Vs: Ulkopallo
Sisälle ja ulos. Ulkona parhaimmillaan mun mielestä.
Alipito sanoi:tarkoitettu sisälle ???
Sisälle ja ulos. Ulkona parhaimmillaan mun mielestä.
Alipito sanoi:tarkoitettu sisälle ???
Mitä sä höpäjät. Indoor/outdoor.Alipito sanoi:tarkoitettu sisälle ???
bass sanoi:mistäs tuollaisen wilson reaction pallon löytää ja mitä se maksaa?
Alipito sanoi:Kokeilin vaihteeksi tollasta ProTouchin väriltään mustaa indoor/outdoor palloa, perinteisen Niken 500 sijaan. Vaikutti kaupas niin samanlaiselta (eli helvetin hyvältä) ku noi Viissataset, että päätin kokeilla. Ihan yhtä hyvä pallo on ollut ku noi Niken 500.
Kuvanki löysin:Tollanen mutta musta. :-*
Valkoisia langanpätkiä? Mun palloon ei oo kyllä ainakaan vielä sellasia oireita tullut...The Truth sanoi:Mullakin on ollut jo pitkään tuollainen musta, mutta koska on myös ollut kovassa käytössä, niin on alkanut saumoista roikkumaan sellaisia valkoisia langanpätkiä. ;D Mutta muuten siis hyvä pallo. :-*
jaa yhellä kaverilla oli toi niken lebron pallo ja ei se minun mielestä kyllä 15 euron arvoinen ollutWa$hington Po$t sanoi:Pojat pojat. Turha tällasista asioista on enempää tapella, kun on yks varma voittaja. Se on Niken tämmönen Lebron -pallo. Just ulkokäyttöön suunniteltu - ja siihen se myös sopii! En tiiä tarkkaa nimee (vissiin joku Playground). Mutta se kuulkaa pitää! Ei oo liukas, vaikka rakeita tulis (en oo testannu, mutta luulisin näin). Kivantuntunen käteen ja tosi hyvin hallittavissa. Kannattaa ostaa eikä hintakaan oo ku n. 15€. Mulla on niit kaks ja on niin hyviä palloja, etten oo parempia nähny!
Ittellä on parit tollaset Indoor / Outdoor -merkinnällä varustetut ja kyllä ne on vähän sellasii, että mieluummin Indoor, mulla ainakin on menny aika "laatu"kuntoon, esim. Niken 1500HT. Kannattaa ostaa sellanen joka on just outdooria varten.
Alipito sanoi:Valkoisia langanpätkiä? Mun palloon ei oo kyllä ainakaan vielä sellasia oireita tullut...
Siitä ei pallo paljoo halpene. Etenkin jos se on HYVÄ pallo, niin ku tässä tapauksessa Joka sentin arvone. Kyllähän sitä tulee aina mietittyä, että mihinkä rahansa tänään laittaa ja mäki odotin 12 euron tarjousta ja sit nappasin, ku olin ittelleni eka 10 min perustellu, että se kannattaa ostaa. Jos on säästölinjalla, nii on vaikee ostaa mitään 8)tälleen sanoi:jaa yhellä kaverilla oli toi niken lebron pallo ja ei se minun mielestä kyllä 15 euron arvoinen ollut