Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

No moro vaan Olut-ukko! Useammin vaan tänne. Täällä on aina kavereita. Ainakin wimi ottaa olutta.....joten kanssaimmeisiä kyllä löytyy.

Sivoista en tiijjä.

Mutta entä leuat?

Joensuulaisen Lauri-leuka-Monosen jälkeen on urheilupiireissä nähty vain kaksi kaverusta, joiden leuka on kasvanyt muutamassa vuodessa lähes käsittämättömiin mittoihin. Me, jotka tiedämme, että miksi, niin emme sitä kerro tai siitä puhu.

Toisaalta niin onhan se sitten keväämmällä helpompi painaa se leuka rintaa vasten......
 
Viestejä
1 735
Vs: JOEN SUU

Leuaton? Hjallis?

Siwa vielä auki, mutta alkomahoolia ei saa myydä. Olutta saa baarista. Tosin Joensuuussa ei kuulemma kannata tänään mennä, koska siellä on kaupungin työntekijöiden pikkujoulu. Maksoivat vain kymppitonnin veronmaksajille. Toivottavasti maistuu ja onneksi asun naapurikunnassa.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Joo täällä olen aamupuurolla . Meinas mennä ohi suun kun luin
turkkarista .

Jalostajan "hernekeitto valmistetaan suomalaisista herneistä jotka kuljetetaan Italiaan "

No onneksi vain pahvijutut .
Taidan tehdä tänään muuten hernekeittoo
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Syömisestä puheenollen, niin minä vien eukon kohta kaupungille syömään. Tai eukkohan se vie minut, kun kerran ajaa, mutta minä maksan, sitten, kun eukko nostaa mulle rahaa.....

Yhden loiventavan tässä samalla kirjoittaessani otan. Olenko siis jo alkkomahollisti?

Ruuan kanssa sitten pari ja leppäillen loppupäivän. Voiko elämää lauantaina sen paremmin viettää?

Tänään en käy lenkilläkään, vaan teen niin kuin muutkin huippu-urheilijat, että vietän yhden lepopäivän, ettei vaan ylikuntoon mene.....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Tänään meininki jatkuu. Vaikkei olekaan perjantai niin onhan tää lauantaikin siistiä. Voi tehdä tai olla tekemättä, ihan mielensä mukaan. Me like :)!
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Tää on elämää voi tehdä mitä ite haluaa .
sinkit uhrautuu :)
Katsokaas zinaltek .

Yritin veistää kirveellä pölkystä patsasta . Tuli mut en tiedä mitltä näyttää . Taitaa mennä klapeiks .
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Vieläkö Joella on niiitä hirviryynäreitä . Otetaan mukaan ja mennään ranskaan siellä on tiikeri hukas . Tuodaan se takaisin esson baariin . Sekin vois tuoda takaisin . Vaan siin on nyt liri

Kunnon räkälää kaivais ;DHakamettään ei uskalla . ;D ;D ;D
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Ja jos on kuolut .Miten voi polven päällä istuu ja suojella .
Hornan puhetta pilvi liikkuu . Ja mikä pilvi . Minne se pilvi menee .
Jos karhu nukku noin pitkään .Talviunta mut miksi . Miksei se vois olla 24/7 . Mi. kä etu sillä on . Näkeekö se unia

Mitä se meistä ajattelee ?
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Voi pahus! Onko wimpula sekoamassa, kun noin " henkeviä " kirjoittaa? Nyt ollaan vakavien kysymysten äärellä.

Minulla ei oikein ole vastauksia noihin. Vaikka kaikkien alojen ja olojen asiantuntija olenkin. Ehkäpä jiiri voi taas " kallonkutistajana " selvittää, mikä wimiä vaivaa......

Mutta syömässä on käyty ja pikku päivätirsatkin on otettu. Ah ihanaa elämää!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös