Koripallo.com

Ura Basket Korisliigassa 2018-19

Liti

Mitä pelleilyä toi oli Palotie & CO toimesta ettei lehdistötilaisuuteen päästy ajallaan ja samaan aikaan kun kotijoukkueen edustajat?
Hävettävää touhua

Mitä pelleilyä toi oli Palotie & CO toimesta ettei lehdistötilaisuuteen päästy ajallaan ja samaan aikaan kun kotijoukkueen edustajat?
Hävettävää touhua
No jaa, siinä ensin meni hetki, kun Palotie oli jälkimmäisenä tv-haastatteluissa ja kommenttien perusteella oli tuhdisti kerrottavaa omalle joukkueelle suorituksesta. Aika se-ja-sama miten nuo järjestetään, Joensuussahan muistaakseni aina ollaan eri aikaan.

Enempi itseäni angstaa tuo Salon pressien briljeeraaja. Ihan ok, että pressin juontaja voi kysyä muutakin kuin "Kommentit pelistä?", mutta Salossa kaveri selostelee pitkät pätkät, kertoo omat näkemyksensä ja perään suurinpiirtein "eikö näin?". En minä ainakaan halua kuulla ko. herran näkemystä pelistä, vaan niiden valmentajien ja pelaajien - ja senkin "puhtaana", eikä kenenkään juontajan asettamien raamien sisällä vain.

...
Enempi itseäni angstaa tuo Salon pressien briljeeraaja. Ihan ok, että pressin juontaja voi kysyä muutakin kuin "Kommentit pelistä?", mutta Salossa kaveri selostelee pitkät pätkät, kertoo omat näkemyksensä ja perään suurinpiirtein "eikö näin?" ...
Etkö siis tunnista tai tiedä kuka sen pressin veti?

Varmaan aina niin isänmaallinen Neponen ottaa ottelun kuluessa esille myös Mainilan laukakset ja sen viimeaikojen gepsihäirinnän.....? Niin ja myös Karjala on saatava takaisin.

En. Jos se on joku tälläkin palstalla vaikuttava henkilö, olkoot tuo suora, rehellinen ja rakentava palaute :)
En tiedä lukeekoo suoraan itse näitä kommentteja tai kommentoiko jollakin nickillä mutta MOBvilko varmaan kertoo palautteen eteenpäin.
Nuo pressithän vetää Vikingsien joukkueenjohtaja Poutiainen. Kiinnosti tietää esititkö palautteen tuosta tietoisena.

Mitänäitä pressejä on seuraillut niin kovin vaihtelevia ovat kommentoijien tarinat. Itse olen pitänyt ihan virkistävänä sitä, ettei aina anneta haastateltavan ihan vain omiaan ladella vaan haastetaan vähän.

Varmaankin Ura sai mittavat siirtokorvaukset Dimen siirrosta, jolla palkataan entistä kovempi kaveri tilalle?
Tai ainakin, noinhan tuon kuuluisi mennä.

Uutisoinnissa ei mainittu korvausta, joten lienee luokkaa jolla saadaan lentoliput uudelle jätkälle Suomeen. Mitenkäs McNeal, haetaanko vielä hänelle korvaajaa vai onko Croone palaamassa?

Siellähän olisi Karhulta juuri vapautunut yksi ihan ok jenkula.

Dime on kyllä valtava menetys Uralle. Luulen että tämä siirto sinetöi sen että Ura ei pelaa play offeissa

Miten tuo Dime ilkeää?? Pettää joukkueensä tuolla tavalla loukkaantumissumassa. Toivottavasti Bulgaariassa joghurtit on mahdollisimman kitkeriä.:mad:

Viserrin piippaa valmentajan johdolla Uralle pelaaja uutisia aamupäivälle.

Pitääkö olla ennustaja, että se on Karhusta pois potkittu Moser?

Onko tietoa sentterin peliluvasta? Joko mies on huomenna kentällä? Täytyy toivoa että on, jos Ura pystyisi tarjoamaan Vilppaalle vähän enemmän vastusta kun eilen.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.