Koripallo.com

Välierät: Vilpas - Kouvot

Tuskin sentään kun gtd 50 oli vielä tänään.

Niin, vai ilmoittaisiko seura tässävaiheessa kautta suoraan että pelaaja lähti/pelaaja lähti käymään kotona/tai mitään muutakaan.

Fanina tässä ei voi kuin ottaa osaa Gibbsin suruun ja toivoa että mies on pelikykyinen jatkossa.

Toivottavasti on kyse siitä mentaalipuolen kolhusta ja mies saa kerättyä henkiset voimavaransa kaikesta huolimatta.

Ja toivottavasti tämä oli kevään ainoa takaisku.

R.I.P Gibbs brother

Se on nyt vaan on niin että Skeeni ei pärjää Tankki Gibsonille. Näyttää pahasti että pronssista pelataan. Se tarkoittaisi että ensivuonna pelaajabudjetti pienenee ja uutta nousua odotellaan. Mielelläni olen väärässä.

Koripalloliitto voisi palkita kauden päätteeksi kauden "koripallopersoona"-palkinnolla Juho Nenosen. Jokainen voi itse vetää johtopäätökset perusteluista, näkemänsä perusteella.

Kouvot ottaa tolkuttoman määrän ns. helppoja virheitä, tilanteista joissa ei tarvitsisi välttämättä rikkoa tai tulee kori ja vapari päälle.

Vilpas puolestaan rikkoo tyyliin "käsi poikki" ja useimmiten korin alla, missä tuomarin huonon sijoittumisen takia, jopa osa virheistä saattaa jäädä huomaamatta tai virheen seurauksena tulee korkeintaan vain kaksi vapaaheittoa tai ei heittoja ollenkaan.

Aikoinaan opetettiin, että jos rikot, riko kunnolla- tätä tyyliä Vilpas käyttää.

Ottelusarja yllätyksellisesti tasan 1-1. Hienoa!
Mielenkiinnolla seuraan, kuin Iisalo osaa käyttää selvästi laajempaa materiaali tässä ottelusarjassa.

Mikä toi Dillardin optio. Miksi ihmeessä meillä on viides jenkki joka pelaa kolme minuuttia. Mitä virkaa tuollaisella on?
Miksi tuollaista roikotetaan mukana jos ei sillä kerran mitään tee. Kouvojen kuuluisi johtaa tätä sarjaa 2-0.
Toivottavasti Gibbsillä ei mitään isompaa ole ja pystyy pelaamaan.

Kun en peliä ehtinyt katsoa, niin voisiko vaikka Juhta kertoa, miten Euroopan suurseuroihin kauden jälkeen lähtevän Iisalon posket punoittivat lopussa? Onhan kai Salossakin jo värilähetykset keksitty. Tuskin itse on rallihommista ehtinyt pelipaikalle, mutta nähnyt pelin sentään livenä? Se Juhta.

Ja koskapa muuta onniteltavaa ei nyt juuri muistu mieleen, onnea sentään Saloon uudesta akkutehtaasta! Tuo uusia työpaikkoja ja uutta lyijyverta remmiin....

Kun en peliä ehtinyt katsoa, niin voisiko vaikka Juhta kertoa, miten Euroopan suurseuroihin kauden jälkeen lähtevän Iisalon posket punoittivat lopussa? Onhan kai Salossakin jo värilähetykset keksitty. Tuskin itse on rallihommista ehtinyt pelipaikalle, mutta nähnyt pelin sentään livenä? Se Juhta.

Ja koskapa muuta onniteltavaa ei nyt juuri muistu mieleen, onnea sentään Saloon uudesta akkutehtaasta! Tuo uusia työpaikkoja ja uutta lyijyverta remmiin....
En nähnyt poskia. Kun täältäpäin maailmaa ei elisan viihteet näy. Laita kuva?

Kyllä näin on.. Ja meneekin tästä finaaliin jos ei Vilppaan otteet muutu. Tietty tuo ns. normi heittopelikin auttaisi paljon.
Iisaloa mitataan nyt. Pystyykö hän reagoimaan. Itseltä jäi tämän päivän peli näkemättä, mutta ilmeisesti kaava oli sama kuin Salossa. Pahoin pelkään että maanantaina on 1200 hallissa.

Lyhyt on usko ihmisen, pitkät selitykset katuvaisen. Vilppaalla hyvät saumat finaaleihin, Nenonen näytti jo tänään miten. Ilkeää puolustusta, haastamista ja kunnon riidanhaastoa. Haasteet nupin puolella, pelillisesti homma ihan vietävissä.

Kyllä Vilppaalla on isoja ongelmia Gipsonin kanssa. Speedy Gonzales painaa kanssa aika kovia heittoja koriin. Kyllä Vilppaan täytyy tosiaan keksiä paremmat lääkkeet jos meinaa finaaleissa pelata. Helvetti sentään kun riksa Laineen asenteen sais tolla Skeenille ettei se ole aivan lampaan kulli tuolla puolustuksessa.

Ja olis aika kiva jos se heittopeli alkais edes lähentelemään sitä runkosarjan tasoa.

Rauhoituhan nut Juhta. Muuten Iso Paha Susi eli ylläpito iskee persuksiin kiinni ja vetää kokonaan pois näytöltä.....

Rauhoituhan nut Juhta. Muuten Iso Paha Susi eli ylläpito iskee persuksiin kiinni ja vetää kokonaan pois näytöltä.....
Ei ne mua uskalla poistaa. Mä suollan sen verran sontaa kuitenkin voorumille. Sitäpaitsi mä toimisin tuomarina pelissä tänään missä pöydässä oli Ailuksen Reiska. Joten mä lasken sen jo saunakaveriksi. Ei ne Reiskan kavereita pois heitä.
E: jaa se olikin Juhtalla. No tuskin sitäkään on varaa poistaa. Eihän tänne jää sitten kun Joe yksin kirjottamaan.

Pelaajasta voi olla montaa mieltä, mutta ainakin omaan silmään Ville Kaunisto vaikuttaa varsin hyvältä tyypiltä. Perheellinen vähitellen 40 ikävuotta lähestyvä ulkomaillakin uraa tehnyt mies pelaa saman kauden aikana Korisliigan all stars -joukkueessa ja valitaan eduskuntaan. Oli tänään erittäin hienoa nähdä Kauniston puolison ja lapsen seuraavan kentän laidalta tiukkaa taistoa ennakkosuosikkina peliin ja sarjaan lähtenyttä Vilpasta vastaan. Sen sijaan ei ollut lainkaan hienoa kuulla Ultrasin joukosta huuto: "Kaunisto, oot vitun paska!" Kentälle huuto tuskin kuului, joten Kauniston itsensä mieltä se tuskin jäi painamaan. Kenenkään ei kuitenkaan tulisi kuulla vastaavaa aviomiehestään tai isästään, edes pudotuspelivastustajan kannattajaryhmältä. Hävetkää.

Kyllä näin on.. Ja meneekin tästä finaaliin jos ei Vilppaan otteet muutu. Tietty tuo ns. normi heittopelikin auttaisi paljon.

Ongelma taitaa olla salolla kun 2kk pelattu ilman paineita, silloin heitto uppoo helpommin.
Nyt panokset kaikilla samat niim ehkä tämä taso on se normiheittopäivä...

No. Hyytymiset. Iisalon jäätymiset.. heh heh.

Pelaajat ei oo heittäny palloa pussiin lähellekään samaan tahtiin kuin aiemmin kaudella. Hyviä heittopaikkoja ollu jne. No Iisalo ei heitä pelissä pistettäkään, ei anna yhtäkään harhasyöttöä. 7pts vikaan erään vaikka heittoja ilmaan enemmän kuin 30pts edestä ei kyllä ole Iisalon vika. Samaan aikaan naapuri painaa yli normaalien prosenttien kättä vastaan. No tää on peli nimeltä koripallo. Näin voi ja varmaan kuuluukin käydä.

Normi heittopeli rullaamaan ni eiköhän se siitä sit.

(Tai sitten ei)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.