Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mä olen vehkeessä nimeltä Symphony. Tää tsättäily ei nyt oikein luonnistu pahemmin, yhteys pätkii. Pärjäilkää.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Haades sanoi:
Mä olen vehkeessä nimeltä Symphony. Tää tsättäily ei nyt oikein luonnistu pahemmin, yhteys pätkii. Pärjäilkää.

Ai HD on ruotsin laivalla . Hyvä niin .

Uitu on ja saunottu . Tynnyrisauna toimii hyvin . Ainuastaan kynnykseen jäätyy vesi .Ovi menee huonosti kiinni.

Hornettaja hain kaupasta . Maanantaina töihin .
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Toi on hieno historia . Kon-tikin tarina .

Nyt tuli se femmalta . Olen lukenu sen josku .
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

No onhan täällä vielä elämääkin. Minä jo luulin, että Symphonit, wimpulat ja muut on hukkununna.

Minä olen taas vaan puuroa syönyt. Vähän kurni maha kyllä, kun pennut teki äsken tortilloja.....en sortunut kuitenkaan. Kun ei tuo massu vieläkään ole kunnossa. Hornetit olisi meikäläisen lemppareita.

Minä menen nyt saunaan.

Hastalavista!
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Mitä me Joe ollaan sanottu sulle .
Sun palstaa . ei unodeta . Kerrainn elämässä nukuin 12 tuntii putkee . Kun laiton kännykän eri huoneseen .
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Liekö Haadesi päässyt autolautalta? Tuonelan lautalta on näemmä helpompi irrottautua näihin arjen hommiin.....

Pertti Salolainen eroaa. Vautsi vau! Heikki Lampela eroaa. Vautsi vau!

Jos meedia alkaa tiedottaa kaikkien tallaajien erot, niin johan on hommaa. Mitä helkkaria jonkun Lampelan ( kuka perhanan kuuluisuus muuten lieneekään ) ero meille kuuluu?

Kyllä minusta ainakin on paljon tärkeämpää tiedottaa, että Viivi Pumppanen ei pysty migreeninsä takia ryyppäämään. Sillä tiedolla sentään on meikäläisellekin jotain merkitystä. En nimittäin kutsu häntä 100-vuotisjuhliini. Sillä silloin pojat otetaan.....ja tytöt myös!

No kun nyt tuli noista minun satasista puhe, niin kutsunkin koko kpcomin väen jo näin ennakkoon. Eihän sitä tiedä, vaikka ei silloin muista ihan kaikkia joutilaita hunsvotteja enää olevankaan. Tervetuloa siis!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Pöö. Täällä heilutaan näemmä taas. Ostin paatilta John Le Carrén kirjan ja nukahdin sen ääreen, jonka jälkeen heräsin. Nyt näpyttelen.
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Oliko se John jo sen kirjan lukenut ja miten paatti pystyi sen kirjan myymään, jos se oli sen Johnin kirja. Ja nukahditko paatin, vai Karren Jussin vai sen ääreen.
Ollut ilmeisestikin mielenkiintoinen matka.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Sulla on jiiri tänään paljon pohdittavaa ja hyvä niin, pysyy mieli virkeänä. Matka oli ok, mutta molempiin suuntiin joulukattaus buffassa ja takaisin tullessa ei oikein menu napannut. J&J pääsee vissiin normaalipöperöiden ääreen.

Stågiksessa oli hieno ilma, ei valittamista ja reissu oli kelvollinen, alamittaiset tykkäsivät. Mä retkahdin, join kaksi Zeroa jäillä, vaikkei ollut lauantai. Hieman poden syyllisyyttä.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Haades sanoi:
Pöö. Täällä heilutaan näemmä taas. Ostin paatilta John Le Carrén kirjan ja nukahdin sen ääreen, jonka jälkeen heräsin. Nyt näpyttelen.



Haades se merielämä loppuu kun juo zeroo .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Määrittele wimi merielämä ja perustele, miten se loppuu jos juo Zeroa? Oletko sä muuten juonut sitä edes?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Ok. Epäilemättä Thor Heyerdahl ei juonut Zeroa, ainakaan Kon Tikin aikaan. En väitä vastaan.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jaa niin, meinasin ostaa le Carrén sijasta Henning Mankellin, en kyllä muista mikä Wallander se oli. Jotain eläkejuttua siinä olisi käsitelty. Tänäänhän taitaa olla Wallander-ilta töllön ääressä.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Kertokaa ennen kun katsotte wallanterii. Mulla ei ole passii .
Hommaan ne eukon kanssa .

Ne tulee varmaan kuukauden päästä .

Jos talviloman jätän vapun jälkeen . Ja otetaan se äkkilähtö
24 tunnin lähtö .

Onko kokemuksii
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mulla on passi, mutta ei sitä Wallanderin katsomiseen tarvita.

24h äkkilähtö? Eipä ole kokemusta, mutta kuulemma joskus natsaa ja joskus ei. En tiijä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös