Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Toki guuklasin, kun en muistanut Gülpenin toista nimeä.

No joo, vitsivitsi, en mä niin autoista perusta. Kunhan toimivat kunnolla ja on muutama muu juttu kohdillaan, niin en marise. Saabeista tykkäsin aikanaan ja ei tämä toinenkaan Ruåttalainen merkki huono ole. Joissakin Sakemanneissa on / oli puolensa ja on mulla ollut yksi jaappanilainenkin, ihan kelvokas sekin.

Monenlaisilla vehkeillä on tullut ajeltua, mutta on monia kokemattakin. Yhdelläkään englantilaisella en oo ajanut, tai Range Roverilla kyllä, mutten muilla merkeillä. Tai ehkä kuitenkin useampi on tuttu kuin tuntematon, jos noi sporttisporttimallit unohdetaan. Tai ehkei ihan niitäkään.

Äh, sovitaan vaikka niin, että auto on kulkuväline ja sillä siisti.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Juu. Sovitaan niin.

Mutta nyt alkaa taas silmiä väsyttää. Itse kyllä vielä jaksaisin. Käyn pitkäkseni ja luen muutaman sivun. Sitten unten maille. Näkisipä muuten joskus ihan oikeita uniakin eikä aina niitä höntsäunia.....

Nukkumisiin ja heräämisiin!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Samma här, nukkumisiin myös ja aamusella uusin kujein kohti jotakin nastaa. Sov gått och mår bra senare, Ciao & bella notte.
 
Viestejä
359
Vs: JOEN SUU


Toivotetaa nyt kaikille hyvää huomenta vaikka on tässä jo useampi tunti tullu oltua hereillä.

Mitäs suunnitelmia jätkillä on tälle päivälle?

Ite ajattelin lähteä varovaiselle kävelylenkille,saunoa,lueskella urheilulehtiä ja katella korispeliä netin kautta kun on ilmais koodikin.

Hyvää päivän jatkoa itse kullekkin!

Ps.missäs wimpula on???
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kyllä on hieno päivä menossa jo säidenkin puolesta ja ulkoilla pitää jossakin välissä. Mutta täytyy kotona vähän maalailla ja sitä ennen massata muutama saumarako ja täyttää muutama epätasaisuus.

Ei sitä kyllä näin pyhäpäivänä ja loistosään vallitessa viitsi kiirettä pitää. Kuopukselle pientä treeniä myös päivän kuluessa ja siivu töllöä illemmalla, siinä ne tärkeimmät.

Tovin kävi tässä mielessä, että pitäisköhän sitä kasata joku etsintäpartio ton wimin esiin kaivamiseen? Mutta kaipa sitä pitää vielä ootella, viranomaistahotkin kehottaa näissä katoamistapauksissa alussa kärsivällisyyteen (ainakin töllösarjoissa ja vilmeissä).
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Hieno on ulkoilukeli.

Yhdeksältä aloitin pihan skrapaamisen ja just lopetin. Neljä tuntii ja neljä olutta. Ei hassummin, vai? Vaan onhan ne kaikki lehdet nyt haravoitu ja Tervetuloa Herra Talvi!

Eukkokin heräsi ja tässä jossain vaiheessa lähtee ensin Kuopioon tyttären luokse ja huomenaamulla sitten Helesinkiin ja sieltä sitten Tukholmaan jollain paatilla.

Ei wimi minnekään ole kadonnyt. Se on luultavasti siellä yhdessä saaressa ryyp....eikun kalastelemassa ja tulee sitten illemmalla tänne kehumaan saaliillaan. Varmaan jostain torilta tai sittarista on kalat ostanut......

Mutta samahan se. Vedestä ne kalat kuitenkin on joka paikkaan otettu ja hyviä on savustettuna tai muuten tehtynä. Olivatpa kotoisin mistä tahansa. Kaloilla muuten voipi olla aika paljon tuttavia ja sukulaisia. Tiskilläkin vielä.....No ollanhan mekin niiden sukulaisia.

Yhden Malibusotin otin ja lähden tästä rillimökkiä tulille laittamaan. Hirvinakkeja meinasin rillata.

Palaan jos vain voin.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Malttia meininkiin, niin ei tule uni simmuun kesken kaiken, Ota Zero ja jaksat paremmin ;).
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Mitään malttia tässä. Eukko lähti juuri hakemaan Rismasta olutta mulle lisää. Kai se ihan vaan säälistä, kun kohta kaikkoaaa kuitenkin.

No mökki on tulilla ja aika heti oli lämmin. Ihan naamaa alkaa punottaa ja kuumottaa, kun koko päivän on ulkona ollu ja sitten äkkiä rillimökin lämpöön.

Mutta näillä mennään.

Minä en muuten ymmärrä mitään Zero-hommia. Eikös se ole jotain kokista vai? Ja kauheasti sokkerrii. Ainakin jaappanilainen Mitsupisi hävittäjä se muistaakseni oli myös.
Nyt lähde rillaamaan,.

Palaan vieläkin, jos vain voin ja sallimus suinkin suo.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Zero sugar (siitä nimi), ei oo sokeria. Ja jossakin välissä joku Foliohattujen heimon edustaja tulee tänne paasaamaan aspartaamin haitoista. No tere tulemast vaan. Ja Zeroa on Spritenä ja Fantanakin, mutten niitä oo maistanut. Coke piisaa Haadekselle, se on sitä mun viikonloppujuomaa ja joskus arkenakin.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

No meillä kaikilla on omat ongelmamme ja omat juomamme. Itselleni ei nuo tuommoiset Zeerot sovi. Maha menisi varmasti heti sekaisin.

Hirvinakit rillattu ja syötykin. Naapuri kävi myös yhden syömässä ja yhden oluen juomassa.

Minä olen nyt ilman olutta, perskuta sentään. Mutta huoletonhan se on hevoseton poika....

Saisi eukko jo tulla. Muuten joudun turvautumaan korvaaviin juomiin. Toisaalta punkku hirvinakkien päälle sopii hyvin. Ja onhan mulla vaikka millä mitalla kaikenlaisia viinoja ja likkööreitä. Viinaa en kylläkään juo. Ottaskohan Beilistä fingerborillisen? Joo. Otan,

Heissan!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Juomat on omat jokaisella, näinhän se on. Muttei kaikilla ole ongelmia, ei ainakaan mulla, taruolento poloisella. Eikä oo Joe sullakaan, kunhan olutta saat, eikös juu?
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Pitkäks meni eukon oluenhakureissu. Nyt nimittäin ei enää tee mieli. Pikku nokkaunet kun otin, niin jopa häipyi tarve. No eukko kuitenkin lähti sinne matkoille.

Olenkohan tulossa raittiiksi vai vain vanhaksi? Eihän vanhukset jaksa koko päivää, eihän?

Eukon mukaan saan soitella Thai-tyttöjä kotikäynnille, jos haluan. Sen verran kipeentyi kroppa tuosta haravoinnista, että kuulemma saan ottaa kotihierojan.....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Uni siis tuli simmuun kesken kaiken, kun pikku nokkaunet otit. Enkös mä varoittanut tosta joskus 13:46, tjsp? Siinä sen näkee, kun ei enää maistu tai tee mieli, onko tuo jopa oluen väärinkäyttöä tommoinen? Toisaalta mikäs mä olen sitä kyselemään, kun väärin käytän joka päivä ja joka ikinen yö. Mutta kyselen kuitenkin.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Saapihan sitä kysellä ihan mitä vaan.

Minäkin kyselen, kun alan olla kovin huolestunut , että missä se wimi luuraa?

Katsoin tuossa äsken dokumenttia auto-Foordista. Mielenkiintoinen oli.

Sitten laitoin kissoille ruokaa ja vettä.

Kuorin itselleni vielä omenan ja juuri syön sitä

Mitäs ne muut kamut touhuaa?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jospa ne on hylänneet meidät? Menneet vaikka tsättäämään jonnekin facebookkiin? Tai jatkoaikacomiin, vai mikä lie? Eihän kai lauantai-iltana tähän aikaan vielä muuta puuhastella kuin njettaillaan. Saunat on käyty, sapuskaa masuissa ja silleen.

Miksi sä muuten omenan kuorit, etkö tykkää sellaisenaan?
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Perhana näitä koneita . Joo tänään tultiin kalasta . Eile lähdettiin
Saunottiin uitiin ja jalojuomaa kateltiin . Ahvenii tuli . Kun niitä pyydetään .

Vartin puolen tunnin venematka on autolle . Kun päästiin autolle huomattiin kumpikaan ei pysty ajamaan .

Sit soittorumba . 8] 8] Vihaiset akat tuli 2- tunnin päästä .
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Niin puhuitte eilen autoista . Palaan viellä sinne .

1965 Ford Mustang . Siinä on auto .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Nonni, nyt kun wimi saapui on pyhä kolminaisuus kasassa. Mutta saa tänne muutkin tulla naputtelemaan, joukossa tyhm, oops sorry. Joo, the more, the merrier, they say.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös