Vs: Uudenkaupungin Korihait 2017-2018
Espoo tuli pelin löysin rantein ja melkein lähti oikosena. Lopussa omar ja ivey nakkeli kolmosia kylmän viileästi sisään hyydyttäen loppu kirin. Lisäksi okko oli niin paha kuin pelkäsin, riisti, rikko, puolusti ja teki koreja tasaseen tahtiin. Alun joutokäynnin jälkeen espoo sai pelin tasoihin, kun patio oli huililla. Tähän asti patio pelasi hyvin syötti jopa puolusti ja teki koreja. Tästä eteenpäin herran peri synnit tuli eteen, musuti mussu mailama ei ymmärä minua olen ainut lapsi. Osa syynä tässä on että kaveri on 15 min kunnossa. Pikku taukojen jälkeen vähänaikaa näyttää hyvältä ja sitten taas ollaan omasssa pässä ja katsotaan miten muut puolustaa niistä tuli ihan kivasti pojoja espolle. Olin täysin väärässä Wilijamsin moraalin suhteen, kaveri pelasi hyvin puolusti koko ajan ja teki aikahyvin pisteitä kunnes kolmannen virheen jälkeen meni huilimaan. Tässä kohtaa olisin pitänyt kentällä virhe vaikeuksitta huolimatta. Obrian on hyvässä kunnossa jätkä jaksaa juosta koko ajan. nyt ei tullut kauhiasti korja tehoja sais tulla. Olen penännyt wiljamsin vaihtoa, tosin olisin vaihtanut hänet viimeisenä. deng , patio, Wiljams. lähti omasta tahdosta, joten se siitä. Mutta Ehdoton plussa hänellä oli hyvä asenne pelilliset taidot vain olisvat saaneet olla hiukan paremmat. Uusi kaveri on ensiviikolla peleissä mukana, toivottavasti silloin myös toinen vahvistus on löytynyt. Suomi pelaajat ovat parantaneet otteitaan koutsin antaessa lisää peliaikaa, joka kauden jatkoa ajatellen on hyvä asia. Nyt kun uudet vahvistukset olisivat hyvät niin kyllä kurssi tästä nousee. Halli vain oli aika väljää, sääli sinänsä sillä ottelu oli hyvin viihdyttävä.