Koripallo.com

91-poikien maajoukkue

LBJ

Makella ei taida olla koulutusta... niin oon ainaki kuullu. muuten varmaa oiski mukana touhussa  ;)
 

??????????

Nyt on puhuttu pompuista ja muista mutta kelläs on 91 MJ:n paras heitto?

Itse veikkaisin Salinia ja Koposta... aika hyvin osuu kyllä molemmillaa pojilla... :)
 

hehe

?????????? sanoi:
Nyt on puhuttu pompuista ja muista mutta kelläs on 91 MJ:n paras heitto?

Itse veikkaisin Salinia ja Koposta... aika hyvin osuu kyllä molemmillaa pojilla... :)

Samuli Vanttaja se heittää parhaiten ;D se on muutenkin suomen paras 91-pelaaja no doubt :-*SABU<3 :-*
 

niin ja näin

?????????? sanoi:
Nyt on puhuttu pompuista ja muista mutta kelläs on 91 MJ:n paras heitto?

Itse veikkaisin Salinia ja Koposta... aika hyvin osuu kyllä molemmillaa pojilla... :)
siis salinin heitto tyyli on ruma ainakin kolkeissa mutta hyvin ne uppoo sitä ei voi väittää
 

oyo

Onko veikkauksia muuten ketkä voivat nousta maajoukkueeseen ensi kaudella tai pudota.?Laittakaa veikkauksia!!
 

yyyyyyy

oyo sanoi:
Onko veikkauksia muuten ketkä voivat nousta maajoukkueeseen ensi kaudella tai pudota.?Laittakaa veikkauksia!!

Kim Hurtta vaihtuu Marko Jylhäsaloon  BC Nokia

Timi Suovuo vaihtuu Ville Viteliin  BC Nokia

Olli Leikas vaihtuu Sanders  Masu

Santeri Latvala vaihtuu Niki  Masu

Tommi Uuttu vaihtuu johonkin Lannän kohtuu pitkään yllättäjään.

Tämä on minun mieli piteeni voitte laittaa kommenttia kuinka väärässä olen  :) ;) :D
 
Viestejä
8
yyyyyyy sanoi:
Kim Hurtta vaihtuu Marko Jylhäsaloon BC Nokia

Timi Suovuo vaihtuu Ville Viteliin BC Nokia

Olli Leikas vaihtuu Sanders Masu

Santeri Latvala vaihtuu Niki Masu

Tommi Uuttu vaihtuu johonkin Lannän kohtuu pitkään yllättäjään.

Tämä on minun mieli piteeni voitte laittaa kommenttia kuinka väärässä olen :) ;) :D


Roope Kinnune vaihtuu varmaan....
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös