Vs: Välieräsarja Bisons-Kataja pe 2.5. Loimalla (alkaen )
Tuollainen "näkyvyyttä se on huonokin näkyvyys" on kyllä hyvin valavuorimaista meininkiä. Tunteita saa ja pitää esittää ja hieman saa naljaillakin, mutta ei näin. Stay classy boys, stay classy.
Kyllä näistä kahdesta tuo KTP-Pyrintö -sarja on silti minun mielestäni ollut a) viihdyttävämpi b) tasoltaan kovempi.
Filbbu sanoi:Kamaan ei tarvii ottaa nii tosissaan näitä. Mun mielestä vaan mukavaa että joku herättää mielipiteitä ja keskustelua koris-skenessä(Valavuoria, mäkäläinen ja kumppanit). Näin saadaan näkyvyyttä lajille. Ei aina tarvii olla niin perkuleen kohteliasta ja nöyrää tän koris skenen. Ja ei, en ole Biisoneiden kannattaja vaan toivon että Kataja saisi mestaruuden.
Tuollainen "näkyvyyttä se on huonokin näkyvyys" on kyllä hyvin valavuorimaista meininkiä. Tunteita saa ja pitää esittää ja hieman saa naljaillakin, mutta ei näin. Stay classy boys, stay classy.
Zetas sanoi:Samaa mieltä.
Välieräparien topikkien lukukerroista voi huomata, kumpi sarja kiinnostaa enemmän.
Kyllä näistä kahdesta tuo KTP-Pyrintö -sarja on silti minun mielestäni ollut a) viihdyttävämpi b) tasoltaan kovempi.