Vs: Uudenkaupungin Korihait 2017-2018
No taas oli mitä jännin peli, jatkoajalle ja sielläkin ratkaisu vasta lopussa. Saa peitsi totta toki kirjoittaa tam tam vain oli ärellä päällä kun lokaa on heitetty koko kausi, pahoitteluni.
Itse pelistä hyvät ja huonot puolet, otetaan ne huonot ensin. Penkki missasi pari asiaa, puolivälissä kotka meni paikka puolustukseen. Jonka seurauksena 6-0 putki ja heitto rautoihin, tilanteeseen olisi voinut puuttua. Toinen uinahdus tuli tilanteessa jossa kotkalla oli joukkue virheet täysi. Erää oli jäljellä reippaasti, mutta ajoja korille ei nähty. Sen sijaan palloa pyöritettiin siellä ja täällä, koritilanteet oli kaukoheittoja.
Wimille tiedoksi Brachy loukkasi koipensa viime ottelussa, käveli ihan ok joten tuskin nyt mitään sen pahempaa. Huolissani olen valmentajasta joka tuntuu uskovan vain amerikkalaisiin pelaajiin. Tästä syystä Funderburkki pelasi ja esitti tuttua sähellystä.
Eero pääsi kerran kentälle heitti kerran kolmosen sisään, pelasi hyvällä energialla. Mutta kyseenalainen virhe puolustuksessa, vastustajalle 2p ja vapari. Ero penkille loppupeliksi. Muille suomipojille sitten loppu minuutit. Mutta mielestäni penkkiä voisi käyttää enemmän. Mäkeläkin pelaa jo ihan eri tavalla ja hoitaa puolustamisen ei päästänyt omalla vahtivuorollaan Kennethiä peruttamaan korille. Patio päästi samoissa paikoissa korin alle.
Ja sitten hyviä asioita. Patio pelasi alkuun hyvin, väsyi ja hommaili omia asioita. Sai mennä kirjaimellisesti häpeämään nurkkaan. nyt sitten katsotaan kiukutteleeko vai suostuuko toimimaan toisin. Itsekin olen lapsellinen joten, toisten toruminen on tekopyhää. Mutta on se ny aika lapsellista, ei kättelyä ja suoraan koppiin on siinä vielä kasvamisen varaa.
Gibson taitaa olla aika häijy, en missään vaiheessa nähnyt mitään falskia toimintaa. Mutta yks kaks oli Pounds tulta ja tappuraa. Siis oikeasti käpy paloi täysin, gipson kävi vielä heittämässä lisää löylyä kiukalle. Ja jollei omat joukkueen pelaajat olisi pitäneet erossa niin veri olisi lentänyt. Ei tommosta tule ilman tanssi paria, mysteeri mistä alkoi vaikka olin katsomassa aika läheltä. Saas nähdä asia tuskin jää tähän vieressä näin tompan, ja hänen ilmeensä oli kaikkea muuta kuin iloinen. Peli oli yhtä köyden vetoa alusta loppuun, ktp pelasi hyvin nyt en sitä tarkemmin ruodi kun omistakin tuli jo näin paljon tekstiä. Mutakuin että mandell pelasi mielestäni hyvin ja piti ktp lippua ylhäällä kun tilanne oli pahimmillaan. uki kuittaa ja toivottaa hyvää viikonloppua.
ps pahoittelen toistoa wimille tuli naputeltua lian pitkään ;D