Koripallo.com

Virallinen hiphop-thread. (R&B, Reggaeton yms. myäs)

Status
Viestiketju on suljettu.
Re: Virallinen hiphop-thread.

http://www.megaupload.com/?d=GQO8469E

tossa ois noi biisit mitä pyydettii + pari SS bonusta sekä Marion uus promo remix Lil Jonilta..
tykkäät varmaan noistakin.

Seinästys

Onko tämän sivuston tarkoitus nykyään levittää laittomia kopioita.
Tästä ei hyvää seuraa.

Seinästys sanoi:
Onko tämän sivuston tarkoitus nykyään levittää laittomia kopioita.
Tästä ei hyvää seuraa.

Lil Waynen levy on bootlegi ja saa levittää käsittääkseni ;)
ja tuskin tän foorumin tarkotus on se, sori jos on tullu pahamieli.

Seinästys

Ville Seinä sanoi:
Lil Waynen levy on bootlegi ja saa levittää käsittääkseni ;)
ja tuskin tän foorumin tarkotus on se, sori jos on tullu pahamieli.

Olet harvinaisen väärässä. Bootleg on laiton tuote ja niitä ei tosiaankaan saa levittää, ei millään tavalla. Jos naapurillasi olisi varastettu auto, niin voitko varastaa sen itsellesi ? Myönnän olevani väärässä mikäli Lil Wayne itse, miehen levy-yhtiö (Cash Money/Universal), mahdolliset muut fiittaajat, biisin kustantaja, teosto ja kopiosto olisivat kaikki antaneet sulle luvat levitykseen.

Mulle ei ole tullut paha mieli. Sen sijasta kylläkin halveksin pedofiilejä, laittomien tuotteiden välittäjiä (huumeet, musiikki ym.) sekä muita siivelläeläjiä. Näissä tapauksissa säälin niitä yksinkertaisia ihmisiä, jotka eivät edes ymmärrä tekevänsä väärin.

matua

ei kellään olis tota R.Kellyn (I want to) pee on you- biisiä?

Seinästys sanoi:
Sen sijasta kylläkin halveksin pedofiilejä

matua sanoi:
ei kellään olis tota R.Kellyn (I want to) pee on you- biisiä?

Tuolla ois yks halveksuttava.

Tässä topiikissa puhutaan muuten aika vähän hip-hopista. Hip-hop on kulttuuri, rap on musiikkia, jota seostetaan hip-hop -kulttuuriin ja tämä musa, mitä täällä mainostetaan on lähinnä paskaa r 'n' b-vinkumista ja gangstarapia.

Mutta mitä itsekukin pitää hip-hopina on tietenkin jokaisen oma asia. Minun mielestäni hip-hop on jotain muuta kuin gangstarapia ja blingblingia.

matua

Perutaas toi pyyntö. Löysin itsekkin.
Jopa musavideon
http://www.joked.com/view.php?id=480&t=Dave_Chappelle_R_Kelly_Spoof&item_nr=8&total=1052

Seinästys sanoi:
Olet harvinaisen väärässä.  Bootleg on laiton tuote ja niitä ei tosiaankaan saa levittää, ei millään tavalla.  Jos naapurillasi olisi varastettu auto, niin voitko varastaa sen itsellesi ?   Myönnän olevani väärässä mikäli Lil Wayne itse, miehen levy-yhtiö (Cash Money/Universal), mahdolliset muut fiittaajat, biisin kustantaja, teosto ja kopiosto olisivat kaikki antaneet sulle luvat levitykseen. 

Mulle ei ole tullut paha mieli.  Sen sijasta kylläkin halveksin pedofiilejä, laittomien tuotteiden välittäjiä (huumeet, musiikki ym.) sekä muita siivelläeläjiä.  Näissä tapauksissa säälin niitä yksinkertaisia ihmisiä, jotka eivät edes ymmärrä tekevänsä väärin.

muistetaan kuitenkin et Mixtapet ei oo virallisia levyjä. ja näitähän saa haettua lukuisilta eri nettisaiteilta suoraan. ja levyjä ei myydä suomessa ollenkaan, eikä mixtapejen tarkoitus oo tuoda taloudellista hyötyä vaan promota tulevaa levyä.

GheorgheMuresan sanoi:
Tässä topiikissa puhutaan muuten aika vähän hip-hopista. Hip-hop on kulttuuri, rap on musiikkia, jota seostetaan hip-hop -kulttuuriin ja tämä musa, mitä täällä mainostetaan on lähinnä paskaa r 'n' b-vinkumista ja gangstarapia.

Mutta mitä itsekukin pitää hip-hopina on tietenkin jokaisen oma asia. Minun mielestäni hip-hop on jotain muuta kuin gangstarapia ja blingblingia.

jepjep.. tän päivän rap-musiikki on vaan on tällästä. Iloisia poikkeuksiakin tosin löytyy kuten vastaikään ilmestynyt Little Brotherin levy joka on vanhanliiton meininkiä. Unohtamatta Masta Acen uutta tuotantoa.

tähän topicciin vois ilmanmuuta tuoda kaikkea mahdollista keskustelua hiphopista eikä suinkaan pelkistä biiseistä tai levyistä. kannatan khy!

sit kun miut halutaan niin kovin täällä seinästää, respect, niin niitä ykstiyisviestejä voi kyllä laittaa.. ;)

Ville saisko linkkiä: Fort Minor - Rememer The Name

Onnistuiskohan nää:

Ricky Martin & Amerie & Fat Joe: I don´t care
Kanye West & Jamie Foxx: Gold digger

Kiitokset jo etukäteen!

voin vielä noi laittaa mutta kun miulle vaaditaan jo banneja noitten linkkejen takia ni en kehtaa kerjätä verta nenästä ;D

Heittäkääpä mielipiteitä tän päivän rap-musiikin tasosta? mihin ollaan menossa? kuunteletteko vanhempaa vai tätä nykypäivän menoa? mitä tulevaisuudessa? kuka tulee hallitsee peliä?

laitan jotain omaa ku kerkeen.. jos saatais jotain oikeeta keskustelua aikaan niinku Gheorge sano.. yritetää jooko?

Räp tänäpäivänä on menossa päin vittua, vitun g-unit "gangsteri" miten kukaan enää edes kehtaa tehdä videoita aiheesta bitches, money, cars ´n´ drugs... 50cent jauhaa joka saatanan biisissä sen huumenuoruudesta ja siitä ku sitä ammuttiin "I got shot nine times... I got shot nine times..." VITTU KUULTU ON

On nykyään yhtä hyvää räppiä ku 90- luvulla mutta ei todellankaan nämä MTV räppärit...

Oman listani:
1. Talib Kweli
2. 2pac
3. Mos Def
4. Fabolous
5. Capone n Noreaga

Paras levy ever on helposti Talib Kweli - Beautiful Struggle, aivan mahtavaa musiikkia eikä yhtää huonoa biisiä

PS. Sori toi kirosanojen määrä mut en kestä sitä mtvpurkkapoppi"räppiä"

Ville Seinä sanoi:
voin vielä noi laittaa mutta kun miulle vaaditaan jo banneja noitten linkkejen takia ni en kehtaa kerjätä verta nenästä  ;D

Voihan niit pistää sit yksityisviestiin.

matua

Ville hoi!
Heitäppäs mulle yksi hyvä biisi näiltä mainitsemistasi artisteista(heitä muutama vaihtoehtoinen, jos olen sattunut sen jo kuulemaan) ja mä annan sulle kuunneltavaksi yhden. Sitten kommenttia biisistä.

1. Common- They say
jos oot jo kuullut niin
.
.
2. Common- Real people
3. Kanye West- Drive slow

Ihan vaan ajankuluksi ;)

Tän päivän räppäreistä muhun uppoo. DMX, Snoop Dogg, Ludacris, Big Boi (outkast), Nas, dr.dre, twista, busta rhymes ja kanye west. G - Unit tavara ei uppoo muhun ollenkaan, kauheaa mielestäni. The Game on myös aika mitäänsanomaton, mutta kyllä porukka sitä kuuntelee mut mä en erityisemmi. Räpin tasosta en osaa kovin hyvin tällä hetkellä sanoa kanye westillä on kyllä mielettömiä biittejä ja biisejä tällä hetkellä. 2pac on ehkä se kovin ja muista vanhoista myös sugarhill gang ja run dmc.

emmä nyt sanois et tää huonommaks menis, ei kyllä tosin parempaankaan..

muhun uppoo parhaiten
(niitähän on ihan vitusti.. tässä pienenpieni osa..)
2pac
Mos Def
Lil' Wayne
Dr. Dre
DMX
Fat Joe
J-kwon
Fabolous
Kanye West.... :) :) :) :)

JUUUU

The Game......
Cyssero aka Rockstar
Nas
2Pac
Big Punisher
Hitmen Squad
Jim Jones
Slim Thug

Siinä muutamia..:p

Musta räppi on mennyt huonommaksi G-Unitin mukaan tulon jälkeen. Kauheeta uhoomista ja bling blingiä koko ajan. Ite tykkään Snoopista, D.R.E.:stä, Xzibitistä ja Kanye Westistä.

Status
Viestiketju on suljettu.