Heppu sanoi:Mä en Raappa huoli, mutta kovasti otat positiivisesti kantaa Kouvojen peleihin, joka on hienoa. Mistä moinen lukkarin rakkaus?
Mä otan täällä harvoin kantaa Kouvojen peleihin, mutta silloin, kun katson, että jenkit eivät vastaa tai joku jenkeistä ei vastaa vahvistukselle määrättyä statusta, sanon kausikorttilaisena mielipiteeni. Muiden seurojen asiat eivät mulle kuulu.
Haluan pysyä myös tulevaisuudessa kausikorttilaisena ja nähdä viidyttävää korista Kouvolassa. Siihen tarvitaan menestyvä kotijoukkue niinkuin myös vierasjoukkue. Respektiä molemmille.
Tänään oli toki ihan ok peli Atupemiltakin mutta silti. Kun mikään ei riitä..... mihin tämän sitten pitäis riittää. No ei mihinkään, matka on vielä todella pitkä playareihin. Toki hienoa että tappioputki saatiin poikki. Täytyy toki todeta kun tossa urholta katseli illan peliä niin ei se muillakaan niin ruusuiselta näytä.Ihmispallo sanoi:Nyt olen kyllä vahvasti eri mieltä Detroitin kanssa Atupemin tän illan pelistä. Atupem pelasi lähestulkoon tasapäin Clavellin kanssa koko matsin...ennen virhevaikeuksiakin. Todella hyvä peli Shawnilta: 24/7, kakkoset 11/17 ja tehokkuus joukkueen toiseksi paras 24. Kun mikään ei riitä!
MOBvilko sanoi: