Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 551
Vs: JOEN SUU

Kai se Veke on myös työlle allerginen?

Käytiin äsken synttäreillä. Vain kolome olutta ehdin ottaa, kun piti jo takaisin lähteä.

Siellä oon nimittäin kaksi koiraa ja kolmaskin oli vierailulla. Meikäläisen astma/koira-allergia ei kestänyt pitempään. Eikä kyllä eukkokaan minua.....
 
Viestejä
5 340
Vs: JOEN SUU

Minä tykkään likata käsii . Sorvaan no e n puuta . Metälist muovaan
Kuin JOE kivee .


Mut paremmin
 
Viestejä
19 551
Vs: JOEN SUU

Oho! Eikö koskenut sormiin, kun tuon kirjoitit? Se on nimittäin niin, että minua taitavampaa ei enää nykyisin löydy mistään. Entiset ( ne Miselankelot ja muut ) olivat kyllä vielä taitavampia, eikä niillä ollut timanttityökalujakaan. Tosin pehmeää marmoria ja hiekkakiveähän ne......

Jus tulin saunasta. Rillimökin menen pistämään taas kerran tulille ja niitä ihania Lihajalosteen ( Saisi Puustinen muuten lahjoittaa minulle joka viikko muutaman kilon lihatuotteita, kun aina mainostan ) hirvinakkeja rillailen.

Mahtaa wimillä olla hiukka morkkis, jos on Järvenpäästä aamulla herännyt jonkun 80-vuotiaan mummon kainalosta.....

Tossa iltapäivällä kävin pelastamassa yhden entisen kaverin, jolla myös oli morkkis päällä. Oli unohtanut Glooriaan takkinsa ja sen taskuun puhelimen. Annoin kyydin ja löytyihän se vielä. Niin Glooria kuin takki ja puhelinkin.....

Laupias Samarialainen-JOE
 
Viestejä
5 340
Vs: JOEN SUU

Sinäpä en saa metalii taipumaan kuin minä . Oliks se kiven päivä eilen .
Kumpulaisen haastelu oli urheilusanomis tai jossain .


Siinä melle äijä meininkii . Jos viimeksi meinas JOElle tulla vetelät
housuun . Toista kertaa JOE ei ole huutanu Kumpulaiselle
 
Viestejä
19 551
Vs: JOEN SUU

Ainahan minä sille Jussille huutelin. Eikähän se koskaan uskaltanut kimppuun käydä. No varmaan näki, minkälainen korsto minä olen. Jokavani voi todistaa....

Kumpu on mamis.

En mennytkään rillimökkiin, kun ketään muitakaan ei löytynyt kaveriksi. Ihan vaan uunissa lämmitin nakit. Ja söin.

Mitä taas metalliin tulee, niin aikoinaan elätin itseäni noin 15 vuotta metallialalla. Eli kyllä taipuu rauta meikäläisen hyppysissä. Ja onhan noita muutamia taideteoksiakin tullut tehtyä metallista....

Kaikki taipuu. Niin kivi, metalli kuin puukin. Ja takuulla.
 
Viestejä
1 600
Vs: JOEN SUU

Kyllä tuo viina-allergia ei pidä paikkaansa. No mitään raakoja tulee harvemmin juotua, mutta kunnon ruokajuhliin kuuluu aina kylmä kossusnapsi. No on sitä lämpinäkin joskus nuorempana tullut nautittua. Tässä juuri ruokailun jälkeen hyvää konjakkia nautin. Makean jälkiruoan korvaa.

Täytyy tunnustaa että ruumiillista työtä vieroksun. Ja kesämökille olen allerginen. Möin mökin pois, kun en keksinyt mitä siellä voisi tehdä. Puun kaataminen on mielestäni tyhmää. Eikös tarkoitus ole, että puu kasvaa ylöspäin eikä makaa rähmällään.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No täälläpäs höpötellään enemmältikin heti, kun jotkut on muutaman tunnin poissa yhden lajin ja valoasennushommelin takia. Mikä jottei ja täälhä miekii.

Tuli tuosta Kumpulaisesta mieleen, että vuosia sitten pariin otteeseen osuttiin samaan ajanviettotapahtumaan ja oli oikein mukava kaveri. Toki yhteisillä tutuillakin saattoi olla jotain osuutta asiaan, mutta Siviili-Kumpusta tykkäsin. Ihan heterona. Oli Persephone mukana jo silloin.
 
Viestejä
19 551
Vs: JOEN SUU

Kuka tässä on puun kaatamisesta puhunut. Ei kun kirjoittanut?

Mutta mitä oikeasti puun kaatamiseen tulee, niin kyllä onnistuu sekin. Ja jopa yleensä aivan oikeaan suuntaankin.....Kaatoraudat, köydet ja taljat löytyy. Niin ja motorisahojakin on kolome.

Työntotunkkii ei oo. Pitäköön sen tunkkinsa muut.
 
Viestejä
5 340
Vs: JOEN SUU

JOEN SUU sanoi:
Ainahan minä sille Jussille huutelin. Eikähän se koskaan uskaltanut kimppuun käydä. No varmaan näki, minkälainen korsto minä olen. Jokavani voi todistaa....

Kumpu on mamis.

En mennytkään rillimökkiin, kun ketään muitakaan ei löytynyt kaveriksi. Ihan vaan uunissa lämmitin nakit. Ja söin.




Kerro viellä se mitä tapahtui . Ei nää nuoremat lukijat muista . .


Oliko sinä ainut mikä uskalsi Huutaa Jussille . ;D


Mitä taas metalliin tulee, niin aikoinaan elätin itseäni noin 15 vuotta metallialalla. Eli kyllä taipuu rauta meikäläisen hyppysissä. Ja onhan noita muutamia taideteoksiakin tullut tehtyä metallista....

Kaikki taipuu. Niin kivi, metalli kuin puukin. Ja takuulla.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

J&J sanoi:
Myöhästyneet terveiset Ragusasta, cevapin ja slivovizin parista.
Sisilian Ragusasta? Eikös Komisario Montalbanot ole kuvattu siellä päin? Mahtava sarja!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Välillä väijyn, toi kohtaus meni ohi. Kuka siellä on, en mä ainakaan, kun en ole Volvossa koskaan apparina.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No ei tule nauhalle, joten ei ole otoksesta hajuakaan. Asiasta Saabiin, niin enpä tainnut olla koskaan Saabinkaan apukuskina. Tai olinpas sittenkin kerran, kun vaimon siskon mies moista kokeili mökiltä tultaessa. Vähän maanläheisempää menoa kaverilla oli, kun yleensä lenteli noita pelastushelikoptereita.

Kovasti tykkäsikin ja meni sitten ostamaan Saksasta ässä Mersun, että semmottiis heillä päin.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No niin, sitten menoksi taas kohden uusia tapahtumia ja tulevia muistoja. Voikaa hyvin siellä unten mailla kukin tahoillanne.
 
Viestejä
19 551
Vs: JOEN SUU

Kyllä tässä on hereillä oltu jo monta tuntii.

Minä jumahdin eilen illalla sitä sotaelokuvaa katsomaan ja sehän kestikin yli puolenyön. Ei ehtinyt edes jääkaapilla käydä. Niin vei mukanaan. Vaikka huonohan se oli.

Mitä Kumpulaiseen tulee, niin eihän siinä mitään ihmeellistä. Minä hiukka huutelin sille ja se huuteli takaisin. Lähellä se oli kentältä tulla kimppuun, mutta varmasti tajusi, kun tarkemmin katseli minua, että tuohon Äijjään ei kannata käydä käsiksi. Siinä käy huonosti.....

Nyt luetaan kuolinilmoitukset ja sitten ulkohommiin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös