Vs: Virallinen hiphop-thread. (R&B, Reggaeton yms. myäs)
Pliesin levy oli ehkä hienoinen positiivinen yllätys, olin varma että hyvän sinkun(Shawtyn) jälkeen levy voi lässähtää pahastikin, mutta toisin kävi. Hypnotized ihan saatanan kova, varsinkin Akonin kertsi, voi voi mitkä sanat. 1 Mo Time on kans todella kova, hyvät sanat on Pliesin poika heittäny. Ja sitten nää mitä itsekin Ville mainitsit, todella kovia biisejä. Onhan siinäkin muutama sellanen vähän heikompi biisi, mutta hyvät korvaa muutamat huonot!
T.I:n uusi levy ei oikeen säväyttänyt, en muutenkaan ole kova T.I-fani, mutta Big Shit Poppin' silti älyttömäm hyvä biisi. WC:n levyy en oo kerenny hakee mistää, mutta Cuben levyn tossa kuuntelin yks päivä ja sanotaanko näin, että ihan ok, muutamia tosi kovia biisejä mutta sitten jotkut ei taas meikäläisee iske. Curtis on kyllä mielestäni parempi kuin Massacre, itse odotan milloin alkaa clubeilla soimaan Fire F/ Nicola Scherzinger & Young Buck biisi, sen kuulonen biisi jota clubeillakin voitaisiin soittaa. Itse ihmettelen kun T-Pain aikamoisessa hypessä jenkkilässä, joka artisti haluaa osansa, mitäa oot tosta Ville mieltä?