Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Nonni, hyllyt löytyi etsimisen jälkeen, sehr gut. Eipä moukarimiestä näkynyt, luikkikohan Haadesta pakoon? Kummia noi sällit, kun taruolennot saa puntit väpäjämään (monikko, Persephone oli mukana).

Olisi ollut kaikenlaista nastaa tarjolla, mutta hillintä onnistui. No okei, kahdet über hyvät hanskat ostin, mutta siinä se.

Ja nyt toviksi puuhailemaan, palathan.
 
Viestejä
19 546
Vs: JOEN SUU

Tähän aikaan illasta ei enää kannata mitään puuhailla. Vain tärkeimmät asiat pitää hoitaa. Kuten esim. eukon hyvänäpito ja muutama olut .....Wimpula kyllä tietää nämä hommat.

Ps. Muistuttaisin vielä, että hyvän kirjan lukeminen, vaikkakin vain muutama sivu illassa, kannattaa aina.
 
Viestejä
1 598
Vs: JOEN SUU

Miksi naisten mieli ailahtelee? Emännän pyynnöstä muutin hänen liittymänsä salaiseksi. Tuli kuulemma kaikenlaisia turhia soittoja. Nyt kun soitti sukulaisilleen ja ystävilleen nämä eivät vastanneet. Soittaja oli yksityinen. Kahden päivän päästä piti muuttaa numero julkiseksi.Sain vielä syyt niskaani,kun kaverit ei vastanneet.

Ärsytti hiukan
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Veke 1 . Jos eukkos haki sun huomiota . ;) ;)

Joe mulla on hyvä kirja minkä kannattais lukee .
 
Viestejä
19 546
Vs: JOEN SUU

Mikä kirja? Mulla on aina itselläni ne parhaimmat kirjat. Nyt on menossa sellainen: Pettureita vai sodan uhreja.

Ja voi Veke parkaa. Aina ei voi onnistua olemaan se Super-Hessu. Ja naisten kanssa ei ainakaan joka kerta.....Mutta voimia!
 
Viestejä
19 546
Vs: JOEN SUU

Hei pojat! Paljonko on kello? Joko pitää mennä pitkälleen kirjan ääreen ja sitten kohta nukkumaan? Meinaan kun alkaa taas väsyttämään niin turkasesti.

No johan sitä on neljästä asti aamulla hereillä oltukin. Heti kuudelta olin jo töissäkin.
 
Viestejä
1 598
Vs: JOEN SUU

Ollut tässä lomaviikko ja 4 pv oltiin Hkissä. Lauantaina Jäähallissa oli Suomen parhaat Stupkoomikot siellä. Opin siellä Leikolalta miten No niin on suomen kielen tärkein ilmaus. On niin erilaisia tapoja ilmaista sillä omaa mielenlaatua. Kuunnelkaapa emäntää kun käyttää tuota ilmaisua. Toki itsekin tulee sitä paljon käytettyä. Jos emäntä ei saa vaikka valittua asua. No niin. Josko lähdettäisiin
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Ei näe ihan kelvollisesti maalata, mutta minkäs teet. Huomenna tulee vaimonsiskonperheen Hauva kylään päiväksi, siis itsekseen, kun sen perhe lähtee reissuun; eikä viitsi sitä päästää märkää maalia nuoleskelemaan (tai mitä lie keksiikään).

Josko tovin odottelisi, niin näkee tuliko kerralla kelvollista jälkeä. Missähän mun otsalamput on, noin niinkuin asiasta johonkin toiseen asiaan, joka teoriassa liittyy tarvittaessa ensimmäiseen asiaan.

Aika asiallista kaikesta huolimatta, näpyttelee hän.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Haades sanoi:
Ei näe ihan kelvollisesti maalata, mutta minkäs teet. Huomenna tulee vaimonsiskonperheen Hauva kylään päiväksi, siis itsekseen, kun sen perhe lähtee reissuun; eikä viitsi sitä päästää märkää maalia nuoleskelemaan (tai mitä lie keksiikään).

Josko tovin odottelisi, niin näkee tuliko kerralla kelvollista jälkeä. Missähän mun otsalamput on, noin niinkuin asiasta johonkin toiseen asiaan, joka teoriassa liittyy tarvittaessa ensimmäiseen asiaan.

Aika asiallista kaikesta huolimatta, näpyttelee hän.
Haades sanoi:
Ei näe ihan kelvollisesti maalata, mutta minkäs teet. Huomenna tulee vaimonsiskonperheen Hauva kylään päiväksi, siis itsekseen, kun sen perhe lähtee reissuun; eikä viitsi sitä päästää märkää maalia nuoleskelemaan (tai mitä lie keksiikään).

Josko tovin odottelisi, niin näkee tuliko kerralla kelvollista jälkeä. Missähän mun otsalamput on, noin niinkuin asiasta johonkin toiseen asiaan, joka teoriassa liittyy tarvittaessa ensimmäiseen asiaan.

Aika asiallista kaikesta huolimatta, näpyttelee hän.
 
Viestejä
1 598
Vs: JOEN SUU

Miksi muuten autoja katsastetaan. Autossa oli lamppu rikki. Sain huomautuksen.Kukaan ei tarkistanut kuskin kuntoa Eikö se olisi tärkeämpää tarkistaa miten kuski osaa ajaa. Eikun katsastusmies viereen kun ajetaan pieni lenkki. Kyllä siinä pahemmat muistiongelmaiset ja huomokyvyttömät saataisin pois. Ei siihen lääkäreitä tarvita.

Itsekkin olen huomannut pimeällä, että ei kaikkea huomaa . Ja aina toivoo,että pyöräilijä ja jalankulkija käyttäisi jotain heijastavaa. Vaatteissa onneksi lisääntyneet. Voisi olla vaatteissa myyntivalttikin.
 
Viestejä
1 598
Vs: JOEN SUU

Ei meilläkään. On kuitenkin noita Wimiä vanhempia , jotka ei ole yhtä teräviä. Eikä kaikki aja vain vesillä.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Hyvin oli maalattu ja vedin vielä toisenkin kerroksen, eipä tartte ihmetellä enempää lähivuosina. Mitäs sitä sitten puuhailisi?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

It's a beautiful morning Folk's :)! Johtokourut paikalleen, valosarjan kiinnitys ja kukkalaudan asennus, hop! Nauttikaa alkavasta päivästänne tahoillanne, niinkuin mekin nautimme päivästämme täällä. Skål (kaffea mukissa)!
 
Viestejä
19 546
Vs: JOEN SUU

Ihan normaali aamu tämä on.

Minä se taas illalla uuvahdin kirjan kanssa taistellessa.

Mitäs hiton remppaa se Haadesi oikein koko ajan tekee? Ulkona vai sisälläkö? Niin ja missä? Taitaa aika hidasta olla työteko, kun ties miten kauan on jo tehnyt.

Toki ymmärrän, jos ei ihan ammattimies ole asialla. Tuonelan lautturin hommat taitavat paremmin sujua.

Mutta pittäähän maailmassa hittaampiakin olla. Muutenhan maailma voisi olla jo valmis.

Niin tuota, mikä hyvä kirja wimillä on, joka kannattaisi minunkin lukea? Nimi esiin ja heti!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Remppa tai oikeastaan tuunaus on nykyisessä kämpässä. Aikaisemmat oli ainakin anoppilassa, edellisessä kämpässä, poisnukkuneen isäni kämpässä, Heinolan mökillä ja parin kaverin kämpissä. Sitä ja tätä pientä vähän väliä muuallakin.

Milloin missäkin ja päivätyön sekä yhden lajin lomassa, ei se niin nopeaa ole. Etenkin kun tekee parempaa jälkeä kuin siitä palkkansa saavat. Tämä siitä syystä, että kun itselle tai läheisille tekee pitää jäljen olla priimaa ja kun siihen pystyy, niin hidastahan se on ammattilaisiin nähden. Mutta laatu on ilmaista, hutiloinnista maksetaan firmoille ja niille tittelin omaaville.

Ja pitää myös huomioida, että jos kyllästyy johonkin, tai tulee uusi ajatus, niin siitä vaan uusi meininki toteutukseen tai päivitykseen. Fiilisten mukaan. Nyt on työn alla valaistuksen tuunaus olkkarissa, semmoisia väriä vaihtavia ledjuttuja kaukosäädöllä. Kysymys kuuluu: "Mitä laitetaan?" Ja Haadeshan laittaa.

Kun on monitaitava, niin joskus tuumin, pitäisikö vaihtaa nimittely MacGyveriksi? Mutta toisaalta kun se on TV-hahmo ja mä olen tottunut jo olemaan taruolento, niin pysytään näissä.

- Remppa Reiska Haades MacGyver (vai olisko tää hyvä, hmm?)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös