Koripallo.com

Vilpas Vikings vs Kataja Basket ke 8.12 klo 18.30 Salohalli

ottaako Kataja vaihteeksi vierasvoiton?

• Kyllä

Ääniä: 13 50,0%
  • Ei

Ääniä: 13 50,0%

• Äänestäjiä
    26

SC

Vs: Vilpas Vikings vs Kataja Basket ke 8.12 klo 18.30 Salohalli

... ;D

M9

Okorie osoitti mielestäni tänään omaavansa todella kovaa potentiaalia...hänestä on hirmuisesti vielä hyötyä kuhan kahden muun asenne ei ehdi tarttua ja usko hommaan säilyy.
Herrat Wilson ja Doaks! totta on että molemmat on vaihdhettava! Wilson surffailee ja asenne on pahin ongelma, mutta potentiaalia enemmän kuin doaksilla ja siksi Doaks on kyllä mielestäni myös se pahempi paha tällä hetkellä... kaveri ei pysty pysymään puolustusplaanissa ollenkaan(ottelu alkaa kahdella käsittämättömällä palloscreen puolustuksen nukahduksella, joista virtanen pääsee kävelemään painttiin) apupuolustus olematonta, paikassa aivan pihalla, levypallopelissä pehmeä kuin vaahtokarkki, ei palaa puolustukseen hävityn ribaritilanteen jälkeen...hyökkäys palloscreen pelissä ei mitään uhkaa, päättää ratkaisut lähes poikkeuksetta hyppyheittoon taikka korista poispäin kaartuvaan heittoon. Muutama ok ratkaisu tänään mutta se ei yksinkertaisesti riitä. Kaverille on annettu aikaa näyttää ja hän on pehmeydellään tehnyt homman selväksi...ei riitä tälle tasolle. Jos Doaksia pidetään laiturina niin heittäisin vertauksen viime kauden PF Hamiin, kestäisikö vertailun? mielestäni ei kestä! nyt tarvitaan kovuutta ja romuluisuutta korin alle eikä tuollaista nallea joka nostelee käsiään pystyyn kontaktin sattuessa! toivotaan että löydetään nyt uutta ukkoa molempien tilalle

JoKaFan sanoi:
Etenkin kiinnostavat Okorie, Katajan jenkulat ja viimeisen nelkun tapahtumat.

Katajan jenkulat hoitivat tonttinsa mielestäni ihan hyvin tänään. Napsivat tärkeitä levypalloja. Toki miinusta kuten koko joukkueelle viimeisten minuuttien nukahtamisesta, joka oli maksaa kalliisti, vaikka johdettiin lähes 30 pisteellä. Vaikea sanoa, miksi loppuminuutit meni kuten meni. Mutta peli kääntyi ihan ihmeellisesti. Meidän onneksi Vilpas aloitti pelaamaan vasta tuolloin.

Onko sulla SC tapana kirjoitella tänne useammalla kuin yhdellä nimimerkillä? :eek: Ei mulla muuta.

SC

zack sanoi:
Onko sulla SC tapana kirjoitella tänne useammalla kuin yhdellä nimimerkillä? :eek: Ei mulla muuta.

ei oo tapana, oli vaan jäänyt kaverin koneeseen kirjautuminen päälle ja hän oli epähuomiossa kirjoitellu mun nimimerkillä... eipä muuta

SC sanoi:
ei oo tapana, oli vaan jäänyt kaverin koneeseen kirjautuminen päälle ja hän oli epähuomiossa kirjoitellu mun nimimerkillä... eipä muuta

Asia harvinaisen selvä.

Erving sanoi:
Enpä tiedä. Jälkeen päin näin voi tietysti sanoa, kun meni miten meni. Minusta kuitenkin ok että nämäkin saavat oikeitakin minuutteja. Peliä en nähnyt - ei tainnut kokeneemmilla sen paremmin mennä loppu. Minuutteja vain näillekin, se on kasvattavaa ja hyvä näille nuorille pelaajille, ja loppupeleissä myös Katajalle.
Kyse oli siis siitä että laitettiin molemmat kentälle yhtäaikaa ja kotimaisella viisikolla mentiin. Näitäkin sisäänajoja voi tehdä monella tapaa. Muuten olen samaa mieltä että nuorille minuutteja jo ennen viimeistä 1,5 minuuttia.

Pystytkö sanomaan, olin paikalla kun...
Tero heitti ensimmäisen pisteensä...puolen tunnin pelin jälkeen...
Muistatko milloin Vilpas upotti 28 pinnaa... 30 minuutissa...
Olitko paikalla kun... Kimmon kädet pysyivät taskuissa...
Muistathan Doaksin pehmeyden...
entä en kun Wilsonia ei napannut.... ei pätkääkään...
Pystytkö sanomaan... minä olin siellä?

Minä olin siellä...valitettavasti.

samtomram sanoi:

HEH ;D

Parit fotot eiliseltä: http://vikings201011.galleria.fi/kuvat/Valokuvat/812+001.jpg

PS. haluutko keksiä puolikausi -koosteeseen sanoituksen ku tuntuu noin kivasti irtoavan...

samtomram sanoi:

;D Heh! On se hienoa kun vielä löytyy huumoria näinä vaikeina aikoina. *Nauraa vieläkin* Oli oikeasti päivän piristys.

Viikonloppuna uutta matoa koukkuun ja jatketaan samanlaista peliä, kuin eilen viimeinen neljännes! Go Vikings!

Raporttia:
http://www.vilpasvikings.fi/uutiset_news_877.htm

Pistetään rapoa nyt kun oltiin katsomassa "laadukasta" Korisliigaottelua:

Vilppaalta aika kauheaa hyökkäystä koko ottelun ajan. Yhtään nopeaa (onnistunutta) hyökkäystä en muista, mutta sanotaan nyt sen verran, että ei oikein ollut mahdollisuutta, koska levyrit ei jäänyt Vilppaalle. Mutta eniten tuohon vaikuttaa, ettei Ahonen näköjään edes halua pelata vauhtikorista vaan aina pelataan hitaasti. Onko Vyyryläisen pelikirjassa muuta kuin hitaita hyökkäyksiä? Tosin ei ole oikein mitään settipelejäkään: Vilppaalla 5 tyyppiä seisoo ja sitten kohta on jo kiire ja joku pelaa 1vs1 -pelin, joka päättyy ohiheittoon. Ihmeellistä, ettei Vilpas osu kotikoreihinsa, etenkin J. Katajalla oli tuskaa

Katajalla oli 3 hyvää jaksoa, sitten ote herpaantui ja Vilpas pääsi kirimään. Katajalla liikkui pallo hyvin eikä ollut puskemista. Painaako Fells muuten oikeasti 123 kiloa vai onko laihtunut siitä, kun on punnittu viimeksi? Vilppaan jenkit olivat aika harmaata massaa ja kotimaisista Tenkanen oli pirteällä pelipäällä. Vilppaan puolustus oli tuuliajolla lähes koko ekan jakson, mutta tiivistyi sitten myöhemmin. Lehtoranta oli oma itsensä eli mussutti kaikille, jotka olivat lähellä.

Tuomarit olivat ihan ok, eivät ainakaan ratkaisseet peliä. Aluksi mietitytti, että mitäköhän tulee, kun oli Pokkinen ja Erkkilä viheltämässä. Parkkinen on ok. Liikkuvia screenejä vihellettiin paljon ja muutenkin aika paljon hyökkääjänvirheitä.

Sen verran vielä, että ainakin eilen Vilpas oli puhdas hypärijoukkue. Korin alle ei haluttu, mutta turpaanhan siellä olisi tullut. Turhaan lämmittelyssä vedettiin lay-upeja, kun pelissä niitä ei kuitenkaan tehdä...

KPX sanoi:
Parit fotot eiliseltä: http://vikings201011.galleria.fi/kuvat/Valokuvat/812+001.jpg

Kiitokset! Onko tulossa videonpätkää? Alkaa Kataja-fanina pikkuisen pännimään, jos ei tästäkään tule (kun olit täälläkin kuvaamassa, muttet väsännyt vilmiä)... :( ;)

Koris... sanoi:
Painaako Fells muuten oikeasti 123 kiloa vai onko laihtunut siitä, kun on punnittu viimeksi?

Ei taida painaa enää. Laihtunut varmaan 10-15 kiloa. Kiitokset Forssaan parhaasta raposta Vilppaan virallisen jälkeen! Muuten on ollut aika mitäänsanomatonta liipalaapaa.

Voisitko vielä kirjoitella pari sanaa, miltä sinusta Katajan jenkkiduon otteet näytti? Kiitos!

BballViking sanoi:
;D Heh! On se hienoa kun vielä löytyy huumoria näinä vaikeina aikoina. *Nauraa vieläkin* Oli oikeasti päivän piristys.

Huumoria?

Eiköhän tuo ollut viimeinen hätähuuto Poutiaisen suuntaan... :p

JoKaFan sanoi:
Voisitko vielä kirjoitella pari sanaa, miltä sinusta Katajan jenkkiduon otteet näytti? Kiitos!
Ihan perusvarmaa suorittamista, nyt kun katsoin tilastoja, niin enpä olisi uskonut, että Newson otti 11 levyriä. Ei ole edes erityisen pitkä, tuollainen Cunningham-tyyppinen pelaaja, urheilullinen kaveri. En tosin kiinnittänyt huomiota niin hirveästi yksittäisiin pelaajiin. Se pisti silmään, että Newson menetti typerästi pallon (askeleet), kun oli lähdössä donkkiin 4. jakson puolivälissä. Saattoi tosin olla tuomareiden hyvitysvihellys.

Kyllöhän tuollaiset tilastot ovat ihan tyydyttävät, mutta etenkin levyritilastoja katsoessa täytyy muistaa, että Vilpas ei ole vahva levypallojoukkue

Veivät voiton Vilppaan jenkeistä...

Hyvitysvihellys se oli, ei tollasia tarvi viheltää.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.