mutta ison osaston kapeus ja virheherkkyys ei toivottavasti aiheuta EDUSTUSJOUKKUEELLE ylitsepääsemättömän isoja vaikeuksia.

Kyl kyl. Silti tälle kaudellehan perustavoite on ainoastaan sarjapaikan säilyttäminen ja toiminnan uudelleenorganisointi. Ei siis ole maailmanloppu jos TOP3-jengejä vastaan tulee tässä vaiheessa pattiin. Treenipeleissä muuten Forssa kaatui vieraissa 20 pisteellä. Perustat on jo nyt hyvät, puolustus toimii, hyökkäyksessä ja pelinteossa on ideaa jopa Louisin kaltaisella tusinasentterillä. Kyllä tämä tästä. Ja kyllä, Vyrtsi on oikea mies toteuttamaan tätä projektia. Muistan jannun jo Kaarinasta, jäi jo A-junioreissa tekemään extraa treenien jälkeen punteilla. Asenne kunnossa!

Menee pilkun fiilaamiseksi mutta se puolustus muistuttaa kenties Mikko Elorannan tyyliä enemmän kuin Stounia? Koripallokenttien Mikko Elorantahan puolestaan on J. Sten. Tietty Turku connection olemassa! Keep up the good work!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös