Koripallo.com

Uuden salin avaus ottelu Karhu-Pyrintö

Saako uusi sali upean alun...

• Karhun voitolla

Ääniä: 21 48,8%
  • ¨Pilaako¨ Pyrintö avajaiset

Ääniä: 22 51,2%

• Äänestäjiä
    43
Vs: Uuden salin avaus ottelu Karhu-Pyrintö

MurMur sanoi:
Sie oot muuten nero!! Eipä ullut mieleenkään..

Enkös olekin... mutta taitaa tämäkin henkilö olla talkoohengellä mukana toiminnassa. Näiltä ei voi mun mielestä odottaakaan, että aina ja jokakerta pääsee paikalle varsinkin jos on aikaisemmin jo ilmoittanut että ei aina välttämättä pääse. Eli vastasin vaan samalla naiiviudella, millä kysymyskin oli asetettu.

raappa sanoi:
Enkös olekin... mutta taitaa tämäkin henkilö olla talkoohengellä mukana toiminnassa. Näiltä ei voi mun mielestä odottaakaan, että aina ja jokakerta pääsee paikalle varsinkin jos on aikaisemmin jo ilmoittanut että ei aina välttämättä pääse. Eli vastasin vaan samalla naiiviudella, millä kysymyskin oli asetettu.
Siksi kysyinkin, että miksei pääse, koska ei ollut viime kerrallakaan kuuluttamassa (tosin voi olla, että liittyy "kökkä hommiin"). Enkä tiedä onko ilmoittanut aikaisemmin ettei pääse. Mutta jos sun vastaus on loppujen lopuksi, ettei voi aina odottaakaan, aina ja jokakerta, niin se ei ole vastaus mun kysymykseen. Ja jos mun pitää yrittää tulkita sun vastausta oikein, niin mun mielestä kyseiseen otteluun pitäisi laittaa kaikki parhaat keinot käyttöön, kuuluttajia myöden. (uusi sali/uusia sponsoreita/uusia katsojia)

Ja sun vastaus kysymykseen oli muuten naiivinen..

mun pointti olikin siinä, että jos olet talkoohengellä mukana, niin ei sitä tarvi tänne tai muuallekaan perustella miksi et tule hommiin. On se syy sitten työ, joku toinen harrastus, kiinnostuksen puute tai vaikkapa tuo lapsi ja talon rakennus, niin perustelu on ihan yhtä pätevä, ellei sitten ole mennyt lupaamaan kauden alussa, että oon sitten töissä joka pelissä. Mua ärsyttää ylipäätäsä se, että talkoohengellä hommia tekeviä pidetään usein liian itsestäänselvyyksinä ja siksi ylipäätäsä reagoin. Mutta kuten msv sanoi, niin taitaa olla enemmän kuin hyvä syy olla kuuluttamatta, vaikka mitään erityisempää syytä mun mielestä ei tarvisikaan.

Jännitystä, jännitystä!
Odottavan aika on pitkä!
Karhun kaksi viimeistä peliä: kahden pisteen tappio sekä yhden pisteen voitto; jokohan olis jatkoajan vuoro?

raappa sanoi:
mun pointti olikin siinä, että jos olet talkoohengellä mukana, niin ei sitä tarvi tänne tai muuallekaan perustella miksi et tule hommiin. On se syy sitten työ, joku toinen harrastus, kiinnostuksen puute tai vaikkapa tuo lapsi ja talon rakennus, niin perustelu on ihan yhtä pätevä, ellei sitten ole mennyt lupaamaan kauden alussa, että oon sitten töissä joka pelissä. Mua ärsyttää ylipäätäsä se, että talkoohengellä hommia tekeviä pidetään usein liian itsestäänselvyyksinä ja siksi ylipäätäsä reagoin. Mutta kuten msv sanoi, niin taitaa olla enemmän kuin hyvä syy olla kuuluttamatta, vaikka mitään erityisempää syytä mun mielestä ei tarvisikaan.
Ei tarvi ei. Ja enitenhän sua ärsytti toi mun kysymys, mikä oli niiiiiin naiivinen,ethän sä olisi muuten antanut noin naiivia vastausta.Pahoittelut siitä (emmie pahalla).

Ja sitten tuohon itsestäänselvyys asiaan. Näetkö myös sellaisen kannan kyseisestä asiasta, että tottakai minä voin pitää itsestäänselvänä asiana sitä, että henkilö X (tässä tapauksessa Skube) on kuuluttamassa ns. tärkeää ottelua. Jopa toivoin. Tällä tarkoitan sitä, että on uusi halli jne jne, mitä tuossa aikasemmin jo kerroin ja kaikki olisi ns. "vimpan päälle". Ymmärtäisin sun ärsytyksen reagoinnin, jos vaikka minä rakentaisin taloa, ja minä pyytäisin jotain "itsestäänselvää" kaveria talkoo hommiin, joka ei sitten pääsisikkään auttamaan. Mutta se on mun mielestä eri asia se.

Ettei menisi OT:ksi, niin tiukka matsi on tulossa. 84-80

On kyllä mielenkiintoista nähdä miten Karhun kotitaika toimii uuden salin myötä? Vierasjoukkueelle varmaan helpompi pelata hieman isommassa salissa.

Tämä ottelu vielä urholta,jos nyt sais vaan ton kanava haun toimimaan,niin pääsisi katsomaan huippu matsia.

MC sanoi:
On kyllä mielenkiintoista nähdä miten Karhun kotitaika toimii uuden salin myötä? Vierasjoukkueelle varmaan helpompi pelata hieman isommassa salissa.

Totta. Asia on varmasti juuri niin kuin Riku Parkatti tuolla MSV:n videolla toteaa, eli muutos on sekä hyvästä että pahasta. Uuden hallin saaminen on toki kaikin puolin mahtava juttu ja puitteet on nyt kunnossa, mutta varmasti Karhulla menee hetken aikaa totutella uuteen saliin. Ja toisaalta isompaan halliin on vaikeampi saada niin tiivistä tunnelmaa ja kovaa meteliä aikaiseksi kuin pienessä yhteiskoulun salissa, jossa yleisö on käytännössä kiinni kentässä. Mustassa Pörssissä arvioitiin tosin, että huomiselle olisi jo sellainen 1200 lippua myyty, joten luulisi sellaisen porukan jo jonkunlaisen mökän saavan aikaiseksi. Huomennahan se sitten lopulta nähdään! Ei malttaisi enää odottaa, niin jännää tämä on!! :D

Ainiin, jes, tämähän näkyy Urholla! :D
Toivotaan että Karhulla henki päällä uudessa salissa...

Kuten karhunpentuakin, niin luultavasti koko Suomen koriskansaa jänskättää tämä peli aivan mahdottoman paljon. Itse ainakin olen kuin tulisilla hiilillä.

Nyt on kyllä kaikki hyvän koristapahtuman ainekset kasassa, katsoi asiaa sitten miltä suunnalta tahansa. Toivottavasti Pyrintö saa Lowen ja Nikkilän mukaan, jotta molemmat joukkueet pystyisivät täysissä voimissaan pelaamaan voitosta.

Mahtaisiko jollain olla ylimääräistä urho koodia millä voisi katsoa peliä? Valituksistahan näitä saa, ja siihen on ollut aihetta. Eli jos jollain olisi ylimääräinen niin olisin kiitollinen jos saisin vaikka yv:llä. Sen verran kovettava peli tämä on ettei haluaisi missata.

Ei toimi kanava haku stoppaa kokoajan 99% ei helvetin helvetti.

Jos joku jaksaisi laittaa tilannetta tänne välillä kun live-seurannasta löytyy ainoastaan paikallisderby kedainiai-rokiskis. Joka on sitä paitsi jo päättynyt kotijoukkueen voittoon,

Onpas paskan näköset korit!! Salo 2?! hyi vitura!

Hyvin Karhu alottanu :)

Leprechaun sanoi:
Jos joku jaksaisi laittaa tilannetta tänne välillä kun live-seurannasta löytyy ainoastaan paikallisderby kedainiai-rokiskis. Joka on sitä paitsi jo päättynyt kotijoukkueen voittoon,

4min jäljellä ekaa kymppiä, 11-4

edittiä: se oliki 11-6 ja nyt 11-8..katellaan tauolla lisää.

Manchester OG's

Melko luokatonta joukkuepelaamista molemmissa päissä. Varsinkin karhun hyökkäykset on melko ideattomia, syötetään woodille tai allenille ja katotaan mitä ne keksii.

Pesre sanoi:
Melko luokatonta joukkuepelaamista molemmissa päissä. Varsinkin karhun hyökkäykset on melko ideattomia, syötetään woodille tai allenille ja katotaan mitä ne keksii.

Tuo pisti silmään viikko sitten Kisikselläkin. Hakis ei kerta kaikkiaan voinut olla tyytyväinen näkemäänsä matsin jälkeen.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.