Koripallo.com

Virallinen hiphop-thread. (R&B, Reggaeton yms. myäs)

Status
Viestiketju on suljettu.

CB4

Vs: Virallinen hiphop-thread. (R&B, Reggaeton yms. myäs)

Vähän samaa veikkaan, et Fiftystä ei ton levyn jälkee soolopuolella kuulla...

aa

Big Smooth sanoi:
Fifty on myös sanonu, että jos Kanyen levy myy enemmän kuin hänen niin fifty lopettaa soolouransa...
Eli suomeksi sanottuna Fifty on käytännössä jo lopettanut, en voi ymmärtää henkilöä joka ostaa Fiftyn uuden levyn kun vaihtoehtona on Kanyen uusi levy.

Minäpä luulen, että ei se fifty mitään lopeta kuitenkaan...kunhan höpisee... :D

miks vitussa te kuuntelette jotain kanye westii ja 50 centtii ku ois parempaakin tarjolla

http://www.youtube.com/watch?v=-TZWr4tsU74
http://www.youtube.com/watch?v=IvEiKE8h6Rw
http://www.youtube.com/watch?v=j8bRCVMeaZA

bass sanoi:
miks vitussa te kuuntelette jotain kanye westii ja 50 centtii ku ois parempaakin tarjolla

http://www.youtube.com/watch?v=-TZWr4tsU74
http://www.youtube.com/watch?v=IvEiKE8h6Rw
http://www.youtube.com/watch?v=j8bRCVMeaZA

Ja miksi vitussa sinä kitiset siitä mitä muut kuuntelee? Kanye ja 50 sattuu olemaan huipulla, ja sitä myös kuunnellaan.

no eiköhän kaikki kuuntele sitä mistä tykkää eikä siitä kumman ( 50 / kanye) julistat paremmaks.

SIIS ONHAN TOI KANYEN LEVY VITUSTI PAREMPI! mitähelvettiä... 50 floppas pahasti. Kanyen laitoin samantien Amazonista ennakkotilaukseen kun vuoti. FIddy,,, ööö? huono levy? Ainut mahtava biisi Ayo Technology, fiftillä ihan jees läpät, Justinilta perusmeiningit. Timbolta paras biitti aikoihin.

Mut Kanyen levy.. Edelleen ämseenä keskinkertanen mutta biitit kovia, ja huikeet fiilikset. Chris Martin collabo huolimatta pari vuotta vanhoista verseistä, UPEA. Good Life f. T-Pain... HUH. Stronger oli jo kova alotus, huolimatta daft punk fiitistä. Big Brother hyvä. Drunk & Hot girls ainut floppi. Japan Bonari Cant Tell Me Nothing REMIX parasta.

Ny katotaa kumpi myy... Kanyen levy helposti parempi. Mutta Fiftyllekin pisteitä, levy parempi ku edellinen. Dreltä kovuusbiitti. SHE WANTS IT.

ja Bass. Toi WC levy on vitun kova. tykkään helvetisti..

CB4

Juu, Kanyen levy aivan mahtava! Itse kun en ole edes Kanye West-fani, niin pidän levystä ihan älyttömästi. Mielestäni Late Registration oli aika huono verrattuna debyyttilättyyn, mutta Graduation ihan helmi! Homecoming ihan parasta tällä hetkellä! Vaikee se on hirveesti eritellä hyviä biiseja levyltä kun melkein kaikki on saatanan kovii biisei, mutta pakko ottaa esiin tuo Homecoming... Mitäs Ville muuten pidät Pliesin levystä?

Big Smooth sanoi:
Mitäs Ville muuten pidät Pliesin levystä?

Kiitos kysymästä! Mä kerkesin dumaa tota jo monella foorumilla. olin ehkä liian hätänen. Biitteihin olin joteki pettyny koska venasin jotain enemmän bängäävää, ihan et jokaisella southlevyl on noin periaattees aina ollu ainakin yks saatanan tiukka HITTI. Tosta se ehkä puuttu. Plies on ämseenä erittäin keskiverto (mun mielestä), jotenkin yksinkertasel flowlla kaikkiin biitteihi......,,, MUTTA. Tos on silti paljon biisejä jotka on viihdyttäviä, digailen reilusti i am the club, friday, hypnotized biiseistä.. Shawty on hyvä. Noissa on perus tiukat biitit, Akonilta hyvä fiitti ja Pliesiltä hyviä läppiä sekaan. Jos Akonin alkuperänen I wanna fuck you, jossa oli Pliesin fiitti, ois tullu levylle tää ois saanu reilusti enemmän haippia ja myyntiä ku mitä nyt sai KIITOS SNOOP :D

Mutta sanotaan näin,,,, Viihdyttävää musiikkia ei valittamista. Kyllä mä tätä levyä kuuntelen ilman valittamista.. Aina ei tarvii vaatia mitään Nasia mikkiin. Tää on hyvää MUSIIKKIA, Ei ehkä hyvää RÄPPIRÄPPINÄ menoa... Mites ite tästä digailit?

Mites muut? Ketä tykkää? Mielipiteit TÄSTÄ, JOCISTA, WCSTÄ, ICE CUBESTA, KANYESTA, CURTISISTA,,, MISTÄ VAA? keskustelua...

http://www.dj-emi.blogspot.com/

TUOLTA UUSIA BIISEJÄ.. OLKAA MESSIS, KOMMENTTEJA. KESKUSTELUA

KELLS VITUN LIEKEIS UUDELLA BEANIE SIGEL SINKUL!!! HUH!!!

Älkää unohtako. Smitty - Died In Your Arms REMIX, Wyclef - Sweetest Girl REMIX!!!

JA KOMMENTTEJA UUDESTA T.I. LEVYSTÄ!!!! EIHÄ KORIPALLOPIIRIT JÄÄDY

ANTEEKS TUHANNES KOMMENTTI PERÄPERÄÄ;;;

kommentteja ROCKSTAR MENOSTA? ISO H LEVYSTÄ?? Ollaa hereillä....

SC

kuunnelkaahan ihmiset uutta commonia ni ei tavitse kuunnella 50centin shaissee

SC sanoi:
kuunnelkaahan ihmiset uutta commonia ni ei tavitse kuunnella 50centin shaissee

Mahtavia biittejä ainakin tossa.. hieno tunnelma läpi levyn..

CB4

Pliesin levy oli ehkä hienoinen positiivinen yllätys, olin varma että hyvän sinkun(Shawtyn) jälkeen levy voi lässähtää pahastikin, mutta toisin kävi. Hypnotized ihan saatanan kova, varsinkin Akonin kertsi, voi voi mitkä sanat. 1 Mo Time on kans todella kova, hyvät sanat on Pliesin poika heittäny. Ja sitten nää mitä itsekin Ville mainitsit, todella kovia biisejä. Onhan siinäkin muutama sellanen vähän heikompi biisi, mutta hyvät korvaa muutamat huonot!

T.I:n uusi levy ei oikeen säväyttänyt, en muutenkaan ole kova T.I-fani, mutta Big Shit Poppin' silti älyttömäm hyvä biisi. WC:n levyy en oo kerenny hakee mistää, mutta Cuben levyn tossa kuuntelin yks päivä ja sanotaanko näin, että ihan ok, muutamia tosi kovia biisejä mutta sitten jotkut ei taas meikäläisee iske. Curtis on kyllä mielestäni parempi kuin Massacre, itse odotan milloin alkaa clubeilla soimaan Fire F/ Nicola Scherzinger & Young Buck biisi, sen kuulonen biisi jota clubeillakin voitaisiin soittaa. Itse ihmettelen kun T-Pain aikamoisessa hypessä jenkkilässä, joka artisti haluaa osansa, mitäa oot tosta Ville mieltä?

Ville Seinä sanoi:
Älkää unohtako. Smitty - Died In Your Arms REMIX

Huippu. Just tuli koneelle Cocaine Flow 2007 Jeezyltä ja Rossilta. Ekana iski tää korvaan.

Oot, äijä, tules ;)

Big Smooth sanoi:
Itse ihmettelen kun T-Pain aikamoisessa hypessä jenkkilässä, joka artisti haluaa osansa, mitäa oot tosta Ville mieltä?

Akonin lafkalle signi, pari kovaa biisiä ja vitullinen haippi päällä. Ainahan siellä joku on muita kovemmas huudos, viimeeks ehkä Weezy joka oli jokapaikas. On ehkä vielkii kyl.. Mut ite tykkään T-Painista ei siinä mitään. Sen oma levy oli ihan OK. Shawty Snappin, Suicide, Bartender.. hyviä biisejä. Sitte tossa Smittyn biisis kova kertsi! Samoin Khaledin levyl. Ja Kanyen levyl tietysti :D Mun mielestä se on tehny paljon hyvää, kyllä mä tykkään kovin suurimmasta osasta. Vaikka onhan se sen äänentuunaus kone välillä vittumaine, ja on ärsyttävää omalla tavallaan ku jokaisella julkasulla on samat nimet messis.. mut toi menee ohi. Varma kyl et toi jakaa mielipiteet aika pahasti.

Yllätyin kyllä erittäin positiivisesti tuosta WCn albumista. Mielestäni parhaita levyjä vähään aikaan

Status
Viestiketju on suljettu.