LBJ
Makella ei taida olla koulutusta... niin oon ainaki kuullu. muuten varmaa oiski mukana touhussa
?????????? sanoi:Nyt on puhuttu pompuista ja muista mutta kelläs on 91 MJ:n paras heitto?
Itse veikkaisin Salinia ja Koposta... aika hyvin osuu kyllä molemmillaa pojilla...
asdfrr sanoi:koponen huono heittää!!paljo sesitä harjottelee mut edistyst ei näy
asdfrr sanoi:koponen huono heittää!!paljo sesitä harjottelee mut edistyst ei näy
oooo? sanoi:Onks tää koponen petteri koposen veli?
siis salinin heitto tyyli on ruma ainakin kolkeissa mutta hyvin ne uppoo sitä ei voi väittää?????????? sanoi:Nyt on puhuttu pompuista ja muista mutta kelläs on 91 MJ:n paras heitto?
Itse veikkaisin Salinia ja Koposta... aika hyvin osuu kyllä molemmillaa pojilla...
kuulin näin sanoi:Salin kuulemma tiputettiin 90-poikien mj-ringistä???!!!
pääsikö joku muu 90 poikien mj:hin saliiinin tilalle.?jeps sanoi:Pitää paikkaansa. jatkaa 91-ringin kanssa.
luultavasti joku 90 pelaaja????+ sanoi:pääsikö joku muu 90 poikien mj:hin saliiinin tilalle.?
ettei se puhun antto?........................ sanoi:luultavasti joku 90 pelaaja
oyo sanoi:Onko veikkauksia muuten ketkä voivat nousta maajoukkueeseen ensi kaudella tai pudota.?Laittakaa veikkauksia!!
yyyyyyy sanoi:Kim Hurtta vaihtuu Marko Jylhäsaloon BC Nokia
Timi Suovuo vaihtuu Ville Viteliin BC Nokia
Olli Leikas vaihtuu Sanders Masu
Santeri Latvala vaihtuu Niki Masu
Tommi Uuttu vaihtuu johonkin Lannän kohtuu pitkään yllättäjään.
Tämä on minun mieli piteeni voitte laittaa kommenttia kuinka väärässä olen
Minkä lainen pelaaja ja pituus.?unnamed^^ sanoi:Roope Kinnune vaihtuu varmaan....
jtkfk sanoi:Minkä lainen pelaaja ja pituus.?
ghfg sanoi:pituutta taitaa olla 194cm..
kuka sen tilalle voisi tulla?unnamed^^ sanoi:mutta taitoa sitäkin vähemmän sattu olemaan vierulla tulessa....