Basketball fan sanoi:Hienoa korihat...taas tulossa turpiin...kyllä nää pelit hienosti osataan sössiä ja möhlitä...eikun harjoittelemaan vaan kuvioita ja Hudson ja Jyri vaihtoon...
venttiseiska sanoi:Shark laittaa lisää rahaa joukkueeseen ja ostaa Jyrin sekä Hudsonin ulos. Sen jälkeen itse valmentamaan ja omavalintainen jenkki niin mestaruus on meidän.
Basketball fan sanoi:Hienoa korihat...taas tulossa turpiin...kyllä nää pelit hienosti osataan sössiä ja möhlitä...eikun harjoittelemaan vaan kuvioita ja Hudson ja Jyri vaihtoon...niin ja Saaristokin...
Basketball fan sanoi:niin ja Saaristokin...
vv sanoi:Hudsonin suhteen suostun olemaan sitä mieltä, että jos vaan rahaa jossain olisi niin vaihto voisi olla paikallaan,
Ainoa oma junnu jonka voi kentälle laittaa koko suomessa.
venttiseiska sanoi:Eikö Saaristo ole joskus antanut nimmaria sulle, kun viha jatkuu ja jatkuu?
Basketball fan sanoi:Heh heh.. ;D mitä hittoa minä joillain nimmareilla teen....
JoKaFan sanoi:Minä kysyn, montako second chance pointsia Kouvot teki? Niitä oli aika paljon. Ukille kävi kuin Katajalle Torppaa vastaan. Sekä Kouvoihin että ToPoon on jo iskostunut tietty voittavan joukkueen kulttuuriin kuuluva venymiskyky.
JoKaFan sanoi:Minä kysyn, montako second chance pointsia Kouvot teki? Niitä oli aika paljon.