Koripallo.com

WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

Vs: WE HAVE A DREAM - SPAIN2014

Yli 10-vuotta tuli pelattua, yli 20-vuotta seurattua koripalloa, joista viimeisenä ~15-vuotena ollut kausikortti enkä ikinä olisi uskonut Suomen lähtevän ostamaan mm-kisapaikkaa.
Kaiken lisäksi olin mukana katsomossa viime em-kisoissa ja mahtava reissu oliki! mutta silti pidän tätä niin vääryyden huippuna...

Säälittävää touhua maksaa mm-kisapaikasta 500 000? eikä sijoiteta sitä junioritoimintaan, jonka jälkeen olisi ehkä mahdollista päästä kisoihin pelaamaalla.

Tähän loppui minun Suomen/korisliigan seuraaminen.

gamer_ sanoi:
Yli 10-vuotta tuli pelattua, yli 20-vuotta seurattua koripalloa, joista viimeisenä ~15-vuotena ollut kausikortti enkä ikinä olisi uskonut Suomen lähtevän ostamaan mm-kisapaikkaa.
Kaiken lisäksi olin mukana katsomossa viime em-kisoissa ja mahtava reissu oliki! mutta silti pidän tätä niin vääryyden huippuna...

Säälittävää touhua maksaa mm-kisapaikasta 500 000? eikä sijoiteta sitä junioritoimintaan, jonka jälkeen olisi ehkä mahdollista päästä kisoihin pelaamaalla.

Onhan se tietenkin selvää että yritykset ja fanit, jotka tämän ovat suurimmaksi osaksi maksaneet, sijoittavat hyvää hyvyyttään puoli miljoonaa euroa koripallon juniorityöhön ja saavat siitä samanlaisen näkyvyyden kun EM-hypeä jatkaneesta MM-kisapaikasta. Raha on siis suoraan poissa suomalaisen koripallon juniorityöstä...eikun..

gamer_ sanoi:

you-went-full-retard-never-go-full-retard.jpg

gamer_ sanoi:

Melko avarakatseista.

Liitollahan oli tuo puoli miltsiä takataskussaan käytettäväksi mihin tahansa. Vai olisiko niin, että se raha saatiin nimenomaan tätä varten kumppaneilta jotka kiinnostuivat nimenomaan tästä projektista?

Ja mahtaisikohan olla, että buumi mikä tästä syntyy tekee koripallolle Suomessa vain hyvää tulevaisuutta ajatellen? Pois lukien tietty kaltaisesi jäärät.

Sinällään turha tällaisesta on tässä väitellä, koska tässä topicissa on tällä hetkellä syytä vain iloon!

Nyt kameraryhmä Hannon niskaan koko seuraavan puolen vuoden ajaksi ja Rockymäinen montaasi karpaasin treenauksesta kohti maailman huippua. Katsoisin!

gamer_ sanoi:

morjens

Joo, yks pääsi Lontooseen edellisistä MM-kisoista, eli USA. Tosin karsintaturnauksesta pääsi käsittämättömästi Nigeria, taisi Saksa pelata aika huonosti ko. karsinnoissa.

Kyllä vetää hymyn korviin ihan pakosta! Tätä odotettiin ja tähän uskottiin. Hyvä että korisliitollakin on nyt tällainen tekemisen meininki. En esim. tiedä kuka sen Angry Birds - kortin käytön keksi, mutta kaveri ansaitsisi selkääntaputukset. Vähän samanlainen juttu kuin se Lordin euroviisuvoitto. Suomella ei pitänyt olla mahiksia kun pisteet annetaan politikoinnilla. Mutta tekemällä asiat eri tavalla ja uskomalla omaan juttuun kybällä, voi saada ihmeitä aikaan. Historiallista Suomalaisessa palloilussa, että pärjätään kansainvälisessä kabinettiväännössä!

Taitaa tulla kova kisa MM-joukkueeseen pääsystä. Pärjääköhän siinä Erik Murphykään?

Haukka-45 sanoi:
Taitaa tulla kova kisa MM-joukkueeseen pääsystä. Pärjääköhän siinä Erik Murphykään?

Joo ei ainakaan ihan pelkällä nimellä ole tulossa. Onko sitten enää Chicagossa kirjoillakaan vai saako antaa tilaa ensi kauden tulokkaille ynnä muille.

Onnea Susijengi ja kiitos kaikille myötävaikuttaneille! Ja kuten HD sanoi, kisoihin lähdetään menestymään! Se ei ole uhoamista, sillä esim. viime kisoissa 9 /10 eurooppalaista joukkuetta selvisi jatkopeleihin! Muista maanosista 7/14.
Mitä taas olympialaissin tulee, niin se tie on kapea!
1) maailmanmestaruus
2) kahden joukossa em-kisoissa
3) em-kisojen kolmonen ja nelonen (viimeksi) jatkokarsintaan, joista Venäjä ja Liettua myös kisoihin selviytyivät!

666

Hieno juttu. Onko nyt MM-paikan myötä paikka seuraaviin Em-kisoihinkin plakkarissa vai miten nää menee?

Matti (nimi muutettu) sanoi:
Hieno juttu. Onko nyt MM-paikan myötä paikka seuraaviin Em-kisoihinkin plakkarissa vai miten nää menee?
Jep.

Nyt voi siis myös bookata reissun Ukrainaan syksyksi 2015 ja pitää sitten peukkuja, että kisat todellakin siellä pidetään.

Mikko Koivisto ja Antto Nikkarinen nähty ostamassa isompaa telkkaria olohuoneeseen kisoja silmälläpitäen!

Maajoukkuevalmentaja Tuovi esitti hyvän kysymyksen Twitterissä: "Miten Rion olympialaisten joukkueet valitaan?" Koettelin googlailla, mutta en ainakaan aivan heti löytänyt vastausta. Osaako joku kertoa, miten toi homma toimii?

(Ja ei, kyse ei ole vauhtisokeudesta, vaan mielenkiinnosta uutta karsintasysteemiä kohtaan ja siitä, onko se jo voimassa 2016 kisoja ajatellen.)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.