Koripallo.com

A-tytöt läntinen 2.div

momo

Vs: A-tytöt läntinen 2.div

biisoni sanoi:
Korihait number 5 on treenannut kovasti ollessaan "sairaslomallaan". Mm. vesijuoksua.

t: number 5 , ps. huomatkaa tämä valmentajat

hei ketä kiinnostaa ...

mä vien

Heittäkääs välil jotai tulos veikkauksii tän ku ei mistää pelaajist jaks puhuu ! mä veikkaan et kh vie 69-46 ;)

jou

mä vien sanoi:
Heittäkääs välil jotai tulos veikkauksii tän ku ei mistää pelaajist jaks puhuu ! mä veikkaan et kh vie 69-46 ;)

Kyl korihait vie mut ei noin paljolla. 63-55 ;)

katsoja

Välillä oli kiva nähdä noinkin tasainen peli :) En oikeastaan pysty edes sanomaan kumpi joukkue on parempi :)

haha!

korihait-vilpas peli oli tiukka ja vaarallisia tilanteitä kyllä riitti. vilpas sitten kuitenkin voiton lopulta vei hyvällä viimeisellä jaksolla.
korihait taisteli loppuun asti.mutta tällä kertaa vilpas oli parempi.

vieras..

Nämä pelit eivät kuitenkaan ole niin vakavia kuitenkaan, kun ottaa huomioon että final fouria ei ole. Jokainen peli on siis ottelukohtainen ja toivottavasti kaikki joukkueet tavoittelevat vain hyvää omaa peliään :)

sunnuntai

se on sit kh - turi peli huomen! kumpa mahttaa viedä?! korihail ei kauheest pelaajii paitsi yks ns. vahvistus btyöist jos se ees pelaa ku on ollu kuumeessa, mut ellei ni lähetää 7pelaajal , mutjuu veikaan et korihait hävii ai bambi okejuu iba kuittaa--_D ;D u know me`;)

UVS

sunnuntai sanoi:
se on sit kh - turi peli huomen! kumpa mahttaa viedä?! korihail ei kauheest pelaajii paitsi yks ns. vahvistus btyöist jos se ees pelaa ku on ollu kuumeessa, mut ellei ni lähetää 7pelaajal , mutjuu veikaan et korihait hävii ai bambi okejuu iba kuittaa--_D ;D u know me`;)

EIKSE OO NII ET IBA KURITTAA? :DD

lumatron

UVS sanoi:
EIKSE OO NII ET IBA KURITTAA? :DD

eikös se ole ihan sama ketä kurittaa, kunha voitto otetaan? korihait vie rutiinilla, turi voi kyllä antaa ihan vastuksenki.

ettex_osaa_koripalloo

Taisa olla kova paikka RaPylle hävitä kauden toinen häviö Korihaille! Potentiaalinen joukkue uudestakaupungista.

Pelin avaimet:
#4 - Yhtä kova levypalloissa kuin Kobella ja puolustus kuin Pippenillä
#5 - heittotaitoinen O'Neil!!!!!!!!!!!!!!
#6 - koolla ei oo välii, jos levypalloissa ei hävii!
#8 - Iso heittäjä isolla hoolla, Niilo Lehtilän seuraaja
#12 - taituri kaukaa Afrikasta, tumma ja tulinen afganistanista
#22 - polvet suuhu vai polvii??

ja vielä ikuistettuna #13kommentti: "etteks osaa elata koripalloa?"

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.