jep jep
Vs: WU18 2011
Varsin monet valmentajat ovat sitä mieltä, että tämä maajoukkueiden yhdenmukaistaminen kolmiopeliin sopii sellaisille, jotka eivät pelin aikana pysty lukemaan tapahtumia ja tekemään tarvittavia muutoksia (lue "teoreetikoille"). Kolmiopeli ei yksinkertaisesti sovi kaikentyyppisille joukkueille, ainakaan ilman, että sitä luovasti pelin aikana muutetaan.
Toisessa topiikissa et sietänyt mitään kritiikkiä suomalaisia valmentajia kohtaan, mutta nyt mielestäsi pitäisi riittävän monen siirtyä ulkomaille, että voisivat pärjätä. Lievä ristiriita? Itse olen toki sitä mieltä, että ulkomailta voi löytyä parempaa, mutta ei se automaattisesti tarkoita kehittymistä, kun siirtyy ulkomaille; käsite on aika laaja. Siitä olen samaa mieltä, että Suomessa ei ole hirveän montaa huippuvalmentajaa ja valitettavasti junioreiden maajoukkueissa vielä vähemmän. WU18-joukkue sentään oli aika hyvissä käsissä.Ah se on muutettu! sanoi:Ei Suomen junnuilla tällaisia statseja kuitenkaan liene koskaan ollut:
u18women.fibaeurope.com/enDivB/cid_KKL4kHX,GPMK5xjXqp44-1.pageID_31tlaHKzJKMGyhj1s49RA2.compID_uHP8sHguJSYAvKyuMkarZ1.season_2011.html
Naisten tulevaisuuden joukkueella on hyvä runko, kunhan riittävän monet sirtyvät opiskelemaan/pelaamaan ulkomaille.
Varsin monet valmentajat ovat sitä mieltä, että tämä maajoukkueiden yhdenmukaistaminen kolmiopeliin sopii sellaisille, jotka eivät pelin aikana pysty lukemaan tapahtumia ja tekemään tarvittavia muutoksia (lue "teoreetikoille"). Kolmiopeli ei yksinkertaisesti sovi kaikentyyppisille joukkueille, ainakaan ilman, että sitä luovasti pelin aikana muutetaan.