Olen shokissa, että ei ollutkaan toimiva kiristrategia, että Clarkson vetää 21 kertaa ja useimmissa hyökkäyksissä on max. yksi syöttö.
Eikä vain Laurin takia vaan tuota joukkuetta on ollut todella uuvuttavaa katsella viime aikoina.
Takakentän taso kun on tuota, niin kahden edellisen ottelun surkeat suoritukset ei hirveästi yllätä.
maanantaina Spurs (voitettava) ja vielä GSW keskiviikkona ilman s.currya (voitettava), perjantaina Kings (voitettava). Nämä kaikki siis vieraspelejä!
Atlanta has continued its pursuit of Jae Crowder, and a new three-team concept with Utah and Phoenix circled around league executives this week. The Hawks certainly view the Jazz as a potential landing spot for John Collins. But while Utah has signaled a willingness to discuss Jarred Vanderbilt — of known interest to the Suns — and Landry Shamet has often been included in deal frameworks that would send Crowder to Atlanta, this structure appears to be an expired idea that never gained significant traction due to draft pick compensation and other shortcomings.
Itse en ko. foorumista tiedä, kun hyvä että täällä ehtii käymään, mutta... Kyllä kritiikkiä pitäisi kestää. Olen itsekin aika ajoin Laurin tekemistä katsonut kriittisesti ja siinä on ollut parannettavaa, joskus paljonkin. Se, että silmät kiinni sokeana puolustetaan ymmärtämättä tilannetta ollenkaan on yhtä pöhköä kuin jatkuva arvostelu ja haukkuminen.Ihan oikea Jazz-fani antoi siellä jo kärsivällisesti ohjausta, että ei ole nyt tarpeen kaikkien uusien käyttäjien tulla puolustamaan Lauria, kyllä se tiedetään että Lauri on joukkueen paras pelaaja ja hänen ansiotaan suurelta osalta joukkueen menestys, mutta vähän kritiikkiäkin pitäisi kestää silloin kun on sen aika, niin kuin muidenkin joukkueiden fanit omia tähtiään kritisoivat tarvittaessa.
Toivottavasti menee ohje perille.