Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mä en tiedä mikä siinä on, mutta jälleen aamulla kuuden kieppeillä kummasti suupielet kääntyi ylöspäin, kun muisti tänään olevan perjantai. Perjantai, perjantai, perjaantaaaiiiii 8]! On fiilis melkoinen, tralalalaa!
 
Viestejä
359
Vs: JOEN SUU

Haades sanoi:
Mä en tiedä mikä siinä on, mutta jälleen aamulla kuuden kieppeillä kummasti suupielet kääntyi ylöspäin, kun muisti tänään olevan perjantai. Perjantai, perjantai, perjaantaaaiiiii 8]! On fiilis melkoinen, tralalalaa!

Älä muuta viserrä!Tosin meillä eläkeläisillä on viikonloppu ainainen.Sandelsitkin tuli korkattua eilen peliä katellessa ja nyt on jatkettu...

Hyvät ja ansaitut viikonloput vaan sulle Haades,Wimpula ja tietenkin Joe.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kiitosta vaan Big Joe! Sanopa muuten, kun olen asiaa aina välillä funtsinut, tuntuuko eläkkellä ollessa maanantai erilaiselta kuin muut päivät? Normaali arkirytmillä duunia tehdessähän se ei liiemmin hymyilytä juuri ketään ja aiheesta siitä sketsejäkin väännetään. Lomilla ollessahan maanantai fiiliksiltään on suunnilleen päivä muiden joukossa, mutta onko näin pidemmässäkin juoksussa, eli esim. eläkkeellä?

- Funtsija Haades
 
Viestejä
359
Vs: JOEN SUU


^Kyllä se maanantai tuntuu yhä "maanantailta".Ei se tottumus/tuntemus mihinkään häviä ihme kyllä.
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Jaa että ihan aamulla kuuden maissa on alettu trallattelemaan perjantain puolesta. Minä sentään olin jo siihen aikaan työpaikalla. Toki hymyssä suin, kun tiesin, että taas kerran on perjantai.

Viikon paras päivähän tämä ilman muuta on. Jotenkin tuntuu, että mennee töissäkin noppeemmin kuin muut päivät.

Juuri kävin vitosen käppelehtimässä kippeillä polvenlonksuroilla. Joka ilta olen viikon taas käynyt. Pakkohan se on, kun metsähommia en enää tänä syksynä tee. Maha kasvaa muuten.....

Pakkasta oli aamulla kolome astetta, mutta muuten hyvä ja kuiva keli.

Iso tuoppi tummaa olutta on menossa. Jottain HB:tä oli vävypoika tuonut. Hyvvää on. Hyvä vävy se on. Ymmärtää appiukkoakin.

Näillä mennään tällä hetkellä. Saapi nähdä, tulleeko rillimökkii lämmitettyä myöhemmin illalla.
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Joo. Uutta päivitystä.

Systerille soitin äsken. Tai eihän se ihan äskenkään ollut, kun taisi puhelu alkaa yli puoli tuntia sitten. Mutta samoilla linjoilla oltiin. Mahhaan koskee ja Somaccii kummatttiin syyvvään.

Lekuri jiiri voisi käydä välillä täälläkin selvittämässä minulle, kun mulla ne lääketiedeopinnot jäivät Aspperriiniasteelle, että auttaako se Somacci ja miten kauan sitä voi syödä?

Itse olen vetänyt jo ainakin kaheksan vuotta.....Somaccii siis. Toisaalta eihän ne voi mitenkään vaarallisia olla, kun kerran vielä tässä näppäilen suht koht sujuvasti.....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Sulla Joe paistaa vähän läpi mielensä pahoittajien heimon tavat, kun ei aamulla fiilistely onnistu. Kyllä se vaan on niin, että hymyile ja maailma hymyilee kanssasi. Jos laulattaa, niin lauletaan, kun ollaan hyvällä tuulella, annetaan sen näkyä.

Suupielet alaspäin populaatiota tulee vastaan joka nurkassa, ääneti, katse alaspäin luotuina. Vasemmalla olalla kannetaan säkkiä, josta oikea käsi kouraisee tuhkaa kantajansa päälle siroteltavaksi.

Toki kiroillaan, kun kiukututtaa ja ärjyillään suuttumuksen päästessä valloilleen. Ollaan elossa ja annetaan sen näkyä, annetaan sen kuulua 8].

Nyt on peeerjantaaaiiii... Ja näin lauletaan, tralalalalaa. It's a hippy hippy shake rokkas jo Beatles aikoinaan (ja tänäkin aamuna ennen seitsemää töihin mennessä). Siis mä menin töihin, ei Beatles. Ja tuli radiosta, eivät olleet kyydissä. Etenkään, kun kaikki eivät ole elossa. Ja yhtye on hajonnut. Ja ja ja...
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Kysy jiiruskalta.

No mahalääkehän se on. Käy närästykseen, ehkäisee ennakolta suojaavalla kalvolla, jos syöt kipulääkkeitä ja voimaakkaampana annoksena parantaa vatsahaavankin. Näin olen antanut ainakin itseni ymmärtää tämän lääkkeen tehon.

Eukko muuten pakottaa kohta rillimökkiin. Pisti uunissa jo esilämmitykseen pataatit, punajuuret, lantut, porkkanat, punasipulit ja tavan sipulit mausteiden kera. Itse lisäsin vielä kikkomannii.

Just otettiin uunista ja pistetään folionyytteihin, johon lisätään vielä siinä vaiheessa kolomee paprikkaa.

Maistuisko?

Saatanpa sitten vielä rillata muutaman hirvinakinkin. Eilen ostin, mutta vain puoli killoo, kun ovat niin kaalliita ja mulla huono palkka. Alle kymppitonnin hankin kuukaudessa.

Valitettavasti.

Surkean köyhä Susirajan reunamilla asuva JOE
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jaa nyt mä hokasin, somac controlliahan sitä hoetaan mainoksissa, tjsp. Olinpas mä Haades.

Että maistuisiko? No kyllä vain, noi pöperöt siis, ei somacci. Nautihan antimista siellä rajatodellisuudessa.
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Kun kysytään, niin vastaan, vaikka mitäpä minä näistä ymmärrän muuta, kuin maatiaisaivoilla voinen järkeillä. Pantopratsoli estää mahahappojen erittymistä ja voisin kuvitella, että pitkäaikaisella käytöllä tuloksena on hapoton maha, jossa oireet voivat olla samanlaisia, kuin liikahappoisessakin vatsassa.
Veikkaanpa, että se omalääkäri kehoittaisi tarkistamaan elintapoja. Mutta, kuten sanottua, enhän minä ole suinkaan tämän alan spesialisti, vaikka melkein kaikesta kaiken tiedänkin.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Hyvä kun tuli jiiri takaisin . Minä voin vastata tässävälissä .

Kaurapuuroo sillä lähtee stessi ja vatsakivut . Ja maitoo
myös möllerii . Sit avantoon saunaan avantoon saunaan
monta kertaan . Joo ei ole jäätä . Yhtä kylmää on :)on hyvää

Kaurapuuro
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Mikän hitto juttu tää on kun tulen saunanta . Täältä kaikki poistuu vaikka käytin rexonaa :D
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

En tiijjä Ameerikoista, mutta kuka on käynyt armeijoissa?

Itse kävin, vaikka liian helppoa olikin. Kun vain opettelin sähkötyksen parissa viikossa, niin sittenpä vain annoin kuson kulkea. Ei siinä pärjänneet opettajatkaan..... Ja kohta olikin pojalla fööst-luokka....

Mutta en sinänsä halua olla ylpeä. Kyllä mitä ilmeisimmin joku muukin voi olla yhtä pätevä, vaikka ei ihan tavallisella järjellä se olekaan mahdollista.....

Ja kiitos jiirille neuvoa antavista.

Minä tiedän, että sinä tiedät.

Ja koskapa minä olen elintavoiltani yksi varmasti Suomen parhaimpia. niin tuskinpa kannattaa siitä alkaa mulle möskyämään.....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

En wimi poistunut, kävin Prismassa, oli Gram vähän tyhjä. Ja olen käynyt amerikoissa, miksi kyselet?
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Minä tunnustan. En ole käynyt oikein missään koskaan. Paitsi tietysti pari kertaa kpcomissa.....

Prismassa kyllä harvemmin, muuta siellä Pilkon Sitimarketissa useamminkin.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kas, leuaton haastelee valtakunnan päähampaiden kanssa. Tuleeko twiittejä ja selfieitä?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös