Koripallo.com

A-poikien (91-89) joukkueet kaudella 2007-2008

pioub

Vs: A-poikien (91-89) joukkueet kaudella 2007-2008

korona66 sanoi:
paskat kasikasit----> satsaus seuraavaan kauteen..

ei tainnu namikassa montaa 88 viime kaudella olla

varma ranking

ens kauden sm-sarjan joukkoeet oikees järjestykses:

1.TOPO
2.JKS
3.PYRINTÖ
4.HONSU
5.VILPAS
6.PUHU
7.HNMKY
8.KTP
9.HONKA
10.NOKIA

IPE

varma ranking sanoi:
ens kauden sm-sarjan joukkoeet oikees järjestykses:

1.TOPO
2.JKS
3.PYRINTÖ
4.HONSU
5.VILPAS
6.PUHU
7.HNMKY
8.KTP
9.HONKA
10.NOKIA
Nokia pöllytti kaikki Delffarissa ;D

so

delffari ei merkkaa viel yhtää mitää ehbt on jo vähä enemmä suuntaa antava mut karsinnat on silti iha eri pelit ku joku turnaus varsinki ku porukat on vajaamiehistöil turnauksis!!!

IPE

so sanoi:
delffari ei merkkaa viel yhtää mitää ehbt on jo vähä enemmä suuntaa antava mut karsinnat on silti iha eri pelit ku joku turnaus varsinki ku porukat on vajaamiehistöil turnauksis!!!
Niillä vedetään jotka on. Ei sarjassakaan kaikki ole aina pelikunnossa.

nyrö

keskitalo sanoi:
ettei vaan itse keskitalo olisi käynyt kirjoittamassa tätä?!?!?! keskitalo o vaa pitkä ei mitää muuta ja jos se ei tässä vaiheessa ole saanu tarpeeks massaa nii ei se sitä kunnolla ikinä tule saamaankaa ja plussana viellä pallonkäsyttely taito!!!!! huippuluokkaa! sitä työntää korin alta pois 170 pelaaja joka painaa sen 60 kiloo meinaa harrilla ei voimaa ole ei sitten ollenkaan!!! ja se 170 senttinen pelaaja ottaa siinä samassa pallon käsistä ku keskitalo laittaa pallon maahan!

Tässähän meillä on melkoinen asiantuntija ;D Massa kun nyt sattuu olemaan maailman helpoin alkaa kasvattaa sen jälkeen kun pituuskasvu loppuu! Ahkera kaveri tekee punttisalissa muutamassa vuodessa helposti 20kg lisää lihasmassaa ja laiska kaveri voi tehdä samassa ajassa saman verran läskimassaa. Itse olen nuoruusvuosien jälkeen käyttänyt jälkimäistä menetelmää ja päällepäin katsioen näyttäisi siltä, että Kauro käyttää samaa menetelmää. Voin taata että toimii - vaikkei välttämättä olisi niin väliksi ;)

mikä?

Mikäs tämä Keskitalon henk. koht. valmentaja on miehiään?

ei näin

nyrö sanoi:
Tässähän meillä on melkoinen asiantuntija ;D Massa kun nyt sattuu olemaan maailman helpoin alkaa kasvattaa sen jälkeen kun pituuskasvu loppuu! Ahkera kaveri tekee punttisalissa muutamassa vuodessa helposti 20kg lisää lihasmassaa ja laiska kaveri voi tehdä samassa ajassa saman verran läskimassaa. Itse olen nuoruusvuosien jälkeen käyttänyt jälkimäistä menetelmää ja päällepäin katsioen näyttäisi siltä, että Kauro käyttää samaa menetelmää. Voin taata että toimii - vaikkei välttämättä olisi niin väliksi ;)
EI ahkerakaan kaveri tee 20 kg lihasmassaa muutamasvuodes. Sitä ei pysty kasvattamaan niin nopeesti ja varmasti sulle tulee sitä massaa muutamas vuodes 20kg mut se ei oo sitä LIHASMASSAA vaan siinä on läskiä mukana!

juu

katsotaan... sanoi:
Eiköhän se Honka loppujenlopuksi itsensä sarjaan ujuta... Rosterissa kuitenkin muutama 89 (dolenc, pocius + pari seuraa vaihtanutta), pari mj-ringeissä pyörähtänyttä 90:sta ja 91-mj:stä loput.
Lisäksi penkin päässä on sarjan paras koutsi, sanotte mitä sanotte.

nii ja koska kyseessä on HONKA nii korkee ranking sijotus on taattu jos joukkoe vain on edes kohtalainen. Itse uskon, että HONKA juuri tämän takia sarjaan lopulta livahtaakin.

onnaa

ei näin sanoi:
EI ahkerakaan kaveri tee 20 kg lihasmassaa muutamasvuodes. Sitä ei pysty kasvattamaan niin nopeesti ja varmasti sulle tulee sitä massaa muutamas vuodes 20kg mut se ei oo sitä LIHASMASSAA vaan siinä on läskiä mukana!

Muutama on 3-4, 20kg/4 = 5kg/a. PIECE OF CAKE!

vittumitataleja

nyrö sanoi:
Juu 20kg lisää lihasmassaa vuodessa,ootko muuten ikinä nostanut painoja ?

sammuva tähti

dedee sanoi:
4.HNMKY:( neljäs ainoastaan mikäli 89-ikäluokalta löytyy vielä asennetta treenata täysillä muussa tapauksessa sijoitus laskee reilusti.)
pyh pyh sanoi:
Miten sitä asennetta nyt riitäisi kun ei riittänyt viime kaudellakaan?

Tulevan kauden panostus onkin jälkipeleissä - kyllä se yks junnumestaruus on enemmän kuin moni ehtii uran aikana saavuttaa...

näin on

IPE sanoi:
Nokia pöllytti kaikki Delffarissa ;D

"Delffari" ;D ei tosiaan merkitse yhtään mitään. Muistaakseni kyseisistä joukkueista ainakaan Honsu ei edes ollut tuolloin mansessa...

näin on

mikä? sanoi:
Mikäs tämä Keskitalon henk. koht. valmentaja on miehiään?

Mitä minä miehestä olen kuullut ja nähnyt niin ihan pätevä Suomen mittakaavassa... ;)

Etelä-Suomi

Seurasiirroissa oli, että Visa-Basketin Otto olisi siirtynyt Topoon. Minkälainen joukkue Visalle jää?

viisari

Etelä-Suomi sanoi:
Seurasiirroissa oli, että Visa-Basketin Otto olisi siirtynyt Topoon. Minkälainen joukkue Visalle jää?

Enpä moista kyllä seurasiirtosivulta löytänyt mutta olen saman huhuna kuullut. Stålhammarin lisäksi ainakin Lievonen on siirtynyt HKT-Kisikseen, joten eipä Visan tilanne hääviltä vaikuta. Ei asiaa SM-sarjaan, tuskin edes I-divariin.

Siirtohuhuko

viisari sanoi:
Enpä moista kyllä seurasiirtosivulta löytänyt mutta olen saman huhuna kuullut. Stålhammarin lisäksi ainakin Lievonen on siirtynyt HKT-Kisikseen, joten eipä Visan tilanne hääviltä vaikuta. Ei asiaa SM-sarjaan, tuskin edes I-divariin.
Katso koris.net /info/ seurasiirrot_2007-08/

pRat

Myös pexi meni takaisin puhuun.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.