kyllä ne tuomarivirheet kulminoitui ihan yhteen herraan ei kaikkiin kolmeen.Puolueettomana helppo sanoa että Vilpas hyötyi lopussa tuomarien virheistä..
Se voisi myös olla 3-0 Vilppaalle vähän paremmalla onnellaAjatella että sarja voisi olla Kouvoille 3-0 hitusen paremmalla munkilla.
Se voisi myös olla 3-0 Vilppaalle vähän paremmalla onnella
Ehkä niin, mutta keskiviikkona lienee Gibbskin mukana ja taas uusi tarina. Tänään Kouvoilta petti kasetti ratkaisu hetkillä ja Vilpas sai luotua paremmat paikat lopussa ja ihan ansaitusti voitti pelin. Mun puolesta voitte piiloutua tuurin taakse ihan vapaasti.Hävisitte Kouvolassa ihan omaa paskuutanne. Kouvot eivät tarvinneet siihen voittoon tuuria.
Hävisitte Kouvolassa ihan omaa paskuutanne. Kouvot eivät tarvinneet siihen voittoon tuuria.
Ehkä niin, mutta keskiviikkona lienee Gibbskin mukana ja taas uusi tarina. Tänään Kouvoilta petti kasetti ratkaisu hetkillä ja Vilpas sai luotua paremmat paikat lopussa ja ihan ansaitusti voitti pelin. Mun puolesta voitte piiloutua tuurin taakse ihan vapaasti.
Kasetin lisäksi lopussa petti myös vallinnut tuomarilinja. Ok, meni vähän tunteisiin juu.Ehkä niin, mutta keskiviikkona lienee Gibbskin mukana ja taas uusi tarina. Tänään Kouvoilta petti kasetti ratkaisu hetkillä ja Vilpas sai luotua paremmat paikat lopussa ja ihan ansaitusti voitti pelin. Mun puolesta voitte piiloutua tuurin taakse ihan vapaasti.
ja voitte ottaa nuokin selitykset sinne samaan pataan ja hämmentää tuurin kanssa keittoa. Mitä siellä lopussa jäi viheltämättä tai vihellettiin. Linja oli tänään pääasiassa salliva ja Kouvot hyötyi siinä erityisesti skriinipuolustuksen sallivasta linjasta pääasiassa koko pelin.Kasetin lisäksi lopussa petti myös vallinnut tuomarilinja.
Gonzalves työnsi ala kädellä Gibbsin täysin selvästi pois levypallosta. Ei mitään tulkinnan varaa, Post tilanne tarvii katsoa uudestaan, mutta nämä yksittäisten tilanteiden tulkitseminen on aika loputon suo.Kasetin lisäksi lopussa petti myös vallinnut tuomarilinja. Ok, meni vähän tunteisiin juu.
Mikä on videotuomarin lausunto Gonzalvesin poustista Gibsiä vastaan lopussa? Tilanteesta ei Gibsille virhettä, mutta Gonzalle tottakai kun levyä yritti.
PuolueettomanaPuolueettomana helppo sanoa että Vilpas hyötyi lopussa tuomarien virheistä..