Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Haades sanoi:
Siis kaksi viestiä ja tän jälkeen yksi, sitten kaksi,... Mikä juttu toi kilpaileva sininen ratsastaja on? Vaikka sarjakuvia tunnenkin sekä leffoja, niin nyt ei avaudu.
Onko sillä koira ;D
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

On muuten hiljaista tänään täällä. muutama viesti lähinnä tänne ja vähän väliä spämmiä hiekkalaatikolla, josta ne aina tuntuu häipyvän jonkin ajan kuluessa. Onko jouluaattona tosiaan ihmisillä muuta elämää? En ymmärrä.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Ei meissä mitään vikaa ole, jos meiltä kysytään. Ja kyllä JoKaFan on kunnossa, tauko vaan päällä.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Haades sanoi:
Siis kaksi viestiä ja tän jälkeen yksi, sitten kaksi,... Mikä juttu toi kilpaileva sininen ratsastaja on? Vaikka sarjakuvia tunnenkin sekä leffoja, niin nyt ei avaudu.

Mustanaamion susi on hero . eikoira
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Okei. Mustanaamiolla on valkoinen heppa, sininen kostyymi, ymmärrän. Ja sillä on susi. Selvä.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Joo, Hero oli heppa ja Devil oli susi. Ja vaimonsa omaa sukua Palmer muistaakseni, etunimi Diana. Vaeltavan aaveen nimi oli tai on Kit Walker kaiketi, viimeksi olen moista sarjista lukenut kaiketi 80-luvulla.
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Huh. Nyt on saunottu, syöty,lahjottu,laulettu ja leikitty. Mutta joulu on kerran vuodessa vaan.
Selasin viestejä taaksepäin ja siellä kysyttiin jotakin. En nyt muista, että mitähän se käsitteli. Anteeksi huonomuistisuuteni ja laiskuuteni, kun en jaksa selata enää taaksepäin. Eteenpäinhän ei vielä ole mitään selattavissakaan.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Sä olet wimi tehnyt kotiläksysi tai -googlauksesi huolella. Nyt kuitenkin petiaika lähenee, moooi!

Jiirille vielä sen verran, että muistamattomuutesi menneisyydestä käsitteli nokosia. Ja tämä(kin) viesti on viestistäsi selattavissa eteenpäin. Moooi sullekin, tämä Zzz.
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Nyt on selattu eteenpäin ja muistiinpalauttaja löytyi. Iltaset varmaan on ihan hyvä, mutta meillehän uudissanat tulevat Ruotsista tai Amerriikasta, kuten ettonen(äta), joka täälläpäin tarkoittaa ruokalepoa. Yksi vaihtoehto iltalevolle on "varhaiset"
Ruotsista voidaan johtaa "velliset" tai jos haluaa vähän hienostella pikkusormi pystyssä, niin "kvälliset".
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Ruottalaisten iltatorkkuja voisi kutsua vaikka: kvällipöksyset

Minun iltaettoneita voisi kutsua myös ehtoollisiksi. Voisin olla jopa yksi eniten ehtoollisia nauttinut.....

Mulle sopisi tuo varhaisetkin ihan hyvin, kun olen aikalailla illantorkku.

No nämä näistä. Minä olen jo lenkin tehnyt, tiskikoneen pyörittänyt, saunan virittänyt valmiiksi ja nyt alan tehdä ruokia. Perunateatteriin joudun ihan ensimmäiseksi. Teen niitä meikäläisen tavallisia eli sipulivalkosipuliyleimaustesuolasoijajuustolohkoperunoita.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Puuhaa piisaa eri koordinaateissa, hyvä näin. On kaunis talvisää ja minä juon kohta kahvia. Illemmalla menoksi sinne ja takaisin.
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

En minäkään enää viitsi sinne mennä. Menköön ne, jotka paremmin joutavat. Minä menen kohta saunaan.

Puolet pesueesta on jo paikalla. Kohta alkaa souvvi.
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Tilanne ohi. Nuorempi kaarti alkoi pelaamaan jotain peliä ja minä siirryn kirjan pariin.

Sain muuten kaksikin lahjaa. Molemmat ostin itse itselleni, joten tyytyväinen olen.....
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

No hyvä, ettet jäänyt saunaan kylmästä värisemään.....

Nyt lähti jo muu pesue pois. Vain tyttö ja miehensä jäi. Ja niiden laporetoorionnoutaja ja kaksi kania. Meidän kissat ei oikein tykkää tilanteesta, mutta näillä vaan on mentävä.

Kerroinko jo uutuskirjan nimeä, jota luen. No en vai? Se on Sotiemme veteraanit-Rintamalta rakentamaan. yli 600 sivvuu on, joten taitaa mennä siinä koko joulun aika lukemisessa. Kun ei noita evankeeliummejakaan tule pahemmmin luettua.

Lunta ei sada, vaan on pakkasta yli viistoista astetta. Tietokoneelta katoin.....en viitsinyt ulos mennä, kun on noin kylmä.....
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Taas yksin kotona. Neljän elukan kanssa vaan.

Columbon katsoin ja taas jäi murhaaja litskuun.

Kyllä on kpcomi kuoleman kielissä, kun tämäkään topiikki ei tunnu ketään kiinnostavan. No kaikkihan alkoi siitä, kun jokavani otti ja häipyi. Mutta ei enää montaa päivää, kun se tulee takaisin. Sitten taas herätään oikein kunnolla henkiin.

Nyt kirjan kanssa sänkyyn.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös