Kotkasta
Vs: A-Poikien SM-Sarja 07-08
Joo ja mää oon Kotkasta ja kyllä todella hävetti meidän Kotkalaisten käytös - me ollaan ihan syvältä. Parempi TODELLA voitti ja mehän valitetaan aina, joten ihan sama valitetaanko aiheesta tai ei. Salossa me oltiin samanlaisiia ruikuttajia ja jos meidän selkärankaa on joku kehunut, niin se oli meijän äiskä. Totta, että Ailus ei oo Kotkalainen ja tää on ihan naurettavaa, että "joku" Kotkalainen kirjoittaa Tamperelaisen nimissä ja, että Tamperelainen kirjoittaa Kotkalaisen nimissä ja ylipäätään ihan sama mitä täällä pöljät toisille pöljille kirjoittaa - siis positiivisestitampereelta sanoi:Itse olen tampereelta ja kyllä hävetti meidän tuomareiden viimeisen kahden minuutin räpellys... Parempi toki voitti ja olisi varmasti voittanut kaikesta huolimatta, mutta kyllä kotkalaiset aiheesta valittavat... En tiedä mitä heille on salossa käynyt, mutta salo-pelin jälkeen täällä kovasti kehuttiin kotkan selkärankaa kun eivät valita, joten ovat kenties sitten itkeneet jossain muualla... ailus ei todellakaan ole kotkalainen(kotkan puolustukseksi) ja minun mielestäni kotka on herrasmiesjoukkue... tsemiä kaikille joukkueille ja pyrintö voittoon... Ja koitetaampa olla hiukan positiivisempia täällä palstalla