Koripallo.com

Yleinen koronakeskustelu

Ihmisiä kusetettiin rokotekattavuuden avulla ja kohta tapahtuvien tiukennusten jälkeen kusetetaan taas. Puhuisivat suoraan ja rehellisesti asioista kusettamisen sijaan. Toisin sanoen ihmisoikeudet ja vapaus ovat pelkkää paskapaperia, kun koronaa torjutaan.

Mennään näillä, mutta puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä. Fasismista on kyse.

Niihin aikuisiin, jotka eivät ole ottaneet koronarokotetta, vaikka mitään estettä tai muuta sairautta ei ole esteenä, pitäisi välittömästi kohdistaa oikeustoimenpiteitä. Eikä missään nimessä ottaa hoitoon....Näistä rokotusvastaisista, jotka ovat selvinneet koomasta hengityskoneesta teholla, on lääkärien mukaan tullut heti selvittyään rokotemyönteisiä.....:)

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Tämä keskustelu eriytetty Korisliiga-osion Korona & Korisliiga -ketjusta. Yleisestikin aiheesta voi keskustella, toivottavasti asiallisesti, mutta pidetään Korisliigan puolen keskustelu kiinteämmin korisaiheissa.

Meidät tavalla aivopestii corona rokoteen kanssa . Enään itse enään ottais . Olen nähnyt tyyppejä neljä viis ollut . Ottanut rokotukset . Jälkitaudit on ollut outoja . Itse otin sen ekan . Ikinä ei enää uudestaan .

Meidät tavalla aivopestii corona rokoteen kanssa . Enään itse enään ottais . Olen nähnyt tyyppejä neljä viis ollut . Ottanut rokotukset . Jälkitaudit on ollut outoja . Itse otin sen ekan . Ikinä ei enää uudestaan .
itse en ottanut ainuttakaan, enkä koskaan sairastanut tautia ainakaan niin että olisi huomannut / mitään oireita ollut

itse en ottanut ainuttakaan, enkä koskaan sairastanut tautia ainakaan niin että olisi huomannut / mitään oireita ollut
Niin nyt puhutaan elämän riskeistä, miksi käyttää autoillessakaan turvavöitä , kun 1960-luvullakaan kaikilla ollut ,eikä kaikille käynyt huonosti, tai ei kaikki pelastusliivittömätkään ole hukkuneet tai miksi käyttää mitään lääkkeitä , kun kaikista joku on saanut jonkinlaisen sivuoireen tai yliherkkyysreaktion. Korona oli aivan eri vakavuusluokan tauti 80-kymppisille vastuskyvyttömille kuin nuoremille- Tosin Jari Litmasellekin korona tuli niin vakavana , ettei kertoi vanhenneensa 10 vuotta yhdessä vuodessa.

Niin nyt puhutaan elämän riskeistä, miksi käyttää autoillessakaan turvavöitä , kun 1960-luvullakaan kaikilla ollut ,eikä kaikille käynyt huonosti, tai ei kaikki pelastusliivittömätkään ole hukkuneet tai miksi käyttää mitään lääkkeitä , kun kaikista joku on saanut jonkinlaisen sivuoireen tai yliherkkyysreaktion. Korona oli aivan eri vakavuusluokan tauti 80-kymppisille vastuskyvyttömille kuin nuoremille- Tosin Jari Litmasellekin korona tuli niin vakavana , ettei kertoi vanhenneensa 10 vuotta yhdessä vuodessa.

Täyttä asiaa oli tämä viesti. :) 800-vuotiailla toki rokotuskaan ei taida enää auttaa. ;) (wanha, mutta huono) :)

Viimeksi muokattu:
Näin lääkärinä ja kansanterveyteen erikoistuneena ja sillä alalla ennen eläköitymistä pitkän työpäivän tehneenä hämmentää nämä tiedevastaiset ja todellisuutta halveksivat kommentit. Toivottavasti nämä edustavat vähemmistöä tällä foorumilla. Koripallo Suomessa oli aikanaan älykkäiden laji. Tämän suuntaiset ja sitä myötäilevät muutamat viestit viittattavat, että näin ei ole enää. Itse tosin uskon, että nämä muutama tiedevastainen hörho on poikkeus.

Koronarokotteista on maksettu vahingonkorvauksia alle 1000 henkilölle. Ylivoimainen valtaosa näistä suht odotettuja (kuumeilua, turvotuksia ym.), mutta kuitenkin normaalia pitkäkestoisempia, jotka ovat sitten estäneet esimerkiksi töissä käynnin - ja korvaukset sitten jotain satasia. Ja nämä siis myös valtaosaltaan ohimeneviä tiloja. Pysyviä vahinkoja on aiheutunut tuosta määrästä vain pienelle murto-osalle.

Se että jonkun kaveripiirissä olisi viisi henkilöä, joille on tullut "outoja jälkitauteja" kertoo kaveripiiristä, ei koronarokotteista.

Näin lääkärinä ja kansanterveyteen erikoistuneena ja sillä alalla ennen eläköitymistä pitkän työpäivän tehneenä hämmentää nämä tiedevastaiset ja todellisuutta halveksivat kommentit. Toivottavasti nämä edustavat vähemmistöä tällä foorumilla. Koripallo Suomessa oli aikanaan älykkäiden laji. Tämän suuntaiset ja sitä myötäilevät muutamat viestit viittattavat, että näin ei ole enää. Itse tosin uskon, että nämä muutama tiedevastainen hörho on poikkeus.
Kuules nyt papparainen . Älä sotke koripalloa tähän . Mene eläkepäivinä paikkalliseen terveyskeskukseen. Ole siellä talkoilla pari tuntia päivässä . Näät missä jamassa suomen kanssa on . Näillä hölmöillä esim on oikeus sanoa . Eikä haukkua muita ihmisiä .

Kuules nyt papparainen . Älä sotke koripalloa tähän . Mene eläkepäivinä paikkalliseen terveyskeskukseen. Ole siellä talkoilla pari tuntia päivässä . Näät missä jamassa suomen kanssa on . Näillä hölmöillä esim on oikeus sanoa . Eikä haukkua muita ihmisiä .
IDIOOTTIMAISTA KOMMENTOINTIA Wimiltä, ainoat tiedon hankinnat ylälaudalta ja tik tokista näkyvät surullisesti.

IDIOOTTIMAISTA KOMMENTOINTIA Wimiltä, ainoat tiedon hankinnat ylälaudalta ja tik tokista näkyvät surullisesti.
Wimin viesti. Tunne on kokijalleen tosi. Siksi usein aliarvioimme toistemme mielipiteitä. Varsinkin työympäristössä.
Ne pitää ottaa huomioon mutta esimerkiksi rokotevastaisuus, usko lisäravinteisiin, vaihtoehtohoitoihin ja satuihin (kristinusko tai mikä tahansa uskonto) on iänkaikkinen ”sota” foliohattuisia vastaan. Sorry Wimi.
Nämäkin asiat tuntuvat pieniltä kun Trump (Truth Social), Putin ja Xi Jinping suoltavat valheita toistensa perään.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.