Vs: www.basketsim.com
miten joukkue aktivoidaan?
miten joukkue aktivoidaan?
Memphis sanoi:Peri aatteessa kirjaudut ensimmäisen kerran sisään ja sen jälkeen noin vuorokauden sisään sulla pitäisi olla pelaajat ja rahat käytettävissä. Näin ainakin itse muistelisin.
BasketballHero sanoi:miten joukkue aktivoidaan?
mtp sanoi:www.buzzerbeater.com....käykää rekisteröitymässä. Itse rekisteröidyin tänään, mutta en ole saanu joukkuetta, joten en tiedä minkälainen peli.
Vissii samantapainen kuin basketsim.
yoyoyo sanoi:pakko kyl sanoa et Charazay kaikin puolin PALJON monipuolisempi ja muutenkin paremmin organisoitu. Kumpaakin on tultua pelattua vuoden verran
Taisnpa tupsahtaa samaan sarjaan Onnea!wein bernaard sanoi:Pelaan joukkueella Bc Vahteron Vehkeilijät 3.4 divarissa ja kakkoseen noustaan
Mikä sulla on harjottelutahti esim. 40 h/vko on aika rankka, vaikka ite sitä käytänkin ja oon huomannu, et pelit on menny huonommin, tähdistä en tiedä.Hoopo sanoi:Mä en tajua miks mun pelaajien tähdet laskee kuin lehmän häntä? Mul on pelitkin mennyt ihan hyvin pienistä kangerteluista huolimatta.
Mä vaihtelen sitä aika usein! Ennen peliä mulla on yleensä 15 h/vko mut sit jos pitkä tauko niin joku 30 tai 40 h/vko!ÄläTuuMunNakkikioskille sanoi:Mikä sulla on harjottelutahti esim. 40 h/vko on aika rankka, vaikka ite sitä käytänkin ja oon huomannu, et pelit on menny huonommin, tähdistä en tiedä.