tripi sanoi:Pattersonin hyökkääjän virheet... Selittäisikö joku, miten sen kokoinen mies IKINÄ pystyisi kaatamaan kahta miestä? Iisalon ymmärrän, kun mies on sellainen kukkakeppi, mutta se toinen (oliko Smith vai kuka), ei koskaan. Ehkä siinäkin tilanteessa oli virhe (istuin edelleen toisessa päässä kenttänreunaa), mutta hyvin liioiteltiin kouvojen puolelta.
Kumpainenkin Pattersonin hyökkääjän virhe oli aivan selvä, myös lopun EU virhe. Yksi puolustajan virhe oli aika hepposen olonen pattersonille (käsi oli kyllä kropassa, mutta sen isompaa työntämistä tuskin tapahtui), mutta toisaalta tuomari kuittasi samantien toisessa päässä tilanteessa missä Majala tulee perse edellä taklaamaan katajaa, Kataja lensi olikohan Heinosta päin ja Katajalle virhe... Itse en rekisteröinyt kyllä tuota Ciprianon roikkumista, mutta aika harvoin kiinnitän muutenkaan isojen miehien vääntöön huomiota, kun mun mielestä ne saa vääntääkin aika rankasti... Edelleen, mun mielestä tuomarit vihelsi hyvin, vaikka ainahan pari vähän tulkinnan varaista vihellystä voi tulla.tripi sanoi:Jaa että hyviä tuomareita vai? Selvä, katson peliä todellakin värillisillä laseilla, mutta missä olivat kouvojen pallottomien pelaajien puolustajien ja hyökkäyspään virheet?? Yksi hyökkääjän virhe taisi tullakin. Cipriano roikkui jatkuvasti puolustettavassa/puolustajassa kiinni, eikä tälle vihelletty tilanteista yhtä ainoaa virhettä, kun taas Majala sai parikin (tosin luultavasti aiheesta, istuin kaukana tilanteesta). Pattersonin hyökkääjän virheet... Selittäisikö joku, miten sen kokoinen mies IKINÄ pystyisi kaatamaan kahta miestä? Iisalon ymmärrän, kun mies on sellainen kukkakeppi, mutta se toinen (oliko Smith vai kuka), ei koskaan. Ehkä siinäkin tilanteessa oli virhe (istuin edelleen toisessa päässä kenttänreunaa), mutta hyvin liioiteltiin kouvojen puolelta.
raappa sanoi:Kumpainenkin Pattersonin hyökkääjän virhe oli aivan selvä, myös lopun EU virhe. Yksi puolustajan virhe oli aika hepposen olonen pattersonille (käsi oli kyllä kropassa, mutta sen isompaa työntämistä tuskin tapahtui), mutta toisaalta tuomari kuittasi samantien toisessa päässä tilanteessa missä Majala tulee perse edellä taklaamaan katajaa, Kataja lensi olikohan Heinosta päin ja Katajalle virhe... Itse en rekisteröinyt kyllä tuota Ciprianon roikkumista, mutta aika harvoin kiinnitän muutenkaan isojen miehien vääntöön huomiota, kun mun mielestä ne saa vääntääkin aika rankasti... Edelleen, mun mielestä tuomarit vihelsi hyvin, vaikka ainahan pari vähän tulkinnan varaista vihellystä voi tulla.
Rollins* sanoi:Siinähän kävi lopulta juuri niin kuin saattoi odottaa ja pelätä. Tässä sarjassa paremmuudesta ei jäänyt epäselvyyttä: onnittelut Kouvoille. Kuten aiemmin sanoin, kauden pannukakkuuntumisen pelasti kuitenkin ekan kierroksen voitto.
Tuntuu, että tietyillä keskustelijoilla näkökenttä hämärtyy niin paljon jonkin geokulttuurisen ja/tai henkilökohtaisen syyn takia, että logiikka putoaa ToPosta (ja varmaan Hongastakin) puhuttaessa tien poskeen, mutta yritetään nyt kuitenkin.
Mielestäni on aivan perusteltua heittää muutama "what if" soppaan ToPon kaudesta keskusteltaessa. ToPo oli kuitenkin aiemmalla kokoonpanollaan sarjan parhaita joukkueita ja sitten joukkue romuttui kahden jampan ulkourheilullisen sohelluksen vuoksi. Tietenkään jossittelu ei mitään muuta, mutta se on ihan hupaisaa.
Kouvoja vastaan matsit olivat aiemmalla kokoonpanolla tiukkoja ja Kouvot voitettiin vieraissa ja kotona. Kouvot oli kuitenkin koko kauden pahin vastustaja, jonka kohtaamista toisella kierroksella vähän huolehdin jo alkukaudesta. En tiedä olisiko kantti lopulta riittänyt Kouvojen voittamiseen, mutta Fieldsin ja Tenngrenin kanssa siihen olisi ollut mahdollisuus. (Lisäksi: ei käryä, ToPo voittaa runkosarjan ja kohtaa Kouvot todennäköisesti vasta finaalissa.)
Ja pakko on myös hiukan puolustaa ToPon joukkuetta, koska ei sitä kukaan muukaan tee. On aika naurettavaa (puhumattakaan arrogantista) ajatella, että kaikki kauden tapahtumat eivät olisi vaikuttaneet mihin tahansa joukkueeseen vähintään yhtä paljon.
Maukka on oikeassa: mikään näistä jutuista ei ollut ainakaan nykyisten pelaajien vika, ja he ovat ansainneet isot propsit pään pitämisestä pystyssä kaiken läpi ja menestymisestä tiukoissa paikoissa (esim. neutraalilla kentällä pelattu viides Tarmo-peli) hiukan puoli-invalidilla joukkueella.
Minusta Kaminen on aina ollut symppis kaveri. Jos muistellaan viime kautta, ei nyt ylistetty Toikkakaan saanut pidettyä joukkueen henkistä kurssia reilassa kaikkien vaikeuksien keskellä. Valmentajat eivät ole jumalia, jotka pystyvät mihin tahansa. Kieltäytyminen haastattelusta ei minunkaan mielestäni ollut kaikkein asiallisinta käytöstä, mutta sitä sattuu muillekin valmentajille.
Pronssipeliin täytynee toivoa vastaan Honkaa, koska silloin se pelataan Kisiksellä. En kyllä sivumennen sanoen usko, että toive toteutuu.
reinikainen sanoi:Mutta näytäppä minulle tuomari joka tällaisesta tilanteesta hyökkääjän virheen antaa niin minä näytän sinulle vasemman käden lay upin oikean jalan ponnistuksella.
Mun 10vee tytär pystyy tekeen ton lay upin noin ;D ;D