Hukassa sanoi:Mikä biisi soi videollawww.youtube.com/watch?v=QgtZJkeRSok&search=shawn%20kemp
oisko joku Wu-Tang Klaanin C.R.E.A.M biisin remix? sanat ainaki on samat mut biitti ei
Hukassa sanoi:Mikä biisi soi videollawww.youtube.com/watch?v=QgtZJkeRSok&search=shawn%20kemp
muistan osan ton kappaleen sanoist ulkoo videokin on loistavaTechnique sanoi:Pacin paras biisi tai siis yks parhaimmist!!!
MUTTA SINÄ KUKA KYSYIT HYI HELVETTI HÄPEE ITTEÄS KU ET TIEDÄ!!!
2Pac - Hit em' Up
Cheers..
Frazier sanoi:Millos tämä Lupe Fiascon Food & Liquor tulee kauppoihin?
Onko mitään vahvistusta eli jotai linkkiä tohon uutiseen...Ei oikee muuten tee mieli uskoa.og banger sanoi:Ei oo tulossa. Lupe peru. Saatana.
Tyhmä oot jos uskot.. Mut ei haittais kyl mua vaikkei tippuiskaa ;Donko sanoi:Onko mitään vahvistusta eli jotai linkkiä tohon uutiseen...Ei oikee muuten tee mieli uskoa.
Juu aattelinki et en oikee tohon usko ku katoin kyseisen artistin sivuilta eikä mitää lukenu....Technique sanoi:Tyhmä oot jos uskot.. Mut ei haittais kyl mua vaikkei tippuiskaa ;D
Technique sanoi:Tyhmä oot jos uskot.. Mut ei haittais kyl mua vaikkei tippuiskaa ;D
Mf Doom sanoi:Laittakaahan mielipiteitä seuraavista nimistä
Bone thugs-n-harmony
De La Soul
Murs(To a Black Boy )
Mä ainakin pidän näistä tosi paljon
Technique sanoi:Bonarit ja De La Soul o kovia.. Murs en o kuullukkaa.. Mut Bone Thugs on tehnyt kovia biisejä.. Uusin levykin oli ihan ok.. De La Soul vanhat biisit iskee ihan ok..
Smif-N-Wessun sanoi:Murs on loistava. Kannattaa etsiä käsiin.
Aivan varmastiog banger sanoi:Ei oo tulossa. Lupe peru. Saatana.
Onko sitä tietoa että millon tulee kauppoihin???Technique sanoi:Tyhmä oot jos uskot.. Mut ei haittais kyl mua vaikkei tippuiskaa ;D
Terror Squad MF! fuckin' shoot the place up. big pun on loistava vaikka kuolikin ylipainoonS_F sanoi:kyl asia on niin et Notorious BIG (R.I.P :'( ) on PARAS!
muita kovii nimii, mun miälestä, on Big Pun, Big L, Jay-Z, Nas... nykishitti rulez