pliiiissss..
tre sanoi:Kertokaa joku mj leiristä oliko hlemee mitä teitte ja joitain pelaajia jotka pärjäs hyvi ja ketka ei??
Niii! kertokaa joku! oliko se Nikkarinen hyvä? mites muut?
tre sanoi:Kertokaa joku mj leiristä oliko hlemee mitä teitte ja joitain pelaajia jotka pärjäs hyvi ja ketka ei??
niii i sanoi:Pitäisiköhan maajoukkueisiinkin soveltaa jotain että niinkuin biddyssä esim. että syyskuussa tai sen jälkeen syntyneet 91 pääsevät 92 syntyneiden maajoukkuetoimintaan jos taidot riittää.
Nikkarinen on ihan saatanan hyvä. Olin samalla åland basket schoolilla ja se oli vaa paras.pliiiissss.. sanoi:Niii! kertokaa joku! oliko se Nikkarinen hyvä? mites muut?
Mun mummokin oli nuorena tyttönä ihan sairaan kova :-X , tän kesän Ålandissa ei ees ollu Anttoa ja vuosien takaisilla jutuilla ei oo mitään merkitystä tän päivän kunnon kanssa.yesyes sanoi:Nikkarinen on ihan saatanan hyvä. Olin samalla åland basket schoolilla ja se oli vaa paras.
Eli kertokaas joku, miten siellä MJ-LEIRILLÄ TÄNÄ KESÄNÄ meni.Herää Tauno! sanoi:Mun mummokin oli nuorena tyttönä ihan sairaan kova :-X , tän kesän Ålandissa ei ees ollu Anttoa ja vuosien takaisilla jutuilla ei oo mitään merkitystä tän päivän kunnon kanssa.
: Eikä se Antto mikään jordani ollu vuosi sittenkään omassa ikäluokassaan!
Pikkusisko sanoi:Eli kertokaas joku, miten siellä MJ-LEIRILLÄ TÄNÄ KESÄNÄ meni.
Miten voi olla LIIAN HYVÄ ???!3w43 sanoi:Kyllä se antto on hyvä! muttei kuitenkaan liian hyvä!
.........................................................................
Mitenkäs.. sanoi:..pelasivat Latvala ja Koskela joiden kovuudesta täällä on niin paljon puhuttu? Ei ollut mihinkään?
Minkä ihmeen takia joku tippuis tästä ku mj-rinki käsittää 24 pelaajaa ja mun laskujen mukaan täs on justiin se 24?io sanoi:Ketkä tippuu tästä joukosta aika moni varmaan.
Joukkueet oli jaettu niin että A jengissä oli kaikki pitkät: Anttti, Kristjan, Ohtonen+ kovat korintekijät Hartikainen,Halonen, Antto ja Salin(ennen loukkaantumista) joten ei kai ole mikään ihme, että edellisestä tappiostaan sisuuntunut Viro vei miten halusi.io sanoi:Ketkä tippuu tästä joukosta aika moni varmaan.
Koska varmaankin forssassa pelattavassa etelä-länsi ottelusta muutama pelaaja nousee maajoukkueeseen jolloin osa vanhoista tippuu?_? sanoi:Minkä ihmeen takia joku tippuis tästä ku mj-rinki käsittää 24 pelaajaa ja mun laskujen mukaan täs on justiin se 24?
oujee sanoi:Joukkueet oli jaettu niin että A jengissä oli kaikki pitkät: Anttti, Kristjan, Ohtonen+ kovat korintekijät Hartikainen,Halonen, Antto ja Salin(ennen loukkaantumista) joten ei kai ole mikään ihme, että edellisestä tappiostaan sisuuntunut Viro vei miten halusi.
Onneksi monella haastajallakin on vielä mahdollisuus päästä tähän jengiin!!