Koripallo.com

www.basketsim.com

• Viestiketjun aloittaja korismanageripeli!!!
  • Alkaa
Vs: www.basketsim.com

Peri aatteessa kirjaudut ensimmäisen kerran sisään ja sen jälkeen noin vuorokauden sisään sulla pitäisi olla pelaajat ja rahat käytettävissä. Näin ainakin itse muistelisin.

dre

Memphis sanoi:
Peri aatteessa kirjaudut ensimmäisen kerran sisään ja sen jälkeen noin vuorokauden sisään sulla pitäisi olla pelaajat ja rahat käytettävissä. Näin ainakin itse muistelisin.

Juurikin näin. Itselle tuli joukkue ja hillot saman päivän aikana.

www.buzzerbeater.com....käykää rekisteröitymässä. Itse rekisteröidyin tänään, mutta en ole saanu joukkuetta, joten en tiedä minkälainen peli.

Vissii samantapainen kuin basketsim.

mtp sanoi:
www.buzzerbeater.com....käykää rekisteröitymässä. Itse rekisteröidyin tänään, mutta en ole saanu joukkuetta, joten en tiedä minkälainen peli.

Vissii samantapainen kuin basketsim.

Tästä on jo topic olemassa elikkä pysytään täällä tässä aiheessa basketsim :)

ja buzzerbeaterin jutut ---> http://www.koripallo.com/forum/index.php?topic=27914.0

yoyoyo

pakko kyl sanoa et Charazay kaikin puolin PALJON monipuolisempi ja muutenkin paremmin organisoitu. Kumpaakin on tultua pelattua vuoden verran

yoyoyo sanoi:
pakko kyl sanoa et Charazay kaikin puolin PALJON monipuolisempi ja muutenkin paremmin organisoitu. Kumpaakin on tultua pelattua vuoden verran

Aika pitkälti eri mieltä, mutta tota charazaytä vaan nopeasti kokeiltu niin ei oikeen napannut. BS for now on.

Juu ei oikein muakaan tuo Charazey sytyttäny, basketsimissä ei ole ainakaan liikaa mitään flashpohjaista tilpehööriä. Mutta makunsa kullakin jne.

adu

wein bernaard sanoi:
Pelaan joukkueella Bc Vahteron Vehkeilijät 3.4 divarissa ja kakkoseen noustaan
Taisnpa tupsahtaa samaan sarjaan:D Onnea!

Taitaa tulla konkurssi, valmentaja kostautui kalliimmaksi kuin Phil Jackson. :'(

sain bannit ku mun sisko osti mult yhen pelaajan vähä ylihintaa ...

Mikäs joukkue sulla Ja$on on? Ei tosta pitäs banneja tulla pitkäks aikaan. Adiego säätää ton hinnan kohtuulliseksi ja sit pääset takas mukaan. Kannattaa toki vielä kysyy modeilta tai adiegolta tosta.

Vittu mitä paskaa. Hävisin pelin pisteellä, vaikka johdin viimeisellä neljänneksellä peliä 13 pisteellä. Vastustaja teki 9 viimeistä pistettä ja niistä voittopisteet vapariviivalta viimeisellä sekunnilla. :mad:

Aika normaalia toi on. Sattuuhan noita välillä oikeastikin. Paljon vaikuttaa tohon myös toi pelaajien kokemus.

Mä en tajua miks mun pelaajien tähdet laskee kuin lehmän häntä? Mul on pelitkin mennyt ihan hyvin pienistä kangerteluista huolimatta.

Vastaavasti käynyt nyt itsellä. Vaikka tuntuu pelaavan paremmin moni kun koskaan.

Mitenkäs ootte pärjäilleet? En jaksa katsoa kaikkien tilannetta yksitellen. Itse olen 3.9 sarjan neljäs, suhteella 8-5.

KaU

Hoopo sanoi:
Mä en tajua miks mun pelaajien tähdet laskee kuin lehmän häntä? Mul on pelitkin mennyt ihan hyvin pienistä kangerteluista huolimatta.
Mikä sulla on harjottelutahti esim. 40 h/vko on aika rankka, vaikka ite sitä käytänkin ja oon huomannu, et pelit on menny huonommin, tähdistä en tiedä.

ÄläTuuMunNakkikioskille sanoi:
Mikä sulla on harjottelutahti esim. 40 h/vko on aika rankka, vaikka ite sitä käytänkin ja oon huomannu, et pelit on menny huonommin, tähdistä en tiedä.
Mä vaihtelen sitä aika usein! Ennen peliä mulla on yleensä 15 h/vko mut sit jos pitkä tauko niin joku 30 tai 40 h/vko!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.