Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

JOEN SUU sanoi:
Sanottiinko kuussatasta viiattii pompan napiksi? Vai Nekkarrii?

Sanottiiin 120 amperiii. olihyvä . Minä niitä olen hitsanunu 80--90 luvulla
Faijat tai jäi josku kun olin penssa semmoinen .Kuplan kääpiömalli . Korjaa 127 fiat .
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

wimi sanoi:
Sanottiiin 120 amperiii. olihyvä . Minä niitä olen hitsanunu 80--90 luvulla
Faijat tai jäi josku kun olin penssa semmoinen .Kuplan kääpiömalli . Korjaa 127 fiat .

Datsunikin oli napista lähti käymään. 120
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Kinkun laitan uuniin . Haittaako ;)Kimi :D

7 kilon kinkku . Kun tykkään enemän kalasta .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kun tykkäät enemmän kalasta, niin laitat 7 kilon kinkun uuniin. Entä minkä kokoinen se olisi, jos tykkäisit enemmän saparohännästä? 15 kiloa? Enemmän?
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Haades sanoi:
Kun tykkäät enemmän kalasta, niin laitat 7 kilon kinkun uuniin. Entä minkä kokoinen se olisi, jos tykkäisit enemmän saparohännästä? 15 kiloa? Enemmän?
Haades sanoi:
Kun tykkäät enemmän kalasta, niin laitat 7 kilon kinkun uuniin. Entä minkä kokoinen se olisi, jos tykkäisit enemmän saparohännästä? 15 kiloa? Enemmän?


Haades olen josku hakenunu teurastomalta suoraan sian .

Silloin oli viellä mulla avoauton. Se oli suolattu valmiiksi . Liinat vähän petti .
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Mut ei siitä nyt . Tytär laitto alimaiseksi pellin missä on vettä .
Kinkku paisstuu pussissa . Hitto ikunä kuulutkaan .

Eikö kuumama rasva ole paha josa valuu veteen .

Valistakaa minua
 
Viestejä
19 545
Vs: JOEN SUU

Kuuma rasvahan muistaakseni räiskyy aika lailla, jos siihen vettä menee. Ja tulessa olevaa rasvaa ei missään nimessä saa yrittää sammuttaa vedellä. Sama kun tulipaloon heitettäisiin bensaa.....Kai jokainen on sen tulityökorttia suorittaessaan nähnyt.

Mutta taisi se wimin avoauto ruostua aika nopeasti, jos kerran oli valmiiksi suolattu.....meillä päin autot ruostuu, vaikka vain tiet on suolattu.

Tänä jouluna aion itse laittaa kinkun pöytään. Ja tosi varovasti, ettei pöytäliina vaan petä.....eikä pöytä.

Niin tuota Huomenta! Ja tätäkin.

Columpo sitten klo 14.55.
 
Viestejä
359
Vs: JOEN SUU


Huomenta päivää.Ja hyvää joulua joe,wimi ja haades!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kiitos Big Joe ja sitä Samaa Sinulle. Koska päivä on vasta alkupuolella, palaan eetteriin vielä. Parempi kuitenkin toivottaa myös omasta puolestani Hyvää Joula kaikille!

Wimi ei ole yöllä polttanut kämppäänsä, vaikka Joen neuvossa oli kyllä totuuden siemen. Varsinaiset rasvapalot ei kuitenkaan syty kinkun oikeaopisesta paistosta, valuva rasva ei ole niin kuumaa. Tuon veden tarkoitus on lähinnä estää rasvan jämähtäminen peltiin ja sitä kautta käryämään rupeaminen (ei liekillä palaminen, vaan suurimpana haittana hajuonkelma).
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Hyvät joulut myös sinne kaikille . Jiirille ja jokafanil myös .

Tää on toinen viesti . Aattona joku kaappaa .
Uimas kävin ja saunassa . Nyt rupeen savustamaan lohta .
 
Viestejä
19 545
Vs: JOEN SUU

Hyvät ja rauhaisat Joulut myös täältä JOELANDIASTA kaikille!

Yksin tässä jäin taas. Eukko lähti iltavuoroon. Meillähän varsinainen Joulu on sitten vasta huomenillalla, kun eukko ja kaikki jälkikasvu on paikalla.

Sitten uutisiin.

Puuttini oli rakennuttanut uuden ja hulppean komentokeskuksen Moskovan keskustaan. Yli 800 miljoonaa euroo oli maksanut. Meidän kotoinen komentokeskus on huomattavasti halvempi, mutta komentoja lienee yhtä paljon. Paisti pitää panna kohta uuniin ja olihan siellä listassa monta muutakin asiaa.

Mutta Puuttinin komentokeskuksessa on hienot laitteet. Voivat kuulemma paikantaa wiminkin ja nähdä, milloin alkaa wimin kalansavustuksesta savua nousta. Ihan ei niillä vielä ole niin tarkat kuvat monitooreissa, että näkisivät, mitä kalaa savustetaan. Mutta on niillä tietenkin sen verran tarkat tiedot wimpulasta, että arvaavat lohen olevan kyseessä....

On sillä kuulemma ilmatyynyaluskin valmiina, jotta voi paeta ydinhyökkäustä Volgaa pitkin pakoon. Nopea sen pitää kyllä olla. Kai sillä Puuttinilla on sadeviittakin suojana mahdollista ydinlaskeumaa vastaan, niin kuin meillä oli intissä.....

Että sellaista kuuluu Moskovaan.

Palaan vielä suuressa yksinäisyydessäni tänne. Tänään siis. Ja kohtahan se palaa Jokavanikin. Enää muutama päivä paluuseen ja sitten olemme taas kaikki kpcomilaiset onnellisia.
 
Viestejä
341
Vs: JOEN SUU

Hyvää Joulua kullekin säädylle!

Kinkkua on jo salaa syöty, kohta saa luvan kanssa. Siis syödä kinkkua.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Joe hyvä mehän ollaan onnelisii tässä mailmassa .

Mutta kai täällä saa kirjoitella Joelandiassa aattona ?

Eihän tämä riko joulurauhaa
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kulkuset, kulkuset, riemuin helkkäilee... Kyllä täällä wimi saa jakaa joulumieltä, ei riko mitään ja on enemmän, kuin sallittua :).
 
Viestejä
19 545
Vs: JOEN SUU

Ei riko, ei.

Suotavaa on, että täällä on kävijöitä näinä, joillekin jopa kovin merkityksellisinä, pyhinä. Itsellenihän tämä joulu merkitsee lähinnä lasten tapaamista ja kokoontumista yhdessäolon merkeissä. Niin ja lomaa.

Mutta Columpo sai jälleen murhajan kiinni. Varmasti niistä murhajutuista, mitä hän ei ole pystynyt selvittämään, ei ole tehty ohjelmaakaan........
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Miten jiirillä ? Tai joella hd . Joulu ruuat tökkii .

Pistin nuffieldil käymään . Pari vuotta oli ilman käyttöö .



No latasin akun syksylla . 10 sentii lunta .
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Toi on
kolmas nuffield . Silloin kun zeroo ei oltu keksittykään
Ostin coca-colaa . Kaksi kaadoin moottoriiin . .
Ja vähän avitin kankella vauhtipyörää .

Veti vanha patu hankijan lippikes taka raivolle . Ei uskonu .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Nuffield? Kas kun ei 'nuff said. Mutta nimensä kullakin ja toki aika oli siis ennen Zeroa, way back there deep in the darkest middle age. Skål!
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Hd 6.1 tulee mun taivas . Tulee kaikki beck leffat .
Mutta voisin väittää . Vesamatti loiri on kingi .

Kohta alkaa ne tulet . Ikinä en ole tavanu . Mutta oikeen Raidin olen tavanu
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös