Kouvolan kaupunki
Eksyin ensimmäistä kertaa Twitterin puolelta tänne ja ei herranjumala, mitä vollotusta täällä on suuntaan jos toiseen. Erityisesti Rahaankeruumiehen ”argumentit” ovat kyllä täysin vailla pohjaa ja ilmeisesti on vielä Kouvot fani. Vaikka itse olen Kouvot henkeen ja vereen, niin pakko ihmetellä tätä itkun määrää sekä toisen joukkueen haukkumista. Just tällä hetkellä yleisölle tarjotaan kaikkien aikojen laadukkainta Korisliiga playoff-korista, tunnetta on kentällä ja kentän ulkopuolella, pelaajat ja valmentajat nauttivat, silti ainoa mistä täällä keskustellaan tai siis kinastellaan on 1) tuomareiden vihellyksistä 2) Vilppaan faneista tai 3) vastustajan tuurista ja epärehellisestä voittamisesta. Ok, huonoja vihellyksiä tulee suuntaan ja toiseen, mutta yksikään peli ei ole kaatunut tuomareihin. Ja mikä erityisesti nyt näyttää olevan keskustelun aiheena; Gibson vs Nenonen, ei siinä tuomareilla ole helppoa viheltää tuon kaksikon painia. Vilppaan faneista sen verran, että itse arvostan ja nostan hattua heille. Luovat todella hyvää tunnelmaa Salohallissa ja viimeisempänä täällä Kouvolassa. He sytyttivät Gibsonin ja myös muun yleisön täällä. Välillä huutelevat myös pelaajille, mutta mitä sitten? Päinvastoin pelaajat syttyvät siitä, kun heille huudetaan. Toki asia erikseen rasistiset huudot tms, ne eivät kuulu urheiluun. Mutta omaan silmään ja korvaan Vilppaan fanit eivät ole syyllistyneet ylilyönteihin. En tiedä mikä keski-ikä forumilla on, mutta fanien haukkuminen mopo-autoilijoiksi ja jonneiksi? Ihan oikeasti. Mistä lähtien fanit ovat kategorisoitu? Eikö pääasia ole, että ääntä kuuluu ja meininki on hyvä, oli se sitten sata 18- vuotiasta tai kymmenen 50-vuotiasta laulamassa ja pitämässä meininkiä. Jos meillä Kouvolassa olisi samanlainen faniporukka, niin olisin äärettömän onnellinen. Pelaajat, kun saavat faneista niin paljon energiaa. Viimeiseen pointtiin en jaksa edes tarttua.
Nauttikaa nyt vaan siitä pelistä, mitä Kouvot ja Vilpas meille tarjoaa.
Tää oli täyttä huumoria. Joku ultrasin jäsen ilmeisesti yritti esittää kouvojen fania mutta paljastui kun esitys keskittyi lähinnä ultrien kehumiseen. 0/5 yritys.