... hah, nyt huomasin, että Shaqtin oli tällä välin kirjoittanut... hitto, näköjään ihan saman viestin kuin minä. No nopeat syövät hitaat. Mun olis ollut tällänen:
Erikoinen matsi. Nuggetsilla puikoissa Jokic ja Murray, ja matsi näytti koko ajan siltä, että peli on täysin niiden kontrollissa. Jazzilla puikoissa Alexander-Walker ja Horton-Tucker, ja melkein joka hyökkäys näytti siltä, että eihän tästä tule syntymään mitään hallittua ja järkevää. Turvallisimmilta tuntui kun Olynyk rakensi peliä... Ja silti tulostaululla mennään täysin tasaisissa merkeissä. Ihan melkeen loppuun saakka. Harvoin huomaa yhtä kovasti toivovansa voittoa NBA-jengille, kun Markkanen ei edes pelaa.
Hardy näytti olleen eri mieltä tuomaroinnin suhteen.
... yleensä näitä ei viitsi paljon jäädä suremaan, mutta Hardyn kanssa tällä kertaa samaa mieltä. 50/50-vihellyksissä ei voi sanoa, että tässä ottelussa olisi yhtään oltu ainakaan 'heikomman puolella', tai edes kovin 50/50.
Ottelu ottelulta oma innostus Kesslerin suhteen vain kasvaa, ja joka matsissa huomaa toivovansa, että Kessler saisi (paljon) enemmän peliaikaa. Pärjäsi Jokiciakin vastaan uskomattoman hyvin. Tottakai Jokic pöyrähteli koreja Kesslerinkin edestä, mutta ei jäänyt paljosta kiinni, että Kessler olisi torjunut Jokicin useamminkin kuin kerran. Koko ajan näytti siltä, että se oppi puolustamaan Jokicia paremmin, ja luulen että Jokic oli jumalattoman helpottunut kun näki Kesslerin lähtevän ottelun lopussa vaihtoon. Tämä matsi ratkesi siinä.
Hyökkäyksessä Kessler jäi löytämättä monta kertaa korin alta. Suomeen asti näky kun se vilkutteli siellä Utahin takamiehille, monessa hyökkäyksessä aika pitkään.