Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 546
Vs: JOEN SUU

Sori! En vaan kerennyt tänne enää.

Mentiin nyyttien jälkeen eukon kanssa käymään paikallisessa. Taksiikin loppujen lopuksi ooteltiin ja eihän se tullut, vaan piti kävellen tulla kotiin......

Mutta lupaan parantaa tapani.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kyllä luen wimi. Vai että paikallisessa Joe oli eilen. No eipä täällä muitakaan näkynyt mun ja wimin lisäksi, joten oivallinen valinta.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Perhana menee päivän askareet sekaisin . Kun joutuu tietyst
syystä katsoo Ouluun päin :)
Ikinä en ole kokeillu kuin kaukana läppäri toimii ulkona .

Lidis oli euron tulisii pizzoja pistin uuniin .

Palailen kohta .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Hanki wimi iPad, jossa on wifi & cellular (tai joku vastaava kilpailijan laite). Ihan hyvin pelittää täällä mökilläkin. Ja on sen verran pieni plus kevyt, ettei haittaa niin liikkumistakaan. Tosin korjailee kirjoituksia miten huvittaa, jos ei pidä varaansa.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Haades sanoi:
Hanki wimi iPad, jossa on wifi & cellular (tai joku vastaava kilpailijan laite). Ihan hyvin pelittää täällä mökilläkin. Ja on sen verran pieni plus kevyt, ettei haittaa niin liikkumistakaan. Tosin korjailee kirjoituksia miten huvittaa, jos ei pidä varaansa.

Jos se mun kirjoituksii rupee korjailee menee varmaan sekais ;D

Tossa keittiön pöydällä on se modeeni tai mikä se on . Kaksi anteeni siinä on . Miten se tabletti pitääkö siihen hommata joku juttu .
Ei kun on tossa keittiön pöydällä se modeeni tai mikä se on . Langaton
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Wifillä se on kytköksissä vaikka tohon sun mokkulaan. Cellular-mallissa on lisäksi SIM-kortti ja toimii mokkulan tai langattomien verkkojen ulkopuolellakin. Mulla on 4G, muttei sillä kyllä vielä monessa paikassa tee mitään. Täällä mökillä Pädi on 3G:ssä ja pilittää ihan hyvin.
 
Viestejä
19 546
Vs: JOEN SUU

Nyt on viimeisetkin klapit pinossa. Just lopettelin hommat. Muutaman oluen otin loivennukseksi ja siksi, että yleensä viitsin ne pinota. Ne klapit siis, ei tyhjät hylsyt....

Rillasin mökissä vielä muutaman hirvinakin ja sen sellaista.

Nyt otan pienet tirsat ja sitten taas uutena miehenä taistelukentälle.....

Eläkää niin kuin haluatte!
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Nyt Joe ja Haades sun muut .....

Halatkaa vaimoa tyttöystävää no ketä on lähellä .

Jos ne kysyy miksi ?
Sanokaa wimpula käski ;D Tästä tulee hyvä päivä .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Näin wimi teemme, grattis taas, ei huono ollenkaan. Ja loistopäivähän tästä tulee monin tavoin. Teen täällä semmoista soosia ja ruokaa, että oksat pois. Muutama tunti muhii ja sitten..., nam!
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Haades sanoi:
Näin wimi teemme, grattis taas, ei huono ollenkaan. Ja loistopäivähän tästä tulee monin tavoin. Teen täällä semmoista soosia ja ruokaa, että oksat pois. Muutama tunti muhii ja sitten..., nam!

Et varmaan tee karjalanpaistii. Veikkaan et sian-niskaa .
No ei varmaan . Teeriä . Tai sorsii.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Tekisin, mutta juniorit ei jostain syystä siitä pidä. On mun ja Persephonen suuria herkkuja, kaipa nuokin siihen joskus innostuu. Ja kun sekä mulla että paremmalla puoliskolla on karjalaisia geenejä, niin onhan moisia noilla jälkipolvillakin, toki vähenevässä määrin. Sieltä ne löytyy.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

CNo en viellä . Nyt itken . Vanhin tytär toi viikon vanhan lapsen . S

Näytille . No otin syliin . Hitto olen onnelinen Elämästä .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kas vain, tuore seuraavan seuraavan polven pikkuwimi, onnea siitä! It's a Wonderful Life todellakin, in deed :).
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Haades sanoi:
Kas vain, tuore seuraavan seuraavan polven pikkuwimi, onnea siitä! It's a Wonderful Life todellakin, in deed :).
:) :)


Ei onneksi se on tyttö. On pikku wimi mailmal . 21vee
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Mut Missä JOE. Hiihtoputkessa .

Sano eukolle nyt on meirän juttu Tauno Palon äänellä .
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös