TÄH,että kumpu äijä vai!!!? Eihän se jaksa tollasia minuutteja enää pelata. Jyri vois välil vaihtaa Ogia kehiin,sais Jussi hiuka hengähtää. Jaksais paremmin... Eilises pelis tuli kyl muutamia,luokattomia heittoja!! Tais se yhen kolkin eile heittää,ellen väärin muista(saa huomautta,jos olen väärässä) Toivotaan,että homma lähtee taas kulkemaan ja saadaan nauttia hyvästä koriksesta a`la Korihait 8]slm sanoi:Ketä sä laitat sinne pelaamaan kummun tilalle kun ainoa jätkä joka pystyis sen paikalla pelaan on jo saanut ne komiat 5virheen tilastot taululle.
Ai nyt pääsi unohtumaan, Ogin. Sorry my bad.
Kumpulainen puolusti ihan hyvin sekä otti niitä levyjä toisiksi eniten koko tiimistä, ei mikään kauden huonoin peli. tietty paremmin vois mennä.
Kaukoheitotkin kaaren takaa sujui paremmin kuin Gonnerilla....
On muuten pakko sanoo, että on käyny todella hyvä tuuri kun ollaan saatu AZ tänne. Jätkä tekee niin paljon duunia
pallo66 sanoi:Jatkossa varmaan katsomo tyhjenee entisestään , eihän tälläistä viitsi kohta tulla katsomaan ???
Hudsonin tilalle pitäisi palkata todellinen pelimies , eihän tämä näin suju.
Timi sanoi:Korihait on ollut/on siinä mielessä hyvässä asemassa, että joukkueella on se 700 kannattajaa, jotka istuvat katsomossa vaikkei koko kaudella ole tullut yhtään voittoa. Loput 100-300 katsojaa ovat sitten niitä, jotka tulevat paikalle menestyksen, pelipäivän, kaverin vaikutuksen tms. perusteella.
Timi sanoi:Korihait on ollut/on siinä mielessä hyvässä asemassa, että joukkueella on se 700 kannattajaa, jotka istuvat katsomossa vaikkei koko kaudella ole tullut yhtään voittoa. Loput 100-300 katsojaa ovat sitten niitä, jotka tulevat paikalle menestyksen, pelipäivän, kaverin vaikutuksen tms. perusteella.
Mitähän peliä sää kommentoit??? Ne järkyttävät ohi heitot korin alta,laiskaa liikkumista!!! Mun silmään osu YKSI levari,jonka Jussi otti,tais loput tulla suoraan syliin..Mr Brown sanoi:Minkä takia juuri Kumpua haukutaan täällä? Eilisen perusteella kaveri pelas ihan kohtuullisen pelin vielä kun joutui tekemään sentterin työt yksin valtaosan pelistä. Asenne oli ihan mukava ja sarakkeeseen tuli pari syöttöäkin ja parit riistot (tosin myös pari menetystä).
Haiden peli eilisen perusteella ihan kohtuullista. Laitinenhan oli sen myöntänyt, että heillä kävi tuuri ja Hait olisi ansainnut voiton. No, tappio mikä tappio. Lappeenrannan kolmoset meni kyllä jäätävästi sisään...
ritakisti sanoi:Mitähän peliä sää kommentoit??? Ne järkyttävät ohi heitot korin alta,laiskaa liikkumista!!! Mun silmään osu YKSI levari,jonka Jussi otti,tais loput tulla suoraan syliin..
Seuraavaan matsii,jätä ne hitsaaja lasit kotia,nii näet peliäkin
ritakisti sanoi:Mitähän peliä sää kommentoit??? Ne järkyttävät ohi heitot korin alta,laiskaa liikkumista!!! Mun silmään osu YKSI levari,jonka Jussi otti,tais loput tulla suoraan syliin..
Seuraavaan matsii,jätä ne hitsaaja lasit kotia,nii näet peliäkin