Koripallo.com

Vilpas Vikings vs. Pyrintö la 19.10 kello 17.00 @Salohalli

Vs: Vilpas Vikings vs. Pyrintö la 19.10 kello 17.00 @Salohalli

Onhan tuo Pietin vakuuttavuus, selkeys (rauhallisuus) ja tietynlainen vahva luottamus aina ollut hemmetin kovaa luokkaa. Sitä taustaa vasten ei ihme, että saa joukkueensa myös pelaamaan hyvin.

Sama pätee muihinkin valmentajiin, jotka saavat materiaalistaan kaiken irti.

Onhan tuo Pietin vakuuttavuus, selkeys (rauhallisuus) ja tietynlainen vahva luottamus aina ollut hemmetin kovaa luokkaa. Sitä taustaa vasten ei ihme, että saa joukkueensa myös pelaamaan hyvin.

Aivan. Silloin kun menee hyvin joukkueella, on valmentajankin helppo olla tyyni ja rauhallinen.
Tosipaikat on sitten kun menee huonosti. Valmentaja on se, johon yleisön kritiikki kohdistuu. Kyllä Pietikin on näyttänyt monet kerrat hermostuneelta silloin.

Mentaalivalmennuksen tärkeyttä on korostettu joukkueen ammattimaisessa valmennuksessa. Toivottavasti sitä käytetään jo joka liigajoukkueessa. Tärkeää se on valmentajallekin. Asiat pitää käsitellä asiantuntijan kanssa, valmentaminen on erityisen yksinäistä työtä.

Mulle on sama vaikka Nyman ja Sainio vetäis hetken palettia ja otetaan loppukaudeks vaikka Timo Nieminen. Parempi aina kuin Tupamäki.

Hammarby08 sanoi:
Mulle on sama vaikka Nyman ja Sainio vetäis hetken palettia ja otetaan loppukaudeks vaikka Timo Nieminen. Parempi aina kuin Tupamäki.

Tulee vaan Vilppaalle maksamista mikäli Nyman painaisi koutsina. Sitä en muista, että kuinka suurista summista niissä sakoissa puhutaan, mutta äijä joka suoritti mun kanssa samaan aikaan ykköstason lisenssiä (keväällä), ei ole välttämättä ihan valmis muutenkaan Korisliiga-joukkueen päävalmentajaksi.

Vaikka hyvä valmentaja onkin, ainakin niiden B-poikien treenien perusteella joita olen nähnyt kaverin vetävän.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.