Koripallo.com

Uusi koripallopeli!

Vs: Uusi koripallopeli!

8.9 pts, 3 syöttöä, 1,3 stl, 56,8 fgm ja 27 min. Ja point guardina pelaan. Saattais olla enemmänki peliaikaa, mutta joukkueessa on 3 muuta pointtia.

cummings

Paljos teillä on staminaa ku tuntuu että mun pelaaja ei jaksa pelaa ku yhen pelin peräkkäin kunnolla!! mul on stamina 14 :-\

mul on 27 (+10) eli oikeesti 17 mut equipmentit auttaa :p

nyt toimii :p en oo enää missää sopimuksessa, mutta ei draftista löydy joukkuettakaan :-\

joumänchigago

Miten noita Cyberpointsei saa ostettua? kun yritän visalla niitä maksaa nii lukaa näin We were unable to verify this credit card through our card validation process. To proceed with checkout, please verify the information you entered is correct or try a different card.

helloou

Kauko sanoi:
Suomelle on juuri tullut oma liiga!

Onko mitenkään mahdollista vaihtaa joukkuetta suomalaiseen jengiin? Olen jo joukkueessa, mutta onko "trade" mahdollinen?

Suomessa ei taida olla vielä Pelaajia jotka manageroivat omia joukkueita. Mutta itse ainakin olen hankkimassa joukkuetta suomeen. Suomalaiseen jengiin pääsee ensin eroamalla nykyisestä joukkueesta ja sitten draftiin kokeilemaan onnea :p

nyt oon joukkueessa ja se on Elbląg Addicts puolan ykkös divisioonasta :p. mulla on vielä kaikista paras value siinä joukkueessa. oon kans ainoo suomalainen.

Pistin kanssa pelaajan tonne, on muuten jäätäviä noi Suomen liigan joukkueiden nimet :p

jos nyt on kauden 52nd päivä miten 54th pelattava peli on jo hävitty 105 - 98 Rybnik Ducks nimiselle joukkueelle?

kluiverson

cyberdunk.com/?ref=4113 että siis registeroiduge, mitä enemmän suomalaisia sitä parempi;)

Pistäkää teidän Skillsit tänne.. tässä on mun ja mun kaverin skillsit.. ja KAUKO voisit arvioida tuleeko näistä pelimiehiä ;D

Kaverin POINTGUARDI 2m/104kg

Floor Shooting: 15 Strength:17
Inside Shooting:14 Speed:20
3PT Shooting:20 Jumping:14
Dribbling:20 -------------------
Passing:20 Confidence:14
Stealing:20 Stamina:14
Rebounding:14
Blocking:19

Mun SMALL FORWARD 205cm/103kg

Floor Shooting: 20 Strength:16
Inside Shooting:18 Speed:18
3PT Shooting:20 Jumping:20
Dribbling:20 -----------------
Passing:15 Confidence:20 (+5)
Stealing:15 Stamina:19 (+5)
Rebounding:14
Blocking:21 (+5)

Floor Shooting: 15
Inside Shooting: 20
3PT Shooting: 14
Dribbling: 17
Passing: 14
Stealing: 19
Rebounding: 20
Blocking: 22 (+2)
Strength: 20
Speed: 15
Jumping: 19
-----------------
Confidence: 14
Stamina: 14

tein ton kaks päivää sitte

bass sanoi:
jos nyt on kauden 52nd päivä miten 54th pelattava peli on jo hävitty 105 - 98 Rybnik Ducks nimiselle joukkueelle?
Meikää kans hämää sama asia. Oma jengi on jo voittanut 54. päivän matsin. Kun katsoo matsin statseja, niin siinä on pelanneet vaan NPC pelurit eikä yksikään ihmisen omistama peluri. Ihme homma?

kysyn vaa

Millasia palkkoja teillä on? Vai onko se kaikilla sama, eli se joku 300$..?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.