Koripallo.com

World Cup Manager -peli

Vs: World Cup Manager -peli

jaakko1 sanoi:
Vieläkin kyrsii se, ettei Australia peluuttanut Inglesiä alkulohkon viimeisessä matsissa. Ne 15-20 pistettä olisivat olleet elintärkeitä. Turhaa tasoitusta muille.

Mulla oli sama. Kiva että sullakin kun näemmä johdat. Tänään menen ohi ja kovaa. Taakse en edes vilkase.

Vapise jaakko1!

Kaveri veti muuten yhdellä kierroksella koko paskan dailys sijalle 2. Kokonaispisteissä taidat olla 20 sakissa?

Jaa NYT se Batum sitten päätti alkaa pelata ;D Mulla oli Batum kolmen tai neljän kierroksen ajan. Taisi tuoda yhteensä yhtä paljon pisteitä kuin tänään. Comme ci, comme ca - Veikkaukselta tuli kuitenkin tilipäivä Serbia-USA -finaaliparilla.

Sieltä tuli pisteet. Koripallo.comin kärkeen ohi jaakko1:n ja koko turnauksen sijalle 11. Vielä on finaali ja pronssipeli.

Kiitos Batum. Olet hieno mies.

Se on sitten lähdettävä riskillä hakemaan voittoa. James Hardon - tuo yli kaiken vihaamani huru-ukko - voisi skorata finaalissa viiskytä. Yes we can.

Tämä ilta juhlitaan ja nautitaan. Tänään itketään, nauretaan ja bailataan. Sunnuntaina nöyränä voitto himaan ja kunnolla tauluuun koripallo.com:n Johtavia. Illalla ravintolaan syömään ja piikki auki Maijamiin. Yöllä Tampereen keskustaan n. 3 promillen kännissä lähinpään suihkulähteeseen pulikoimaan. Maanantaina sitten pokaali lahjoitetaan koripallomuseoon.

NYT SAA NAATTIA!

JustinCase sanoi:
Sieltä tuli pisteet. Koripallo.comin kärkeen ohi jaakko1:n ja koko turnauksen sijalle 11. Vielä on finaali ja pronssipeli.

Kiitos Batum. Olet hieno mies.
Siis mitä onko näitä koripallo.comin liigoja kaksi? Löytyy Koripallocom (isolla kirjaimella) ja koripallocom (pienellä k:lla). Kummasta te puhutte? Kuulun näköjään tohon toiseksi mainittuun. Näen siinä ainoastaan kuusi joukkuetta rankingissa vaikka niitä kuitenkin näyttäisi olevan 51. Näistä kuudesta joista näen allekirjoittanut on kärjessä. Salasana tohon Koripallocomiin on ja pääsekö siihen toiseen mukaan vielä? Sen toisen salasanahan on Susijengi.

Boriz sanoi:
Siis mitä onko näitä koripallo.comin liigoja kaksi? Löytyy Koripallocom (isolla kirjaimella) ja koripallocom (pienellä k:lla). Kummasta te puhutte? Kuulun näköjään tohon toiseksi mainittuun. Näen siinä ainoastaan kuusi joukkuetta rankingissa. Mikä salasana tohon Koripallocomiin on ja pääsekö siihen toiseen mukaan vielä? Sen toisen salasanahan on Susijengi.

Olet väärässä liigassa. Koripallocom (eli isolla), jossa on 53 joukkuetta. Salasanaa en muista, muistaakseni pistin Susijengin (löytyy avausviestistä). Joku on siis tehnyt sinne toisen samanlaisen, pienelle alkukirjaimella, mutta samalla salasanalla.

JustinCase sanoi:
Olet väärässä liigassa. Koripallocom (eli isolla), jossa on 53 joukkuetta. Salasanaa en muista, muistaakseni pistin Susijengin (löytyy avausviestistä). Joku on siis tehnyt sinne toisen samanlaisen, pienelle alkukirjaimella, mutta samalla salasanalla.
Just. En näköjään pääse siihen toiseen mukaan enää kun joukkue on jo yhdessä liigassa. Stna.

Boriz sanoi:
Just. En näköjään pääse siihen toiseen mukaan enää kun joukkue on jo yhdessä liigassa. Stna.

Ei sillä mitään väliä. Kerrot vaan pisteesi, niin "laitetaan" sut listaan. Vaikket virallisesti olekkaan. Kunhan et kauheesti valehtele :)

JustinCase sanoi:
Ei sillä mitään väliä. Kerrot vaan pisteesi, niin "laitetaan" sut listaan. Vaikket virallisesti olekkaan. Kunhan et kauheesti valehtele :)
Kool! Pisteitä tän kierroksen jälkeen 620. Joukkue on nimeltään Boriz14. Mikä sija sillä irtoaa?

Boriz sanoi:
Kool! Pisteitä tän kierroksen jälkeen 620. Joukkue on nimeltään Boriz14. Mikä sija sillä irtoaa?

Sija 4. Ja 9 pinnaa eroo sijaan 7. Ja siitä pari pinnaa aina alaspäin, eli tasasesti menee sijoitukset.

Ero kolmoseen 3 pistettä (mun toiseen tiimiin, kaksi laitoin, nössö kun olen). Ja sitten ykköseen ja kakkoseen yli 40 pistettä.

EDIT. voin laittaa lopullisen taulukon tähä turnauksen jälkeen.

JustinCase sanoi:
Sija 4. Ja 9 pinnaa eroo sijaan 7. Ja siitä pari pinnaa aina alaspäin, eli tasasesti menee sijoitukset.

Ero kolmoseen 3 pistettä (mun toiseen tiimiin, kaksi laitoin, nössö kun olen). Ja sitten ykköseen ja kakkoseen yli 40 pistettä.
Ok! Batum oli tänään hintansa arvoinen. Nyt taas hyvä yli sadan pisteen kierros kun edelliset kaksi meni täysin perseelleen.

Boriz sanoi:
Ok! Batum oli tänään hintansa arvoinen.

Ei taida jaakko1 toipua tästä enää. Taitaa kaveri nähdä parhaillaan kauhu-unia Batumista.

JustinCase sanoi:
EDIT. voin laittaa lopullisen taulukon tähä turnauksen jälkeen.
Jees ilmoittelen sunnuntain jälkeen omat pisteeni vielä!

Ei ole kp.comin hessuista haastamaan Kik Jamsia. 3. sijalla koko paskassa, ja kärkeen vain 50 000 dollaria eroa. Saattaa hyvällä tuurilla vielä napsahtaa pääpalkinto kohdille... Kelpailis kyllä jenkkien MVP:n pelipaita finaalista. Kukahan valitaan turnauksen parhaaksi, Faried?

Vaihdoithan sä Justin Batumin pois? Eihän sulla oo Valanciunasia rosterissa ollenkaan? ;D Ainakin noi kaks jamppaa varmisti mulle jo kakkossijan mulle. Hopee ei oo häpee - vai miten se meni.

jaakko1 sanoi:
Vaihdoithan sä Justin Batumin pois? Eihän sulla oo Valanciunasia rosterissa ollenkaan? ;D Ainakin noi kaks jamppaa varmisti mulle jo kakkossijan mulle. Hopee ei oo häpee - vai miten se meni.

En vaihtanut. Molemmat löytyy.

Siihenhän se sitten ratkeaa. Mulla jenkeistä Davis, Thompson, Faried & Harden. Jos olisi Cousins ja Irving messissä, niin toivo eläisi. Onnittelut voitosta!

jaakko1 sanoi:
Siihenhän se sitten ratkeaa. Mulla jenkeistä Davis, Thompson, Faried & Harden. Jos olisi Cousins ja Irving messissä, niin toivo eläisi. Onnittelut voitosta!

Irving, Harden, Davis ja Bogda. En vielä juhli!

Boriz sanoi:
Jees ilmoittelen sunnuntain jälkeen omat pisteeni vielä!

Meikäläisen joukkue keräsi 722 pinnaa (Irving, Batum, Bogdanovic, Valanciunas, Davis, Faried). Ja sillä irtoaa sija? 8]

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.