Koripallo.com

A-tytöt läntinen 2.div

Johanna

Vs: A-tytöt läntinen 2.div

tahmatassu sanoi:
Miten tämänpäiväisessä vilpas-rapy pelissä kävi?

Jos tuota isänpäivän RaPy-Vilpas peliä meinaat, Rahola vei neljällä pisteellä. Ja mitä nuihin Vilppaan B-tyttöihin tulee, olivat taas vain B-tytöillä liikenteessä. Mikäs siinä on pikkusten pelatessa kun kerta pärjäävät... Korihait-pelistä en osaa sanoa, huono päivä - tai sitten onnistuivat RaPy-pelissä, tai vaihtoehtosesti kotijoukkue kämmis... Tiedä sitten...

heipodeeei

tääl alkaa olla niin hiljasta et tän vois sulkeee..

bc nokia

Tänään oli Bc Nokia - Korihait pelissä aika tuju tuomarilinja. Puhalsivat hiukan kotiinpäin! No, onneksi Bc Nokia voitti :)

joijggdg

Vilppaan B-tytöt voittivat aikaste reilustu turun tytöt eilen. Turilta aika huono esitys. :eek:

piiri

bc nokia sanoi:
Tänään oli Bc Nokia - Korihait pelissä aika tuju tuomarilinja. Puhalsivat hiukan kotiinpäin! No, onneksi Bc Nokia voitti :)

Ihan näin ukilaisena voin sanoa et korihait oli aika reilusti kujalla pelin 2. erästä lähtien:D hyvät tuomarit, puhalsivat ainakin.

slut

piiri sanoi:
Ihan näin ukilaisena voin sanoa et korihait oli aika reilusti kujalla pelin 2. erästä lähtien:D hyvät tuomarit, puhalsivat ainakin.
jep ! pelaajat sen pelin ratkasivat eikä tuomarit ;)

compaq

slut sanoi:
jep ! pelaajat sen pelin ratkasivat eikä tuomarit ;)

asiaa, jotku on joskus mun kanssa samaa mieltä. 15. päivä tulossa jättiyllätys, korihait kaataa raholan 49-61! :-*

mine

compaq sanoi:
asiaa, jotku on joskus mun kanssa samaa mieltä. 15. päivä tulossa jättiyllätys, korihait kaataa raholan 49-61! :-*
no ei kylä taatusti kaada ! :eek:

föraldrar

Peliä ei kauheasti voi ruveta ennakoimaan, mutta uskon RaPyn korjaavan potin. Uskon että peli on tasaista tilanteesta huolimatta, sillä olihan viime kohtaaminenkin tasaista virhevaikeuksia ennen :)

Veikkaan että 13 saa muutaman hyökkääjän virheen.

vsai

föraldrar sanoi:
Peliä ei kauheasti voi ruveta ennakoimaan, mutta uskon RaPyn korjaavan potin. Uskon että peli on tasaista tilanteesta huolimatta, sillä olihan viime kohtaaminenkin tasaista virhevaikeuksia ennen :)

Veikkaan että 13 saa muutaman hyökkääjän virheen.

hope so

!!

Korihait revitteli Rapya vastaan eilen oikeen kunnolla; +21 korihaille.

siinä teille!

muikku

mitkä ovat match upit korihait vilpas peliin lähdettäessä? näämme henkeä salapaavia suorituksia? kertokaa minulle !

microEmission

muikku sanoi:
mitkä ovat match upit korihait vilpas peliin lähdettäessä? näämme henkeä salapaavia suorituksia? kertokaa minulle !

yks pelaaja puuttuu korihailta ainakin. henkeäsalpaavia suorituksia, everytime :D

moe

juu korihail toine takamies loukkaantui viime pelissä mut onneksi toine tulee tilalle sairastuvalta. saa nähä meneekö korihaiden peli sekaisin ;D

dkosakdao

moe sanoi:
juu korihail toine takamies loukkaantui viime pelissä mut onneksi toine tulee tilalle sairastuvalta. saa nähä meneekö korihaiden peli sekaisin ;D

Tuskin peli sekaisin menee, näyttää ehkä jopa paremmalta ;)

biisoni

muikku sanoi:

Korihait number 5 on treenannut kovasti ollessaan "sairaslomallaan". Mm. vesijuoksua.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.