Vs: Ura Basket, Kaarina 2007-2008
Täys komppi. 23 kolmosta on jotain aivan sairasta...itse en todellakaan kestäisi katsella tuollaista peliä, ja vaikea on ymmärtää miten pelaajat pienemmissä rooleissa jaksavat moista...no mutta mähän oon vaan katkera valittaja, hyvä että jollekin kelpaa ja kaarinalaiset täyttävät katsomot.
En tiedä kuinka kauaksi historiassa tarvitsee mennä löytääkseen pelaajan, joka heittää pelissä 40 heittoa !!! Jumalauta 40 heittoa !!! Ja vielä huonoilla prosenteilla. Kyllä on mopo karannut jonkun käsistä,
En ole nähnyt tätä Bennetiä mutta oikeasti äijän tehot suhteutettuna noihin heittomääriin on heikot, keskimäärin 32 heittoa ja 8 vaparia pelissä. Huomattavasti pienemmillä heittomäärillä ja minuuteilla saman joukkueen John Smith (ja aikaisemmin Anthony Glover) saivat samat tehot. HALOO!!
Täys komppi. 23 kolmosta on jotain aivan sairasta...itse en todellakaan kestäisi katsella tuollaista peliä, ja vaikea on ymmärtää miten pelaajat pienemmissä rooleissa jaksavat moista...no mutta mähän oon vaan katkera valittaja, hyvä että jollekin kelpaa ja kaarinalaiset täyttävät katsomot.